Miksi kaikki pienet ja suurien kirkkojen/seurakuntien jäsenten profiilit muistuttava enemmän maailman jäseniä? Kuin Taivallinen pyhä kuninkallinen papiston jäseniä ??
Minua on moitettu että vastaan itse siihen mitä kysyn , niin jätän sen tällä kerta , sen teille nyt tehtäväksi löytää vastauksen millä muuttua Kristuksen kaltaiseksi.
Mistä löytyy apua päästä enkelin kaltaiseksi tässä ajassa ?? Että maailma näkis että me olemme Jumalan omia ja saisi tarve myös tulla Taivallinen joukkon jäseniksi..
Miksi ? Kysyn myös teiltä Tapani Suonto, Meller, Lehikoinen, Petri Paavola , Mauno Mattila ja kaikki muut isot Suomen isot opettajien seurkuntien johtajien opettajia.
Miksi teidän jäseneet muuttuu vain entisestä pahemmaksi ja maailman kaltaiseksi ? Aivan kuin lukisi Pyhässä Raamatussa muuttukaa maailman kaltaiseksi ja elää ja nautikaa maailmassa maailman evästä..
Tämä C. T. Studd ihmetteli kans viidakossa kun alkuasukkaat tulivat uskoon että miksi he eivät tullut sen paremmaksi? Mitä he olivat olleet ja elänneet, kun uskoon oli tulleet vaan pysyi se järkyttävä pahuus heissä..
Mutta hän löysi vastauksen ja alkovat muuttua.
Löydättekö te >>> Tie Kristuksen kaltaisuuteen / Enkelin kaltaisuuteen.. ???
Oloetko kysynyt Jumalalta miksei sinun Seurkunnan/kirkkon jäseneet ole Enkelin kaltaisia ??
184
1369
Vastaukset
Tässä Suomi 24 puuttuu se mahdollisuus korjata senjäkeen kun on lähettänyt .
No aloitus piti olla >>
Oletteko te kysyneet Jumalalta miksei teidän Seurkunnan/kirkkon jäseneet ole Enkelin kaltaisia ??- Anonyymi
"Oletteko te kysyneet Jumalalta miksei teidän Seurkunnan/kirkkon jäseneet ole Enkelin kaltaisia ??"
Siksi, että Jla loi ihmisen omaksi kuvakseen - ei enkelin kuvaksi.
Jeesusta meidän tulee seurata.
Ja antaa Jeesuksen muovata meidän Jeesuksen kaltaiseksi.
- Anonyymi
Minkäslaisia enkelitä haet?
Vaikka aikoinaan töissä kunnioitin jokaista - uskosta - uskomattomia jne. olevia, he tavallaan nimittivät pastoriksi. Tuskin sitä enkeli oli - ehkä enemmän jossain arkienkeli.
Ts. tartuin lapionvarteen, noin vertauskuvallisesti.
Täällä langennut maailma on kuitenkin Jumalanluoma kenttä, Edenin ulkopuolinen, jossa ominluvin ei eletä iankaikkisesti. Mutta eletään niin, ettei tekomme vahingoita toista tietoisen vilpin kautta. Omassa sydämessä on siis se Jumala ja lähimmäisen oikeassa lokerossa.
Silti me eletään "lihassa" siten, että sanoilla vahingoittaminen satuttaa omaa sydäntä.
Vaikka sanassa tarkoitetaan, että käännä poski, niin kun sen kääntää, on toinen poski, mutta posketkin loppuvat joskus. Silloin on lupa sanoa, että en pidä tuosta,
En anna vahingoittaa itseäni, lopeta.
Mitä sitten haetaan sanalla, että pitää jokin sädekehä loistaa päänpäällä?
Tuskin kannattaa taskulamppua ottaa siihen. Riittä, että jotenkin Hursimaisesti - noin esimerkki keppihevonen, on vaikka leipää laittamassa jakopusiin, jota tullaan hakemaan. Eiköhän se reilu arkienkelin kuva - joka ei soita torvea edellä ja pane kaupasta otsamaa juhlapukua pääle, että naapurit toljottasivat, että onpa se uskova.
Ei - en näkisi uskovaisuuden muussa manttelissa täällä kulkevan, kuin arjessa - arkienkelinä, että se vaikka naapuri kiittää luojaansa tästä arkienkelistä rukouskammiossaan.
Eiköhän se siinä jotenkin mieli mene.
Fariseuksellinen usko - on torvensoittoa jostain, jossa taas verenEvankeliumi puuttuu. On muotomenolliset voimisteluliikkeet, joissa kuvataan omaa onnistumista ja kehumista siitä, että kun liityin kirkkokuntaan siihen ja siihen, tämän tehtyäni taivaassa on samankirkkoni jäsenrekisteri ja se riittää.
Ja siihen muotoon riittää sitten joulukirkot, vihkimiset ja hautaansiunaaminen, ikäänkuin se pappi olisi välimies, paksu kirkkon värittämä oppikuvakirja kainalossa.
Että se olisi siinä, teot ja uskoSiis puolutetaan vaikka millä että eivät sun seurkunnan jäseneet enkelin kaltaisia .
Lihassa eläminen on puolustettu kautta aikoihin sellaista pirullista elämä niin kuin kirjoitat Rakas >>>Silti me eletään "lihassa" siten, että sanoilla vahingoittaminen satuttaa omaa sydäntä.>>>
Niin ei saa olla että elämme lihassa , vaan tulis elää Hengessä , niinkuin Pyhä Raamattu kertoo meille .
Olla Kristuksen kaltaisia , niin olet enkelin kaltainen . ja eläät Hengessä !!!
Ymmärrän että tulee lihallisia tarveita puolustaa lihassa eläminen vaikka Herra olis pitänyt sen kuoletta sinussa jo kauan sitten.
Ja silloin saisit Hengen hedelmät sun sisin tilalle kun lihan hedelmät on poistunut ja jäänyt tyhjä tila mihin ne vois tulla.Fil 3 kerrotaan miten Paavali kilvoitteli ja oli päässyt Kristuksen kaltainen >>
7 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta
Minä näen selvästi että jos olet vanhurskas niin ei voi olla lihallinen ja kysyn miten se näy sinussa että olet vanhurskas ??
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
Paavalissa sen näkyi silleen että hän kehoitti kaikki tulla Hänen kaltaisena..
17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis puolutetaan vaikka millä että eivät sun seurkunnan jäseneet enkelin kaltaisia .
Lihassa eläminen on puolustettu kautta aikoihin sellaista pirullista elämä niin kuin kirjoitat Rakas >>>Silti me eletään "lihassa" siten, että sanoilla vahingoittaminen satuttaa omaa sydäntä.>>>
Niin ei saa olla että elämme lihassa , vaan tulis elää Hengessä , niinkuin Pyhä Raamattu kertoo meille .
Ymmärrän että tulee lihallisia tarveita puolustaa lihassa eläminen vaikka Herra olis pitänyt sen kuoletta sinussa jo kauan sitten.
Ja silloin saisit Hengen hedelmät sun sisin tilalle kun lihan hedelmät on poistunut ja jäänyt tyhjä tila mihin ne vois tulla.Miten vajavaisia olette vielä kirjoituksissanne varsinkin Savis.
Olla Kristuksen kaltainen esim. miten ihminen vasta luotu sielu voi olla Krsituksen kaltainen?
Ei mitenkään,koska Kritus on kirkastunut ja elänyt monen maailmat läpi.
Ihan sama,kuin kysyisit madolta,miten voit olla ihmisen kaltainen.
Möyrit mudassa mutta,et ymmärrä miten tämä kehityy,miten me kuolemme ja synnymme.
Savis,et ymmärrä tätä. Elät ja kuolet,elät ja kuolet kunnes olet oppinut ja kotona ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis puolutetaan vaikka millä että eivät sun seurkunnan jäseneet enkelin kaltaisia .
Ja silloin saisit Hengen hedelmät sun sisin tilalle kun lihan hedelmät on poistunut ja jäänyt tyhjä tila mihin ne vois tulla.Toi Savi on lahko örkki..ärsytttää lukea kirjoituksia.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Fil 3 kerrotaan miten Paavali kilvoitteli ja oli päässyt Kristuksen kaltainen >>
7 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta
Minä näen selvästi että jos olet vanhurskas niin ei voi olla lihallinen ja kysyn miten se näy sinussa että olet vanhurskas ??
Paavalissa sen näkyi silleen että hän kehoitti kaikki tulla Hänen kaltaisena..
17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;Lahko örkki..! ei kiinnosta lukee sun kirjoituksia
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja silloin saisit Hengen hedelmät sun sisin tilalle kun lihan hedelmät on poistunut ja jäänyt tyhjä tila mihin ne vois tulla.1800 luvun lahko,ei ole uskon piirissä.He ovat saastoja minulle,se on amerikan roskaa..viinan ja huorien pyörityksessä eurooppalaiset ääliöt sekosivat amerikassa ja täyttä paskaa siitä tulikin:)
Anonyymi kirjoitti:
Miten vajavaisia olette vielä kirjoituksissanne varsinkin Savis.
Olla Kristuksen kaltainen esim. miten ihminen vasta luotu sielu voi olla Krsituksen kaltainen?
Ei mitenkään,koska Kritus on kirkastunut ja elänyt monen maailmat läpi.
Ihan sama,kuin kysyisit madolta,miten voit olla ihmisen kaltainen.
Möyrit mudassa mutta,et ymmärrä miten tämä kehityy,miten me kuolemme ja synnymme.
Savis,et ymmärrä tätä. Elät ja kuolet,elät ja kuolet kunnes olet oppinut ja kotona !Näissä Kristuksen kaltaisissa aurinkokulteissa kolme elämää saattoi hyvin riittää.
- Anonyymi
Huhhuh mitä ulostetta. Maailmassa ollaan. Tekee juuri sitä mitä tykkää. Lopettakaa hihhulit se Jumalan mielistely.
Rakas ateisti !! Mene sinä takaisin ateistipalstalla ja kerro siinä että me oikeat ateistihihhulit elämme oikein maailmassa sikailessa huoratessa ja ryypätessä ja himossa ajatellaan miten ihana se voi olla tappaa sodassa vastustaja.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas ateisti !! Mene sinä takaisin ateistipalstalla ja kerro siinä että me oikeat ateistihihhulit elämme oikein maailmassa sikailessa huoratessa ja ryypätessä ja himossa ajatellaan miten ihana se voi olla tappaa sodassa vastustaja.
En ole kirjoittaja mutta Savis,lahkosi on epäterve ja tiedän !! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
savis on lahko örkki..ei kiinnosta !
Ja silloin Rakkaat kun on ollut vielä yli sata vuotta sitten oikeita Herätyksiä ja Jeeus on päässyt kastamaan Hengellä ja tulella kuoleman kautta ihminen sisään Jumalan valtakuntaan .
Elikkä , Kristukseen,, niin uskovaiset ovat muuttuneet enkelin kaltaisia ja ei ole ollut enää tietoa synneistä.
Tän päivän uskovaiset tietää vain maailmasta ja netti ja muuttuu senkaltaiseksi ..
Harva pyrkii puhtauuteen ja synnittömyyteen..
Ja sentakia ei löydy kirkkoissa/seurakunnissa todellisia uskovia vaan syntisiä käänynnäisiä..- Anonyymi
Onko saviksella skitsofrenia vai onko se trolli kun juttelee itse itsensä kanssa?
- Anonyymi
Jeesus ei vaan perustanut srk aa enkeleitä varten? Mitä sekoilet ?
- Anonyymi
Ihmiset on ihmisiä ja enkelit enkeleitä.
Rakkaat !! Varo näitä sekottajia jotka eivät halua luopua synneistä..
Tässä nyt on hirveä saatanallinen yritys sekoittaa sana kaltaisuus. Olen ymmärtänyt että riivattu ihminen voi olla elämen kaltainen ja Hengellinen ihminen voi olla enkelin kaltainen..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tässä nyt on hirveä saatanallinen yritys sekoittaa sana kaltaisuus. Olen ymmärtänyt että riivattu ihminen voi olla elämen kaltainen ja Hengellinen ihminen voi olla enkelin kaltainen..Savis...nyt on lahkosi tehnyt työn kunnolla.Et ymmärrä tän taivaallista kohta:)
Ei ole saatana välissä vaan me,emme usko yhtään amerikkalaiseen lahkoon 1800-luvulta mistä puhut..
Osa vain hyvin harva uskoo mitä edustat.. Anonyymi kirjoitti:
Savis...nyt on lahkosi tehnyt työn kunnolla.Et ymmärrä tän taivaallista kohta:)
Ei ole saatana välissä vaan me,emme usko yhtään amerikkalaiseen lahkoon 1800-luvulta mistä puhut..
Osa vain hyvin harva uskoo mitä edustat..Pieni piiskuinen lauma mitä olemme Rakas !!!!!!!!
Eivät usko niinkuin te ei onneksi.
Että Jeesus Sanoi että menkä kaikken maaimaan ja tehkää kaikki ihmiset minun opetuslapsiksi , kastamalla heitä vauvakastejumalassa ja syntiin , riputtelemalla muutama vesitippa päähän . Että he saisi toteuttaa synnissä itseä liberaalissa uskossa , valtavassa valearmossa..
Jos eivät suostuvat niin jätätte heitä ilman hautapaikka, Sitä uskonnoton pelkkää enemmän kuin Jumala .
Ja toinen asia että hänen vauva ei pääsee taivaaseen jos ei oe kastettu. Ja onhan niitä monia jäänyt hätäkastamattakin kun papilla on ollut mukamas kiiree muualla.. hiiiiiiiiii
Mutta voi niiden vanhempien järkyttävä tuska vauvojen puolesta,, jotka sitten on teidän oppinne mukaan mennyt helvettiin , ilman pelastava okkulttistista kaste.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tässä nyt on hirveä saatanallinen yritys sekoittaa sana kaltaisuus. Olen ymmärtänyt että riivattu ihminen voi olla elämen kaltainen ja Hengellinen ihminen voi olla enkelin kaltainen..Minä haluan luopua synneistäni.
Ja uskovat ovat ,, ei enkeleitä . Mutta muistuttavat enkeleitä ja ovat tulleet enkelten kaltaisia !!
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan luopua synneistäni.
Hienoa rakas että on Jumala on taas saanut yksi järkevä seuraaja , josta Hän iloitsee suuresti , koska Hän halua antaa Jumalan Pojan Veren sinulle avuksi , että Hän saa otettu synnit pois sinulta.
Sellainen on Verenevankeliumia,, että Hänen Veri ottaa ja poistaa kaikken synnin sun elämästä.
Etsi kunnes löydät Veren , että voit tuntea ja tietää että olen ostettu vapaiksi , Jeesuksen kalliila sovintoverellä !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Pieni piiskuinen lauma mitä olemme Rakas !!!!!!!!
Eivät usko niinkuin te ei onneksi.
Että Jeesus Sanoi että menkä kaikken maaimaan ja tehkää kaikki ihmiset minun opetuslapsiksi , kastamalla heitä vauvakastejumalassa ja syntiin , riputtelemalla muutama vesitippa päähän . Että he saisi toteuttaa synnissä itseä liberaalissa uskossa , valtavassa valearmossa..
Jos eivät suostuvat niin jätätte heitä ilman hautapaikka, Sitä uskonnoton pelkkää enemmän kuin Jumala .
Ja toinen asia että hänen vauva ei pääsee taivaaseen jos ei oe kastettu. Ja onhan niitä monia jäänyt hätäkastamattakin kun papilla on ollut mukamas kiiree muualla.. hiiiiiiiiii
Mutta voi niiden vanhempien järkyttävä tuska vauvojen puolesta,, jotka sitten on teidän oppinne mukaan mennyt helvettiin , ilman pelastava okkulttistista kaste.Yksikään vauva tai pieni vielä oikeaa tai väärää ymmärtämätön lapsi ei mene helvettiin oli kastettu tai ei.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Hienoa rakas että on Jumala on taas saanut yksi järkevä seuraaja , josta Hän iloitsee suuresti , koska Hän halua antaa Jumalan Pojan Veren sinulle avuksi , että Hän saa otettu synnit pois sinulta.
Sellainen on Verenevankeliumia,, että Hänen Veri ottaa ja poistaa kaikken synnin sun elämästä.
Etsi kunnes löydät Veren , että voit tuntea ja tietää että olen ostettu vapaiksi , Jeesuksen kalliila sovintoverellä !!Minä olen sama ihminen joka on kirjoittanut tuon 17:10 ja 18:21.
Sinullako on valtuuksia sanoa ja tuomita minut että minä en mielestäsi pelastu?
Jumalalla on tuomiovalta ei ihmisellä.
Jos minä jatkaisin syntiä vieläkin enkä vaikka Pyhä Henki on käskenyt lukemattomia kertoja luopumaan synneistä ja jos niistä en pääsisi niin silloin tilanne olisi eri mutta minä haluan luopua kaikesta mikä on esteenä ollut uskon polullani eteenpäin menemiselle.
Jeesus armahda kiitos että olet ollut pitkämielinen suhteeni et ole minua hyljännyt.
Pidäthän minusta ja perheestäni huolta.
Kiitos kaikesta Herra. Pelastathan sukulaiseni jotka eivät vielä ole pelastuneet. Anna minulle voimaa ja rohkeutta kaikkiin tulevaisuuden tilanteisiin. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tässä nyt on hirveä saatanallinen yritys sekoittaa sana kaltaisuus. Olen ymmärtänyt että riivattu ihminen voi olla elämen kaltainen ja Hengellinen ihminen voi olla enkelin kaltainen..Rakkaat !! Varo näitä sekottajia jotka eivät halua luopua synneistä..
Savi kirjoittaa..oisko oma lahko?
- Anonyymi
Oloetko kysynyt Jumalalta miksei sinun Seurkunnan/kirkkon jäseneet ole Enkelin kaltaisia ??
Tiedätkö Savis,minä inhoan amerikkalaista paskaa 1800 luvulta mitä edustat:)
Kirjoitat oletko kysynyt Jumalalta?
Minä voin sanoa sinulle lahkolainen,kysy itse..Ei vastaa sinulle,olen varma!!
Mitä varten olet tyhmä?
Sinä olet lahkolainen ja varsin alkukantainen yksilö joka on ominut lahkon periaatteet.
Tiedätkö, ihminen ei ole enkeli..minä tiedän sen mutta lahkosi Jooseppi on niin enkeleiden perään,että sekosi.
Kristuksen kaltaiseksi,et muutu amerikan lahkon 1800-oppien mukaan.
Tosin harva meistä voiskaan muuttua kirkkaaksi ..!Tiedätkö Rakas ??
Etten kuuluu Helluntaikirkkoon ? Edustan vain Jeesus joka on minun Jumala .
Paavalikin edusti Hänet ja julisti Verenevankelumia.- Anonyymi
Kaikki ovat syntisiä kukaan ei ole täydellinen Jeesus oli ainut synnitön.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ovat syntisiä kukaan ei ole täydellinen Jeesus oli ainut synnitön.
Niinkuin Venäläinen trubaduuri olet Rakas . Yhtä lailla puolustat syntiset ihmiset , Jumalan edessä ja Hän tule vastamaan . Miksi et rakastanut Minun Pojan Veren ?
1. Joh. 1:7
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niinkuin Venäläinen trubaduuri olet Rakas . Yhtä lailla puolustat syntiset ihmiset , Jumalan edessä ja Hän tule vastamaan . Miksi et rakastanut Minun Pojan Veren ?
1. Joh. 1:7
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.En tarkoittanut että syntiä saa tehdä.
Olen myöntänyt olevani syntinen ja tarvitsen joka päivä Herran armoa. Hän ei ole minua hyljännyt mutta ilman häntä en pelastuisi enkä ilman hänen voimaansa pääsisi näistä omista kompastus kivistäni täydellisesti eroon.
Eli minun täytyy puhdistautua Jeesus ottaa kaiken sellainen pois mikä ei kuulu uskovaisen elämään. En ole luopunut kaikesta vaikka yli 20 vuotta olen ollut uskossa mutta hän on antanut minulle mahdollisuuden että voin koko sydämmisesti luopua. Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut että syntiä saa tehdä.
Olen myöntänyt olevani syntinen ja tarvitsen joka päivä Herran armoa. Hän ei ole minua hyljännyt mutta ilman häntä en pelastuisi enkä ilman hänen voimaansa pääsisi näistä omista kompastus kivistäni täydellisesti eroon.
Eli minun täytyy puhdistautua Jeesus ottaa kaiken sellainen pois mikä ei kuulu uskovaisen elämään. En ole luopunut kaikesta vaikka yli 20 vuotta olen ollut uskossa mutta hän on antanut minulle mahdollisuuden että voin koko sydämmisesti luopua.Se sinulla on ongelma >>>Olen myöntänyt olevani syntinen ja tarvitsen joka päivä Herran armoa. >>>
Mutta sinulla ei ole ongelma synnin kanssa . Huh. Koska sinun Jumalasi on herra valearmo joka ei tu auttamaan sua kun seisot Tuomiolla ja Herra kysy sinulta miksi et etsinyt Herra Joka on Syntienpoistaja ja Vapauttaja ja olis voinut sinua Puhdistaa.. Monille riittää halpa armoa, aivan kuin se armo pelastaisi sinut jumalana.
Mä olen tarvinnut Syntienpoistaja ja Vapauttaja.. Seura minua !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se sinulla on ongelma >>>Olen myöntänyt olevani syntinen ja tarvitsen joka päivä Herran armoa. >>>
Mutta sinulla ei ole ongelma synnin kanssa . Huh. Koska sinun Jumalasi on herra valearmo joka ei tu auttamaan sua kun seisot Tuomiolla ja Herra kysy sinulta miksi et etsinyt Herra Joka on Syntienpoistaja ja Vapauttaja ja olis voinut sinua Puhdistaa.. Monille riittää halpa armoa, aivan kuin se armo pelastaisi sinut jumalana.
Mä olen tarvinnut Syntienpoistaja ja Vapauttaja.. Seura minua !!!Seuraan Jumalaa minä en ole koko sydämmisesti antanut elämääni Jeesukselle muuta kuin hetkeksi. Mutta tiedän silti ettei hän ole minua hyljännyt koska hän on rauhoittanut minua vaikeassa tämän hetken elämän tilanteessani.
Anonyymi kirjoitti:
Seuraan Jumalaa minä en ole koko sydämmisesti antanut elämääni Jeesukselle muuta kuin hetkeksi. Mutta tiedän silti ettei hän ole minua hyljännyt koska hän on rauhoittanut minua vaikeassa tämän hetken elämän tilanteessani.
Hienoa !!
Ei Herra hylkää eikä petä Rakas !! On aina niin että ihmien on se joka pettää ja hylkää Hänet !!
- Anonyymi
Kasvulla ohkaiseksi.
Kasvammeko itse pois synneistä rakas ? Vai ottakoo Synninpoistaja Pois medän synnit.
Siis kasvammeko ihan noin vaan enkelin kaltaisia . Minusta useammat seurakuntajäseneet ovat mustan enekelin kaltaisia. Mista johtuu ilmiö ?? Puhumatta kirkkon homo ja lesbo piispat pridekirkkoissa..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kasvammeko itse pois synneistä rakas ? Vai ottakoo Synninpoistaja Pois medän synnit.
Siis kasvammeko ihan noin vaan enkelin kaltaisia . Minusta useammat seurakuntajäseneet ovat mustan enekelin kaltaisia. Mista johtuu ilmiö ?? Puhumatta kirkkon homo ja lesbo piispat pridekirkkoissa..Sellaiset ei ole uskovia koska ei Jumala hyväksy homoutta.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiset ei ole uskovia koska ei Jumala hyväksy homoutta.
Näin se on Rakas !!
On se järkyttävä että kirkkot muuttuu pridekirkkoksi. Nehän varmaan sanovat opettavat että he ovat Jeeuksen kaltaisia ja että Jeesus oli homo opetuslapsiensa kanssa..
- Anonyymi
Saviksen perus touhua, josta kerrotaan tässä samankaltiaisesta ulkokultaisesta fariseuksesta osuvasti:
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Tässä siis sanomaa umpisokealle Savikselle itselleen:
Matt. 23:25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi! Rakkaat !!!
Miksi ei sinun seurakunnassa ihmiset muuttuu Kristuksen kaltaisia ?? Ja käytäytyy sen mukaisesti ?
Fil. 3
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.- Anonyymi
Miksi SINÄ ITSE et ole vuosikymmenissäkään muuttunut muuhun kuin vain pahempaan suuntaan ???
Vastaisitko viimeinkin tähän kysymykseen !!!
Sinun on ihan turhaa huudella muille siis, kun itse vain pahenet pahenemistaan ja olet yhä vain syvemmälle eksynyt ja kietoutunut harhaoppien verkkoihin.
2. Tim. 3:13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen. Anonyymi kirjoitti:
Miksi SINÄ ITSE et ole vuosikymmenissäkään muuttunut muuhun kuin vain pahempaan suuntaan ???
Vastaisitko viimeinkin tähän kysymykseen !!!
Sinun on ihan turhaa huudella muille siis, kun itse vain pahenet pahenemistaan ja olet yhä vain syvemmälle eksynyt ja kietoutunut harhaoppien verkkoihin.
2. Tim. 3:13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.Se on sinun näkemys pimeän verhon takana rakas vihollinen !! Olen iloinen että saatana sinussa on niin vihainen minulle se juuri näyttää että Jumala minua vie joka on myöskin monet yrittäneet selittää sinulle vuosien varrella !!
Sinulta ei edes tarvi tuon kysymykseen esittää kaikkien hyökkäyksien jälkeen joka sä olet harrastanut näitä vuosia kun olen sinua tuntenut.
ei tarvi sinulta kysyä kaikki tietää >> Miksi SINÄ ITSE et ole vuosikymmenissäkään muuttunut muuhun kuin vain pahempaan suuntaan ???- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se on sinun näkemys pimeän verhon takana rakas vihollinen !! Olen iloinen että saatana sinussa on niin vihainen minulle se juuri näyttää että Jumala minua vie joka on myöskin monet yrittäneet selittää sinulle vuosien varrella !!
Sinulta ei edes tarvi tuon kysymykseen esittää kaikkien hyökkäyksien jälkeen joka sä olet harrastanut näitä vuosia kun olen sinua tuntenut.
ei tarvi sinulta kysyä kaikki tietää >> Miksi SINÄ ITSE et ole vuosikymmenissäkään muuttunut muuhun kuin vain pahempaan suuntaan ???Nämä sinun sanasi ovat todella vaarallisia sinulle itsellesi Savis !
Minussa näet ei ole saatana, vaan Pyhä Henki !
Joten sinä pilkkaat siis Pyhää Henkeä nyt !
Et siis minua vaan sinä väität käytännössä Pyhää Henkeä saatanaksi !
Voi voi voi Savis !
Todistit taas vain lainaukseni oikeaksi sinun kohdallasi:
2. Tim. 3:13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se on sinun näkemys pimeän verhon takana rakas vihollinen !! Olen iloinen että saatana sinussa on niin vihainen minulle se juuri näyttää että Jumala minua vie joka on myöskin monet yrittäneet selittää sinulle vuosien varrella !!
ei tarvi sinulta kysyä kaikki tietää >> Miksi SINÄ ITSE et ole vuosikymmenissäkään muuttunut muuhun kuin vain pahempaan suuntaan ???Niin ja Savis, nyt nousi mieleeni / nostettiin mieleeni tämäkin sinusta kertova Raamatun paikka:
Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja Savis, nyt nousi mieleeni / nostettiin mieleeni tämäkin sinusta kertova Raamatun paikka:
Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!Sulla on Rakas vihollinen yunnetusti erittäin hyvä lihallinen muisti millä pelaa ja syyttää minua kaikki nämä vuodet.
Sulla on sillä muistilla kehittänyt itselle syyttäjän armolahja.
Muuten . Vastaisit nyt kilttisti avauskysymykseen missä löytyy Seurakunta. Missä uskovat on Kristuksen kaltaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on Rakas vihollinen yunnetusti erittäin hyvä lihallinen muisti millä pelaa ja syyttää minua kaikki nämä vuodet.
Muuten . Vastaisit nyt kilttisti avauskysymykseen missä löytyy Seurakunta. Missä uskovat on Kristuksen kaltaisia.Ei mistään !
Sillä ihmisestä ei tule millään Jumalaa, eli synnitöntä, täällä maan päällä.
Se on sula mahdottomuus, jota sinä umpisokeana et voi käsittää, kun olet niin pahasti eksytetty noihin synnittömyys harhaoppeihisi.
Siis vaikka sinä et tätäkään kasitä, niin ehkäpä pystyn estämään sinun eksytys yrityksesi kuitenkin, etteivt muutki eksy sinun järjettömyyksiisi.
Siis kyetäkseen synnittömyyteen, ihmisestä pitäisi tulla itse Jumala.
Siis KAIKKI Jumalan tahdon vastainen toiminta on syntiä !
Ja kun ihminen ei tiedä jokaikisessä asiassa ja tapauksessa Jumalan tahtoa ja mieltä, niin ihmisen on täysi mahdottomuus olla synnitön.
Lisäsi myös epäusko on syntiä.
Room. 14:23 mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
Eli jos ja kun ihminen ei kykene uskossa vastaanottamaan kaikkea sitä, mitä Jumala haluaisi antaa tahtonsa mukaan, niin syntiä on sekin epäuskoisuus !
Mark. 11:23 Totisesti minä sanon teille: jos joku sanoisi tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoisi sen tapahtuvan, minkä hän sanoo, niin se hänelle tapahtuisi.
Mutta Savis ei näitäkään perus asioita käsitä, sillä hänen oma Raamatun tuntemuksensa on aivan olematonta, mutta siksi hän siis eksyykin ja on eksynyt niin monessa kohtaa ja monella tapaa:
Tämäkin kertoo ja todistaa siis Saviksen tapauksesta oikein:
Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa
Tässä on itse asiassa 2 asiaa, eli Savis ei tunne Kirjoituksia, sekä se, että hän ei ole Pyhän Hengen Sanan opetuksessa, eli Voimakin on poissa Saviksen elämästä.
Siis vaikka hän itse valehtelee Pyhän Hengen muka opettavan häntä ja johdattavan häntä.
Mutta eihän se pidä paikkansa, sillä eihän Pyhä Henki opeta valhetta, eikä Pyhä Henki kehoita valehtelemaan, eikä toimimaan väärin loputtomasti, kuten on ikävä totuus Saviksen kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on Rakas vihollinen yunnetusti erittäin hyvä lihallinen muisti millä pelaa ja syyttää minua kaikki nämä vuodet.
Muuten . Vastaisit nyt kilttisti avauskysymykseen missä löytyy Seurakunta. Missä uskovat on Kristuksen kaltaisia.Nyt Savis on sinun vuorosi vastata minulle !
Miksi sinä et ole pyhittynyt / puhdistunut mihinkään 20 vuoden aikana ?
Miksi olet vain pahentunut ja eksynyt yhä syvemmälle harhaoppeihisi ?
Jään odottelemaan vastaustasi ! Anonyymi kirjoitti:
Nyt Savis on sinun vuorosi vastata minulle !
Miksi sinä et ole pyhittynyt / puhdistunut mihinkään 20 vuoden aikana ?
Miksi olet vain pahentunut ja eksynyt yhä syvemmälle harhaoppeihisi ?
Jään odottelemaan vastaustasi !Kysmyys on perkeellinen väärin asetettu.
Olisit kysynyt miksi olet Savis pyhittynyt ja pyhityt edelleen. Ihan ateistillinen tai satanistinen asettelu sun kysymyksessä..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kysmyys on perkeellinen väärin asetettu.
Olisit kysynyt miksi olet Savis pyhittynyt ja pyhityt edelleen. Ihan ateistillinen tai satanistinen asettelu sun kysymyksessä..Höpö höpö Savis !
Se sinun harrastamasi ULKOKULTAISUUDEN pystyttely yritys ei ole mitään pyhittymistä, vaan ihan päinvastaista toimintaa.
Sekin on täysin läpinäkyvää touhua, vaikka sinä itse kuvittelet sillä muita hämääväsi.
Siis "rakas" sitä ja "rakas" tätä, vaikka mitään rakkautta sinulla ei ole, vaan vain halveksintaa ja tuomiota lausut lähes kaikille ihmisille.
Se, että hoet tuota "rakas" mantraasi, ei ole tehnyt eikä tee sinusta yhtään pyhempää, se on pikemmin todella irvokasta ja härskiä toimintaa.
Ja jopa tyhmempikin siis näkee epäaitoutesi läpi.
Se olisi siis lähinnä säälittävää touhua, jos siinä ei kaikki olisi niin pahasti pielessä ja vääristynytttä.
Joten Savis, lopeta jo tuo järjetön toimintasi, et sinä sillä ketään vähänkään järkevää hämää !!! Anonyymi kirjoitti:
Ei mistään !
Sillä ihmisestä ei tule millään Jumalaa, eli synnitöntä, täällä maan päällä.
Se on sula mahdottomuus, jota sinä umpisokeana et voi käsittää, kun olet niin pahasti eksytetty noihin synnittömyys harhaoppeihisi.
Siis vaikka sinä et tätäkään kasitä, niin ehkäpä pystyn estämään sinun eksytys yrityksesi kuitenkin, etteivt muutki eksy sinun järjettömyyksiisi.
Siis kyetäkseen synnittömyyteen, ihmisestä pitäisi tulla itse Jumala.
Siis KAIKKI Jumalan tahdon vastainen toiminta on syntiä !
Ja kun ihminen ei tiedä jokaikisessä asiassa ja tapauksessa Jumalan tahtoa ja mieltä, niin ihmisen on täysi mahdottomuus olla synnitön.
Lisäsi myös epäusko on syntiä.
Room. 14:23 mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
Eli jos ja kun ihminen ei kykene uskossa vastaanottamaan kaikkea sitä, mitä Jumala haluaisi antaa tahtonsa mukaan, niin syntiä on sekin epäuskoisuus !
Mark. 11:23 Totisesti minä sanon teille: jos joku sanoisi tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoisi sen tapahtuvan, minkä hän sanoo, niin se hänelle tapahtuisi.
Mutta Savis ei näitäkään perus asioita käsitä, sillä hänen oma Raamatun tuntemuksensa on aivan olematonta, mutta siksi hän siis eksyykin ja on eksynyt niin monessa kohtaa ja monella tapaa:
Tämäkin kertoo ja todistaa siis Saviksen tapauksesta oikein:
Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa
Tässä on itse asiassa 2 asiaa, eli Savis ei tunne Kirjoituksia, sekä se, että hän ei ole Pyhän Hengen Sanan opetuksessa, eli Voimakin on poissa Saviksen elämästä.
Siis vaikka hän itse valehtelee Pyhän Hengen muka opettavan häntä ja johdattavan häntä.
Mutta eihän se pidä paikkansa, sillä eihän Pyhä Henki opeta valhetta, eikä Pyhä Henki kehoita valehtelemaan, eikä toimimaan väärin loputtomasti, kuten on ikävä totuus Saviksen kohdalla.Rakas vihollinen !!
No nyt olet paljastanut sinun oppisi joka ei ole Pyhästä Raamatusta .
Siis jos eivät tulevat sun seurakunnassa pyhimpiä suloisemmaksi ja kauniimpia sisällä niin sitten he tulevat vain enemmän perkelen kaltaisia joka päivä. Joopa joo !!!!!
1. Tess. 4:7
Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen.
Hepr. 12:14
Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;
Ilm. 22
11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleenAnonyymi kirjoitti:
Höpö höpö Savis !
Se sinun harrastamasi ULKOKULTAISUUDEN pystyttely yritys ei ole mitään pyhittymistä, vaan ihan päinvastaista toimintaa.
Sekin on täysin läpinäkyvää touhua, vaikka sinä itse kuvittelet sillä muita hämääväsi.
Siis "rakas" sitä ja "rakas" tätä, vaikka mitään rakkautta sinulla ei ole, vaan vain halveksintaa ja tuomiota lausut lähes kaikille ihmisille.
Se, että hoet tuota "rakas" mantraasi, ei ole tehnyt eikä tee sinusta yhtään pyhempää, se on pikemmin todella irvokasta ja härskiä toimintaa.
Ja jopa tyhmempikin siis näkee epäaitoutesi läpi.
Se olisi siis lähinnä säälittävää touhua, jos siinä ei kaikki olisi niin pahasti pielessä ja vääristynytttä.
Joten Savis, lopeta jo tuo järjetön toimintasi, et sinä sillä ketään vähänkään järkevää hämää !!!Rakas vihollinen !! Olisit hauska jos et olisi niin järkyttävä sun vihassa,, kaikkea hyvä ja kunnioitettava kohtaan niinkuin on Oikea Herätys ja Oikea Rukous joka vastaan olet hyökkännyt ja sen muka myös Pyhä Jumala kohtaan !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas vihollinen !! Olisit hauska jos et olisi niin järkyttävä sun vihassa,, kaikkea hyvä ja kunnioitettava kohtaan niinkuin on Oikea Herätys ja Oikea Rukous joka vastaan olet hyökkännyt ja sen muka myös Pyhä Jumala kohtaan !!
Savis, olet jo selvästikin kadottanut kokonaan todellisuuden tajusi.
Elät omassa mielikuvitus maailmassasi, jolla ei enää ole kuin hyvin vähän kiinnekohtia todellisuuteen.
Pääosin siis olet ja elät ihan omissa antmosfääreissäsi !
Miten ihminen voikin kadottaa noin pahasti todellisuudentajunsa ?
Minä kyllä kehoittaisin sinua hakemaan jo ammattiapua itsellesi.
- Anonyymi
Ei meidän tavoitteemme ole enkelten kaltaisuuteen, vaan Kristuksen kaltaisuuteen.
- Anonyymi
Aivan Oikein Rakas !!
Missä löytyy se Seurakunta jossa tavoiteet on tullut elämäksi ? Kristuksen kaltaisia ,, että uskottomat sanovat ,. Oi miten he ovat aivan enkelisen kaltaisia . Suloisia ja lutuisia täynnä Rakkautta..
Rakkaat !!
Missä löytyy Seurakunta missä uskovaiset muuttuvat ???- Anonyymi
Rauhaa veli Savis ! Hyvä kysymys ! Ne kristityt jotka tänä päivänä eniten heijastavat Jeesusta taitaa löytyä niistä maista joissa vainotaan kristityjä. Pohjois koreassa pääset äkkiä vankilaan tai hengestäsi jos ääneen sanot rakastavasi Jeesusta Kristusta ja onhan niitä muitakin maita. Eiköhän vielä joku päivä suomessakin joudu vankilaan jos lukee ääneen Raamattua. Sanon vain kyllä Jeesus on hyvä !
armonkerjäläinen. Anonyymi kirjoitti:
Rauhaa veli Savis ! Hyvä kysymys ! Ne kristityt jotka tänä päivänä eniten heijastavat Jeesusta taitaa löytyä niistä maista joissa vainotaan kristityjä. Pohjois koreassa pääset äkkiä vankilaan tai hengestäsi jos ääneen sanot rakastavasi Jeesusta Kristusta ja onhan niitä muitakin maita. Eiköhän vielä joku päivä suomessakin joudu vankilaan jos lukee ääneen Raamattua. Sanon vain kyllä Jeesus on hyvä !
armonkerjäläinen.Aivan !! Rakas !!!! Tiedät mistä puhun... Ja mistä puhut !!!!!
Pohjois Koreassa on pakko löytää Jumala että edes pysy Hengissä . Mutta sitten on se toinen puoli . Löytää Jumala joka Pyhittää ja Puhdistaa..
Ja sentakia mä avasin myös keskustelu olla jatkuvassa periksiantamissa Rukouksessa !! Jolloin saatana hyökkäsi ketjun minun vanha tuttu vihollinen kautta. Joka vihaa Oikea Herätystä ja Oikea Rukousta .
Vasta sitten kun ihmiset alkaa etsiä Pyhitystä Ja Puhdistusta joutuvat he vainoon. Tai me Suomessa. Nyt ei ollaan vaarallisia saatanalle vaan pikemmin hänen ystäviä , jotka tekevät kaikkeen ettei kukaan heräisi etsiä oikea Herätystä. Tai Oikea Rukousta . Niinkuin minun vanha tuttu tekee kaikken estäkseen ja jolla on syyttäjän armolahja ja hyökkää aina minun kettjuihin ja on pyrkimys tuhota Hyvä Sanoma Herralta..
2. Tim. 3:12
Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.
Ei ole tullut todistuksia Kirkkoista/Seurakunnista ?? No sitä mä odotinkin.
Niin kannattaa Rakkaat kysyä miksi asia on niin kurja seurakunnissa että Jumala täytyy tuomita Suomen uskovaiset ja myös koko Suomen. Koska millaisia uskovaiset ovat sellainen on myös maailma siinä maassa...Rakkaat !!!
Mutta se on selvä että kun Seurakunta on valettu rasvainen opetus halvan armon ja automaattinen puhdistus kun uskon tullaan . Ja lyhyitä tilijä Jumalan edessä.
Eikä sen opetuksen joka Paavali opettaa että ihminen tulis löytää Ristinkuoleman , kun on tullut uskoon,, että kukaan vois loistaa niinkuin Kristusta ja olla Valoa Kaupunkille missä asuu !!- Anonyymi
Miksi Savis sinä itse siis olet pimeyttä ???
Luuk. 6:42 Kuinka saatat sanoa veljellesi:
'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi?
Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä.
Mikä onkaan siis Raamatun ohje sinulle Savis ??? Anonyymi kirjoitti:
Miksi Savis sinä itse siis olet pimeyttä ???
Luuk. 6:42 Kuinka saatat sanoa veljellesi:
'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi?
Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä.
Mikä onkaan siis Raamatun ohje sinulle Savis ???Nin miten saatat
Rakas Vihollinen . Hyvin sinun lihallinen muisti pelaa !!
Muistan että sinun jumalasi tuli vihainen kun vierailimme teidän mökissä,, kun et ollut kysynyt häneltä lupa vierailla vieraita siinä kunnes saisitte myyty sen.
Sanoit että et ole koskaan ennen saanut niin korville jumalalta >> sun x vaimolta aikaisemmin. Nyt tietää sitten kaikki miten sun hengellinen elämä toimii. Ja sanoit myös että et tiedä mikä on Herran tahtoa silloin ,, jolloin neuvoin sinua heitää arpa niin se selviää.. No ei sulla ollut niin paljon uskoa että olisit voinut uskoa että Jumala ohjaa arvan kautta sinua että saisit tietää Hänen tahtoa. Siinä on sun uskosi.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Nin miten saatat
Rakas Vihollinen . Hyvin sinun lihallinen muisti pelaa !!
Muistan että sinun jumalasi tuli vihainen kun vierailimme teidän mökissä,, kun et ollut kysynyt häneltä lupa vierailla vieraita siinä kunnes saisitte myyty sen.
Sanoit että et ole koskaan ennen saanut niin korville jumalalta >> sun x vaimolta aikaisemmin. Nyt tietää sitten kaikki miten sun hengellinen elämä toimii. Ja sanoit myös että et tiedä mikä on Herran tahtoa silloin ,, jolloin neuvoin sinua heitää arpa niin se selviää.. No ei sulla ollut niin paljon uskoa että olisit voinut uskoa että Jumala ohjaa arvan kautta sinua että saisit tietää Hänen tahtoa. Siinä on sun uskosi.Älä nyt Savis viitsi ihan älyttömiä valheita ja satuja ja tarinoita sentään kertoilla !
Vähän tolkkua näihin juttuihisi, kiitos !
Se sinun jatkuva arvanheittosi oli järjetöntä touhua, ei Pyhä Henki siten johda uuden liiton uskovaa !!!
Vanhan testamentin aikana ei uskovilla ollut kuin hyvin harvoilla ja valituilla Pyhä Henki !
Siksi silloin heitettiin arpaa.
Uudessa liitossa on tarkoitus elää ja toimia Pyhän Hengen johdatuksessa, eikä missään arpakuution tai kolikon johdatuksessa !
Nämäkin kirjoituksesi kertovat ja todistavat vain ja ainoastaan sinun totaalisesta ymmärtämättömyydestäsi näissä Hengellisissä asioissa.
Siis kun et elä ja ole Pyhän Hengen johdossa / ohjauksessa, niin sinulle ei siis jää enää muuta vaihtoehtoa kuin arvan / kolikon heitto !
Olet Savis todellla säälittävä tapaus ! Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt Savis viitsi ihan älyttömiä valheita ja satuja ja tarinoita sentään kertoilla !
Vähän tolkkua näihin juttuihisi, kiitos !
Se sinun jatkuva arvanheittosi oli järjetöntä touhua, ei Pyhä Henki siten johda uuden liiton uskovaa !!!
Vanhan testamentin aikana ei uskovilla ollut kuin hyvin harvoilla ja valituilla Pyhä Henki !
Siksi silloin heitettiin arpaa.
Uudessa liitossa on tarkoitus elää ja toimia Pyhän Hengen johdatuksessa, eikä missään arpakuution tai kolikon johdatuksessa !
Nämäkin kirjoituksesi kertovat ja todistavat vain ja ainoastaan sinun totaalisesta ymmärtämättömyydestäsi näissä Hengellisissä asioissa.
Siis kun et elä ja ole Pyhän Hengen johdossa / ohjauksessa, niin sinulle ei siis jää enää muuta vaihtoehtoa kuin arvan / kolikon heitto !
Olet Savis todellla säälittävä tapaus !Niin Rakas Vihollinen . Haluan olla tosi Jumalan säälittävä tapaus .. : )
Saat olla tosi inhimmillinen upea ja mahtava tapaus.
Muuten oli Uusi liitto kun he heittivät arpa..
Ap. t. 1:26
Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin Rakas Vihollinen . Haluan olla tosi Jumalan säälittävä tapaus .. : )
Saat olla tosi inhimmillinen upea ja mahtava tapaus.
Muuten oli Uusi liitto kun he heittivät arpa..
Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.Yksi pääsky ei tee kesää Savis !
Jumala toimii tavalla ja toisella, mutta jatkuvaa Pyhän Hengen johdatusta ei saada arpaa / kolikkoa heittämällä !
Mutta ethän sinä muuta keinoa näköjään tiedä, kun Hengen johdatus sinulta selvästikin puuttuu kokonaan !
Ja vielä !! Jumalan miehet ovat käyttäneet arpa kun ovat halunneet tietää Jumalan Tahto >>
Joos. 7:14
Astukaa siis huomenaamuna sukukunnittain esiin, ja se sukukunta, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin suvuittain, ja se suku, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin perhekunnittain, ja se perhekunta, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin mies mieheltä.
Joos. 7:16
Niin Joosua antoi varhain seuraavana aamuna Israelin sukukunnittain astua esiin; ja arpa osui Juudan sukukuntaan.
Joos. 7:17
Silloin hän antoi Juudan sukukunnan astua esiin, ja arpa osui serahilaisten sukuun. Sitten hän antoi serahilaisten suvun astua esiin mies mieheltä, ja arpa osui Sabdiin.
Joos. 7:18
Niin hän antoi hänen perhekuntansa mies mieheltä astua esiin, ja arpa osui Aakaniin, Karmin poikaan, joka oli Sabdin poika, joka Serahin poika, Juudan sukukuntaa.
Joos. 16:1
Joosefilaisille määräsi arpa rajan kulkemaan idästä päin, Jerikon Jordanista, Jerikon veteen ja sieltä erämaahan, joka kohoaa Jerikosta vuoristoon Beeteliä kohti.
Joos. 18:11
Ja arpa nousi benjaminilaisten sukukunnalle, heidän suvuilleen; ja heidän arvalla saamansa alue oli Juudan jälkeläisten ja joosefilaisten välillä.
Joos. 19:1
Toinen arpa tuli Simeonille, simeonilaisten sukukunnalle, heidän suvuillensa; ja heidän perintöosansa tuli olemaan keskellä Juudan jälkeläisten perintöosaa.
Joos. 19:10
Kolmas arpa nousi sebulonilaisille, heidän suvuillensa, ja heidän perintöosansa alue tuli ulottumaan Saaridiin saakka.
Joos. 19:17
Neljäs arpa tuli Isaskarille, isaskarilaisille, heidän suvuilleen.
Joos. 19:24
Viides arpa tuli asserilaisten sukukunnalle, heidän suvuillensa.
Joos. 19:32
Kuudes arpa tuli naftalilaisille, naftalilaisten suvuille.
Joos. 19:40
Seitsemäs arpa tuli daanilaisten sukukunnalle, heidän suvuilleen.
Joos. 21:4
Arpa tuli kehatilaisten suvuille niin, että leeviläisistä pappi Aaronin jälkeläiset saivat arvalla Juudan sukukunnalta, Simeonin sukukunnalta ja Benjaminin sukukunnalta kolmetoista kaupunkia.
Joos. 21:10
Leevin jälkeläisiin, kehatilaisten sukuihin, kuuluville Aaronin jälkeläisille, sillä heille tuli arpa ensin,
1. Sam. 10:20
Niin Samuel antoi kaikkien Israelin sukukuntien astua esiin; ja arpa osui Benjaminin sukukuntaan.
1. Sam. 10:21
Kun hän sitten antoi Benjaminin sukukunnan astua esiin suvuittain, osui arpa Matrin sukuun; sen jälkeen osui arpa Sauliin, Kiisin poikaan. Mutta kun häntä etsittiin, ei häntä löydetty.
1. Sam. 14:41
Ja Saul sanoi Herralle, Israelin Jumalalle: "Anna oikea arpa". Niin arpa osui Joonataniin ja Sauliin, ja kansa pääsi vapaaksi.
1. Sam. 14:42
Saul sanoi: "Heittäkää arpaa minun ja minun poikani Joonatanin välillä". Niin arpa osui Joonataniin.
1. Aik. 24:7
Ensimmäinen arpa tuli Joojaribille, toinen Jedajalle,
1. Aik. 25:9
Ensimmäinen arpa, Aasafin arpa, tuli Joosefille. Toinen Gedaljalle, hänelle itselleen sekä hänen veljilleen ja pojilleen, joita oli kaikkiaan kaksitoista.
1. Aik. 26:14
Itäpuolen arpa lankesi Selemjalle; myöskin hänen pojallensa Sakarjalle, joka oli ymmärtäväinen neuvonantaja, heitettiin arpa, ja hänelle tuli pohjoispuolen arpa.
1. Aik. 26:15
Oobed-Edomille määräsi arpa etelän ja hänen pojilleen varastohuoneen.
Ps. 16:6
Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.
Sananl. 16:33
Helmassa pudistellen arpa heitetään, mutta Herralta tulee aina sen ratkaisu.
Sananl. 18:18
Arpa riidat asettaa ja ratkaisee väkevien välit.
Jes. 17:14
Katso, ehtoolla on oleva kauhu, aamun tullen ei heitä enää ole. Tämä on riistäjäimme osa, ryöstäjäimme arpa.
Hes. 21:22
Hänen oikeaan käteensä tulee Jerusalemin arpa: panna muurinmurtajia, avata suu ärjyntään, kohottaa sotahuuto, panna muurinmurtajia portteja vastaan, luoda valli, rakentaa saartovarusteet.
Joona 1:7
Ja he sanoivat toisillensa: "Tulkaa, heittäkäämme arpaa, saadaksemme tietää, kenen tähden tämä onnettomuus on meille tullut". Mutta kun he heittivät arpaa, lankesi arpa Joonalle.
Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.Mutta eihän sellaisen uskova tulee mitään, jolla ei ole luottamus ja uskoa muu kun oma lihaan, jonka hän julistaa että on mukana siihen asti kun kuolee ..
Hengessä kulkeminen ja elää ei ymmärrä päälle ei...- Anonyymi
Savis !
Heitikö sinä arpaa silloinkin, kun sinulla oli se "varma tieto" siitä, että muutat Israeliin asumaan ????
Sieltäkö sen "varman tiedon" sait ?
Oliko se kruuna vai klaava, joka tuli silloin, muistatko vielä ? Anonyymi kirjoitti:
Savis !
Heitikö sinä arpaa silloinkin, kun sinulla oli se "varma tieto" siitä, että muutat Israeliin asumaan ????
Sieltäkö sen "varman tiedon" sait ?
Oliko se kruuna vai klaava, joka tuli silloin, muistatko vielä ?Varmaan sä muistat !!
Oli sitten miten vain . Niin Olisimme vielä vaimoni kanssa siellä jos en olisin niskotellut Jumala vastaan.
Katsos tapahtui sellaista ihme siellä että pääsimme Israelin voluntärin kordinaatorin suosioon ja olisimme saaneet pidenetty viisumia ties miten kauana jos olisimme jatkaneet autisteitten hoitoa mutta oli tullut liian raskas olosuhteet ja mentiin ulos siitä työstä ja oli pakko palata Suomeen.. Sinun iloksi.. Mun moka siis..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Varmaan sä muistat !!
Oli sitten miten vain . Niin Olisimme vielä vaimoni kanssa siellä jos en olisin niskotellut Jumala vastaan.
Katsos tapahtui sellaista ihme siellä että pääsimme Israelin voluntärin kordinaatorin suosioon ja olisimme saaneet pidenetty viisumia ties miten kauana jos olisimme jatkaneet autisteitten hoitoa mutta oli tullut liian raskas olosuhteet ja mentiin ulos siitä työstä ja oli pakko palata Suomeen.. Sinun iloksi.. Mun moka siis..Selityksiä, selityksiä !
Ja taas siis sinun omasta mielikuvitus maailmastasi varmaankin.
Eikö muka Jumala tiennyt sitäkään, että mihin sinusta / teistä on ja mihin ei ???
On sinulla sokea ja tietämätön jumala Savis ???
Ei kylläkään siis kuullosta minun Jumalaltani ollenkaan, eikä minun Kaikkitietävän Jumalan toiminnalta eikä Hänen johdatukseltaan !
Nyt on oikeasti alkanut vaikuttaa siltä, että sinä uskot ihan toiseen "jumalaan", kuin minä !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selityksiä, selityksiä !
Ja taas siis sinun omasta mielikuvitus maailmastasi varmaankin.
Eikö muka Jumala tiennyt sitäkään, että mihin sinusta / teistä on ja mihin ei ???
On sinulla sokea ja tietämätön jumala Savis ???
Ei kylläkään siis kuullosta minun Jumalaltani ollenkaan, eikä minun Kaikkitietävän Jumalan toiminnalta eikä Hänen johdatukseltaan !
Nyt on oikeasti alkanut vaikuttaa siltä, että sinä uskot ihan toiseen "jumalaan", kuin minä !!!Savis, tässä kerrotaan sinun jumalastasi:
1. Kor. 12:2 Te tiedätte, että kun olitte pakanoita, teitä vietiin mykkien epäjumalien luo, miten vain tahdottiin.
Mutta vuoden oltiin siellä ja saimme silloin Herralta meidän lasten neljä nimen josta kolme me olemme saaneet . Vain yksi puuttuu..
Rukoilin muuten avioeron jälkeen yli kymmenen vuotta yksinavioeron jälkeen että saisin hyvän vaimon ja paljon lapsia jase on toteutunut. Sääli että et tiedä mitä on rukoilla Hengessä ja Totuuessa joka antaa niin paljon. Ja sellaisia rukoilijoita Herra halua ja tarvitsee viimeisiä päivinä..
Mutta oletko kysynyt Jumalalta miksei sinun Seurakunnan jäsenet ovat enekelin kaltaisia aivan Kristuksen kaltaisia ??
- Anonyymi
En kysy Jumalalta tyhmiä, enkä odota ihmisiltä mahdottomia. :D
No sehän Rakas vihollinen . Sehän kertoo sinusta kaikken.
Elikkä odotat että ihmiset itse muuttaa itsesi ..
Mutta Pyhä Raamattu kehottaa meitä muuttua Kristuksen kaltaiseksi.
2. Kor. 3:18
Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.Savis kirjoitti:
No sehän Rakas vihollinen . Sehän kertoo sinusta kaikken.
Elikkä odotat että ihmiset itse muuttaa itsesi ..
Mutta Pyhä Raamattu kehottaa meitä muuttua Kristuksen kaltaiseksi.
2. Kor. 3:18
Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.Huomaatteko Rakkaat !! Se on Herra joka täytyy muutta meitä eikä niinkuin Rakas vihollinen ajattelee että ihminen itse pitää muutta itseä ja se on täysin mahdottomuus vaikka rakas viholinen on pannut turvaan te se itse uskon opin jossa hän kasvattaa itseä paremmaksi ihminen ja kasvattaa itsessä pois synnit niinkuin tosissa ihmisissä..
Savis kirjoitti:
Huomaatteko Rakkaat !! Se on Herra joka täytyy muutta meitä eikä niinkuin Rakas vihollinen ajattelee että ihminen itse pitää muutta itseä ja se on täysin mahdottomuus vaikka rakas viholinen on pannut turvaan te se itse uskon opin jossa hän kasvattaa itseä paremmaksi ihminen ja kasvattaa itsessä pois synnit niinkuin tosissa ihmisissä..
Niinkuin kasvattaa synnit pois toisista ihmisistä myös olemaan heille jumala.
- Anonyymi
Savis elää omassa kuplassaan.
- Anonyymi
Niinpä !
Savis elää omassa mielikuvitus kuplassaan.
Siellä hän itse tietää kaiken, eli on siis Kaikkitietävä, eli Jumala.
Näinhän se monien Saviksen kaltaisten menestyteologiaan eksyneiden kohdallla onkin.
Mutta niinhän se perkelekin halusi Jumalan asemaan, joten ei ole ihme tuonkin eksytyksen lopputulema.
Se samahan on siinä, kun Savis kuvittelee tulevansa synnittömäksi, eli siis suomeksi sanottuna Saviksesta tulee Jumala !
Tämä sama valhe siis toistuu kaikessa eksytyksessä:
1 Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
2 Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
3 mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi'."
4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
5 vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan".
Käärmeen sanoma on sama Saviksellekin, eli : " Et suinkaan kuole, vaan sinusta tulee Jumala, Jumalan rinnalle " ! Anonyymi kirjoitti:
Niinpä !
Savis elää omassa mielikuvitus kuplassaan.
Siellä hän itse tietää kaiken, eli on siis Kaikkitietävä, eli Jumala.
Näinhän se monien Saviksen kaltaisten menestyteologiaan eksyneiden kohdallla onkin.
Mutta niinhän se perkelekin halusi Jumalan asemaan, joten ei ole ihme tuonkin eksytyksen lopputulema.
Se samahan on siinä, kun Savis kuvittelee tulevansa synnittömäksi, eli siis suomeksi sanottuna Saviksesta tulee Jumala !
Tämä sama valhe siis toistuu kaikessa eksytyksessä:
1 Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
2 Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
3 mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi'."
4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
5 vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan".
Käärmeen sanoma on sama Saviksellekin, eli : " Et suinkaan kuole, vaan sinusta tulee Jumala, Jumalan rinnalle " !Ja sitten Rakas ! Käärme tuli sanomaan ette tarvi luopua synneista vaan voitte syödä ihan mistä puista tahansa. Ja hups miten meni ? Ihminen joutuu helvettiin synnin takia.
Mutta tuossa ajaa saatana mitä ajaat takaa ettei ihminen tarvi tehdä parannus.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja sitten Rakas ! Käärme tuli sanomaan ette tarvi luopua synneista vaan voitte syödä ihan mistä puista tahansa. Ja hups miten meni ? Ihminen joutuu helvettiin synnin takia.
Mutta tuossa ajaa saatana mitä ajaat takaa ettei ihminen tarvi tehdä parannus.Sielläpä kuplassasi elelet.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja sitten Rakas ! Käärme tuli sanomaan ette tarvi luopua synneista vaan voitte syödä ihan mistä puista tahansa. Ja hups miten meni ? Ihminen joutuu helvettiin synnin takia.
Mutta tuossa ajaa saatana mitä ajaat takaa ettei ihminen tarvi tehdä parannus.Lue nyt Savis edes vähän enemmän sitä sinun Raamattuasi !
Käärme ei todellakaan tullut tuollaisia Aadamille ja Eevalle sanomaan !
Kun heillä ei ollut syntiä sitä ennen !
Joten mitä sinä taas oikein sekoilet ?
Keskity nyt vaan siihen Raamattusi lukemiseen ja sen opiskeluun, sillä ihan järjettömiä sinä jo kirjoittelet !
Pieni lapsikin näkee nuo selityksesi ihan järjettömiksi sekoiluiksi !
- Anonyymi
Seksuaalirikollisten mielipidettä, miksi eivät ole enkeleitä. Käy kysyy niiltä lapsilta????
Aina kun kirjoittelen Rakkaat,,
Että ihmisestä Jumala ottaisi pois synnit. Niin alkaa ihme selityksiä ja puolustuksia miksi ihminen tulis pysyä synneissä kohti ja matkalla helvettiin.- Anonyymi
Näitä välillä paljastuu, niinkuin marjoja kesällä, taikka sieniä sateen jälkeen.
Siis meidänJumala rakas vihollinen ,,.
Otta pois meidän synnit ja vapauttaa meidät. Koska Hän ON Vapauttaja ja Synninpoistaja.
Oikein sanoit . !! Meiilä on tyystin eri Jumala !!
>> Joh. 1:29
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
>>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
Hepr. 9:28
samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
Hepr. 10:4
Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
Room. 11:26
POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>
ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
TÄSSÄ LUKEE SELVÄSTI ETTÄ HÄN ON ILMESTYNYT TEILLE OTTAMAAN POIS SYNNIT >> 1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
VAPAIKSI ME TULLAAN JOS OLLAAN USKOSSA JEESUKSEEN.
Joh. 8:32
ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 8:33
He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
Joh. 8:36
Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi
MUTTA RAKAS VIHOLLINEN . JATKAA SINÄ KASVATTAMAAN SINUT IRTI SYNNEISTÄ. SIINÄ SULLA ON TYÖTÄ MUUTAMA SATA VUOTTA KOSKA SYNTEJÄ SUSSA LÖYTYY SENVERRAN..
SENJÄLKEEN KUN OLET PUHDISTANUT ITSEÄ NIIN VOIT LYÖDÄ RIINNASSA TAAS YLPEYDESSÄ ETTÄ MINÄHÄN SEN TEIN.. jA NYT PUHDISTETTUNA PÄÄSEEN YLÖS.
SIIS MIKÄ ON OIKEIN SINUN TE SE ITSE KASVATUS OPPI VAI .
VAI MINUN OPPIMJOSSA LUOTETAAN ETTÄ JEESUS TEKEE SEN MINKÄ TÄHDEN HÄN TULI ?? MAAILMAAN PELASTAMAAN IHMINEN EIKÄ NIINKUIN SINÄ JOKA OMA JUMALANA PELASTAT ITSE KASVATUSPROSESSISSA..- Anonyymi
Lopeta hyvä ihminen näiden järjettömmyksiesi ja valheittesi levittäminen !
Minä olen AINA kirjoittanut, että elän Pyhän Hengen pyhityksessä !
En siis omassani, kuten sinä valheellisesti väitit !
Sinä hyvin tiedät tämän, kun olen sen varmaan kymmeniä kertoja sinulle kirjoittanut !
Miksi sinä siis levität tuollaisia valheita ???
Sinun jumalasi, eli isäsi, on selvästikin eri kuin minulla, ihan kuten olen jo kirjoittanutkin.
Tähän nytkin viittaa sinun toimintasi eli valehtelusi:
Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Olet varoittanut varoittamistani sinua tuosta valehtelusta, mutta sinä et halua siitä millään luopua, vaan jatkat sitä varmasti ihan katkeraan loppuusi asti ?
Noinko jumalasi sinua kehoittaa toimimaan ?
No, ethän sinä tiedä mitään tuosta Pyhän Hengen pyhitystyöstä Jumalan lapsessa, kun et ole sitä itse kokenut, eikä siitä siten ole kokemusta eikä tietoa sinulla Savis !
Sinä itse luotat väärään armoon, jossa sinä siis et ole etkä elä Pyhän Hengen pyhityksessä, sen sijaan sinä vain pahasti paatuneena odotat Jumalan yht äkkiä tekevän synnittömäksi ja täydelliseksi, siis täysin ilman Pyhän Hengen jatkuvaa pyhitystä.
Siksi sinä et ole yhtään mihinkään puhdistunut, etkä pyhittynyt, vaan pikemmin vain pahentunut, eli mennyt yhä pahemmaksi.
Olet vain oppinut yhä lisää ulkokultaisuutta, eli siitä kertoo nuo katteettomat ja tyhjät "rakas" kirjoittelusi !
Mutta ethän sinä niillä ainakaan minua hämää, se koko touhu on läpinäkyvää ulkokultaisuutta ja pelkkää pinnan killoittelu yritystä.
Mutta se on turhaa, sillä sisin on saastaa yhä täynnä, etkä sinä kykene sitä sisälläsi pitämään, et millään Savis raukka !
Nytkin se purkaantuu taas tahallisina valehteluina ja väärinä todistuksina !
Olet todella säälittävä Savis ! Anonyymi kirjoitti:
Lopeta hyvä ihminen näiden järjettömmyksiesi ja valheittesi levittäminen !
Minä olen AINA kirjoittanut, että elän Pyhän Hengen pyhityksessä !
En siis omassani, kuten sinä valheellisesti väitit !
Sinä hyvin tiedät tämän, kun olen sen varmaan kymmeniä kertoja sinulle kirjoittanut !
Miksi sinä siis levität tuollaisia valheita ???
Sinun jumalasi, eli isäsi, on selvästikin eri kuin minulla, ihan kuten olen jo kirjoittanutkin.
Tähän nytkin viittaa sinun toimintasi eli valehtelusi:
Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Olet varoittanut varoittamistani sinua tuosta valehtelusta, mutta sinä et halua siitä millään luopua, vaan jatkat sitä varmasti ihan katkeraan loppuusi asti ?
Noinko jumalasi sinua kehoittaa toimimaan ?
No, ethän sinä tiedä mitään tuosta Pyhän Hengen pyhitystyöstä Jumalan lapsessa, kun et ole sitä itse kokenut, eikä siitä siten ole kokemusta eikä tietoa sinulla Savis !
Sinä itse luotat väärään armoon, jossa sinä siis et ole etkä elä Pyhän Hengen pyhityksessä, sen sijaan sinä vain pahasti paatuneena odotat Jumalan yht äkkiä tekevän synnittömäksi ja täydelliseksi, siis täysin ilman Pyhän Hengen jatkuvaa pyhitystä.
Siksi sinä et ole yhtään mihinkään puhdistunut, etkä pyhittynyt, vaan pikemmin vain pahentunut, eli mennyt yhä pahemmaksi.
Olet vain oppinut yhä lisää ulkokultaisuutta, eli siitä kertoo nuo katteettomat ja tyhjät "rakas" kirjoittelusi !
Mutta ethän sinä niillä ainakaan minua hämää, se koko touhu on läpinäkyvää ulkokultaisuutta ja pelkkää pinnan killoittelu yritystä.
Mutta se on turhaa, sillä sisin on saastaa yhä täynnä, etkä sinä kykene sitä sisälläsi pitämään, et millään Savis raukka !
Nytkin se purkaantuu taas tahallisina valehteluina ja väärinä todistuksina !
Olet todella säälittävä Savis !No rakas vihollinen . Et sinä sun mielettömyydessä kaikkinen hyökkäyksineen ja syytöksineen väärässä hengessä tiedä raukka missä eläät.
Kuvittelet vain.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No rakas vihollinen . Et sinä sun mielettömyydessä kaikkinen hyökkäyksineen ja syytöksineen väärässä hengessä tiedä raukka missä eläät.
Kuvittelet vain.Olet todella säälittävä Savis !
Etkö enää muuhun kykene ?
Voi voi sentään. Anonyymi kirjoitti:
Olet todella säälittävä Savis !
Etkö enää muuhun kykene ?
Voi voi sentään.Rakas Vihollinen !!
Siis voi voi,, taas uuden syytöksen ja hyökkäyksen. Aina vaan pahene sun elämä ja syvene elämä saatanan kanssa,, tuo syytäminen.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas Vihollinen !!
Siis voi voi,, taas uuden syytöksen ja hyökkäyksen. Aina vaan pahene sun elämä ja syvene elämä saatanan kanssa,, tuo syytäminen.Olet jo Savis kuin tuittuileva pikku tyttö !
Tälläiset "itse olet" jutut ovat todella lapsellisia.
Ne kertovat älyn ja ymmärryksen puutteesta lähinnä.
Ja yhä siis jatkat tuota ulkokultaista tyhjää jankkaamistasi " rakas" vaikka mitään todellista rakkautta sinulla ei ole, vaan lähinnä helveksuntaa ja pyrkimystä alentaa toisia !
Sinä itse olet ja tämä toimintasikin on jo todella todella lapsellista ja säälittävää.
Kasva jo hyvä ihminen edes aikuiseksi ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas Vihollinen !!
Siis voi voi,, taas uuden syytöksen ja hyökkäyksen. Aina vaan pahene sun elämä ja syvene elämä saatanan kanssa,, tuo syytäminen.Niin ja Savis olen JO useaan kertaan varoittanut sinua vakavasta asiasta !
Sinä taas kuitenkin sorruit siihen !
Sinä väität siis taas kerran minussa asuvaa ja vaikuttavaa Pyhää Henkeä saatanaksi !
Se on vakava asia Savis, todella vakava !
Siis et sinä nyt minua herjaa vaan Pyhää Henkeä !
Eivät sanasi minuun kohdistu, vaan Pyhään Henkeen ! Anonyymi kirjoitti:
Niin ja Savis olen JO useaan kertaan varoittanut sinua vakavasta asiasta !
Sinä taas kuitenkin sorruit siihen !
Sinä väität siis taas kerran minussa asuvaa ja vaikuttavaa Pyhää Henkeä saatanaksi !
Se on vakava asia Savis, todella vakava !
Siis et sinä nyt minua herjaa vaan Pyhää Henkeä !
Eivät sanasi minuun kohdistu, vaan Pyhään Henkeen !Olen kertonut Rakas vihollinen että minun ystävillä ei syyttää minua ,, eikä hyökkää minua vastaan , vaan saatana kun varoitan synnissä elämisessä.
Ja nyt kerron uudestaan sinulle..
Rakastan sua niinkuin Putin.
Kun kirjoitan kestävästä periksiantamattomasta Rukouksesta hyökkäät .
Kun Olen kirjoittanut Ristintyöstä hyökkäät.
Kun kirjoitan Verestä joka lunastaa ja Puhdistaa meidät kokonaan niin hyökkäät.
Kun kirjoitan että uskova tulis saada synnit pois elämästä hyökkäät.
Kun kirjoitan että uskova tulis olla täysin vapaa synneistä niin hyökkäät..
Kun tuomitsen menestysteologia ja mennarit , niin hyökkäät .
Kun tuomitsen uuskarismaattisuus hyökkäät . Ja syyttäät minua koska sulla on syyttäjän armolahja ja virka joka olet ottanut itselle päätehtäväksi.
Ei ole mikään muu joka käytäytyy tuolla tavalla kun ihminen joka on täysin saatanan vallassa..
Ja säälin sua kun et huomaa sen itse.
Ja anteksiantamisesta päälle et ymmäärrä mitään,, vaan kosto huokuu sun kirjoituksista rakas ..Savis kirjoitti:
Olen kertonut Rakas vihollinen että minun ystävillä ei syyttää minua ,, eikä hyökkää minua vastaan , vaan saatana kun varoitan synnissä elämisessä.
Ja nyt kerron uudestaan sinulle..
Rakastan sua niinkuin Putin.
Kun tuomitsen uuskarismaattisuus hyökkäät . Ja syyttäät minua koska sulla on syyttäjän armolahja ja virka joka olet ottanut itselle päätehtäväksi.
Ei ole mikään muu joka käytäytyy tuolla tavalla kun ihminen joka on täysin saatanan vallassa..
Ja anteksiantamisesta päälle et ymmäärrä mitään,, vaan kosto huokuu sun kirjoituksista rakas ..Voiko kukaan enää uskoa että sinussa olis Pyhä Henkeä tuollaisesta hyökkäyksen jälkeen mitä sä harrastat ja harrastit Petriä kohtaan.. ??? Rakas vihollinen ???
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Voiko kukaan enää uskoa että sinussa olis Pyhä Henkeä tuollaisesta hyökkäyksen jälkeen mitä sä harrastat ja harrastit Petriä kohtaan.. ??? Rakas vihollinen ???
En enää jaksa tätä loputonta valehteluasi ja vääristelyjäsi ja syvää eksymystäsi !
Sinua ei voi auttaa, se on JO nähty !
Mutta toivottavasti joku muu lukija / kirjoittaja on saanut edes vähän lisää tietoa näistä sinun eksytyksistäsi, jotta ei lähtisi sinun mukaasi talutettavaksi samaan kuoppaan sinun kanssasi !
Joten Savis, koska haluat yhä vain jatkaa tielläsi ja haluat yhä vain lisää kerätä Jumalan vihaa päällesi näillä Pyhän Hengen pilkkaamisillasi, niin minä pesen käteni, saat ihan itse vastata omista toimistasi aikanasi.
Se tulee olemaan sinulle rajua koettavaa sitten aikanaan ! Anonyymi kirjoitti:
En enää jaksa tätä loputonta valehteluasi ja vääristelyjäsi ja syvää eksymystäsi !
Sinua ei voi auttaa, se on JO nähty !
Mutta toivottavasti joku muu lukija / kirjoittaja on saanut edes vähän lisää tietoa näistä sinun eksytyksistäsi, jotta ei lähtisi sinun mukaasi talutettavaksi samaan kuoppaan sinun kanssasi !
Joten Savis, koska haluat yhä vain jatkaa tielläsi ja haluat yhä vain lisää kerätä Jumalan vihaa päällesi näillä Pyhän Hengen pilkkaamisillasi, niin minä pesen käteni, saat ihan itse vastata omista toimistasi aikanasi.
Se tulee olemaan sinulle rajua koettavaa sitten aikanaan !Ja rakas vihollinen jatkaa sitä ripulia ja loputonta lannoitteen levittämisen . Kevällä pellolla sillä olis tarvetta mutta täällä missä on järkeviä ihmisiä jotka ei jaksaa saatanan loputonta syytös lukea , niin kohta olet yksin kirjoittamassa. Taidat olla hyvin yksinäinen ihminen..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja rakas vihollinen jatkaa sitä ripulia ja loputonta lannoitteen levittämisen . Kevällä pellolla sillä olis tarvetta mutta täällä missä on järkeviä ihmisiä jotka ei jaksaa saatanan loputonta syytös lukea , niin kohta olet yksin kirjoittamassa. Taidat olla hyvin yksinäinen ihminen..
Onneksi olkoon !!!
Tähän siis tultiin taas kerran Savis, nyt tulee jo:
" Paskaa "
Näin se sinun todellinen sisin paljastuu ja saasta purkautuu ulos.
Et kyennyt taaskaan pitämään ulkokultaisuuden kuorta pystyssä, vaan tämä "paska" pääsi näkyviin !
Joko siis loppui tuo ulkokultaisuus ja sen esittäminen viimein ?
- Anonyymi
Eräs Rafael oli tuskastuttavan hidas. Ei tuttuja jäljellä.
On ikävä rakkaat ettei ole olleet esirukoilijoita rukoilemassa , jotka olisivat saaneet seurakunnat ja kirkkot kuntoon niin että he olisivat täynnä loistavia Kristuksen kaltaisia uskovia.
- Anonyymi
Niin, se on todella ikävää, kun onkin ollut vain sinunkaltsisiasi.
Eikä niitä, jotka rukoilevat Hengessä ja totuudessa. Anonyymi kirjoitti:
Niin, se on todella ikävää, kun onkin ollut vain sinunkaltsisiasi.
Eikä niitä, jotka rukoilevat Hengessä ja totuudessa.Siinä se saatannallinen hyökkäys tuli taas mutta >>
Sen vuoksi Rakas !!
Meidän tulis kehoittaa toinen toisia sitä enemmän pysyä Rukouksessa niinkuin apostolit !!
Tit. 2:9
Kehoita palvelijoita olemaan isännilleen kaikessa alamaisia, heille mieliksi, etteivät vastustele,
Tit. 2:15
Puhu tätä ja kehoita ja nuhtele kaikella käskyvallalla. Älköön kukaan sinua halveksiko.
- (Kol 4:2,3) Olkaa kestäväiset rukouksessa ja siinä kiittäen valvokaa, rukoillen samalla meidänkin edestämme, että Jumala avaisi meille sanan oven puhuaksemme Kristuksen salaisuutta, jonka tähden minä myös olen sidottuna
- (Ef 6:18,19) Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siinä se saatannallinen hyökkäys tuli taas mutta >>
Sen vuoksi Rakas !!
Meidän tulis kehoittaa toinen toisia sitä enemmän pysyä Rukouksessa niinkuin apostolit !!
Kehoita palvelijoita olemaan isännilleen kaikessa alamaisia, heille mieliksi, etteivät vastustele,
Puhu tätä ja kehoita ja nuhtele kaikella käskyvallalla. Älköön kukaan sinua halveksiko.
- (Kol 4:2,3) Olkaa kestäväiset rukouksessa ja siinä kiittäen valvokaa, rukoillen samalla meidänkin edestämme, että Jumala avaisi meille sanan oven puhuaksemme Kristuksen salaisuutta, jonka tähden minä myös olen sidottuna
- (Ef 6:18,19) Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;Yhäkin Savis !
Kun sinunkin kohdalla tapa rukoilla ja koko rukoilun YDIN on väärä, ei sinun oma toimintasikaan voi millään olla oikein ja kunnossa !
Sinulta kaiken aikaa puuttuu se rukoilu Hengessä ja Totuudessa !
Siksi sinun OMA rukoilusi on yhtä tyhjän kanssa, ihan kuten epäjumalia rukoilevienkin ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siinä se saatannallinen hyökkäys tuli taas mutta >>
Sen vuoksi Rakas !!
- (Ef 6:18,19) Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;Mihin ne "paska ja ripuli" jutut unohtuivat Savis ?
Etkö jatkakkaan samalla valitsemallasi linjalla ? Anonyymi kirjoitti:
Yhäkin Savis !
Kun sinunkin kohdalla tapa rukoilla ja koko rukoilun YDIN on väärä, ei sinun oma toimintasikaan voi millään olla oikein ja kunnossa !
Sinulta kaiken aikaa puuttuu se rukoilu Hengessä ja Totuudessa !
Siksi sinun OMA rukoilusi on yhtä tyhjän kanssa, ihan kuten epäjumalia rukoilevienkin !Siinä se saatannallinen hyökkäys tuli taas Rukousta vastaan.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siinä se saatannallinen hyökkäys tuli taas Rukousta vastaan.
Pyhä Henkikö sinut laittoi ja sinua kehoitti kirjoittelemaan noita "ripuli ja kakka" juttujasi ???
Vai oliko se ihan joku toinen taho vai purakutuiko vain sisälläsi oleva saasta esiin killoittamasi ulkokultaisuuden kuoren alta =
Mutta Rakas vihollinen ota opi viisammilta >>
Ja anteksiantamisesta päälle et ymmäärrä mitään,, vaan kosto huokuu sun kirjoituksista rakas ..- Anonyymi
Oletko tyhmä?
Savis..et ymmärrä,olet lahkossa.Sanotko myös rakas että mulla on ruttotauti niin olen hyvin iloinen ja tyytyväinen !!!
Ap. t. 24:5
Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies,
- Anonyymi
Oletko savis sekaisin?
Ihminen ja enkeli on ihan eriasia.
Molemmat on luotu mutta enkelit ovat ihmisten apuna ja muutakin.
On teillä ihme lahko,että ihmisten pitäisi olla enkelien tavoin,häh:))
Kyllä tiedän,että adukoille enkelit on tärkeitä mutta ihmisenkö pitäisi olla enkeli vaikka ei ole siipiä?
Yhden aisian sanon sinulle, Enkelit toteuttaa Jumalan tahtoa ja jotka ei toteuttaneet,heiltä lähti siivet.
Enkelit ei ole ihmisiä.
Ainut enkeli,joka halusi olla ,kuin ihminen,oli ihminen,joka rikkoi Jumalan lakia !
ja hänen ne kärttyrit.. - Anonyymi
Saviksella on kovat luulot itsestään. Pitää itseään mittarina muiden kristittyjen uskonelämään. Luulee, että muilla on juuri niin helppoa tai vaikeaa kuin hänellä itsellään on. Ja uskottelee itselleen, että muut ovat ymmärtäneet Raamatun juuri niin kuin hän on mutta muka rikkovat Jumalaa vastaan.
Tosiasiassa Saviksen kuvitelmat siitä, mitä Raamattu sanoo, on vain yksi miljoonien joukossa. Mitään yhtä ainoaa totuutta ei ole olemassakaan. Saviksen mielipiteistä huolimatta, ja niitähän ne vain ovat: mielipiteitä, ei kenenkään pelastus ole kiinni Saviksen lausunnoista, LUOJAN KIITOS!!!
Savis, sinun pitäisi opetella nöyryyttä. Eikö olekin niin, että sinäkin voit olla uskontoinesi väärässä totuudessa? No niinhän se on. Rakkaat !!!
No löytyykö teidän Seurakunnassa Kristuksen kaltaisia ?? Jos ei. Kävele ulos siitä ja etsi Seurakunta missä ihmiset ovat Kristuksessa .. Ja jos tulet enkelin kaltainen . Aivan kuin Jeesus itse niin älä välitä pilkkajista.. Ne ovat vain harmissa kun ne näkevät että olet matkalla Taivaaseen..Rakkaat !!
Oletteko huomanneet että Paavalin aikana olivat uskovaiset muuttuneet parempaan suuntaan sisäisesti , kun olivat uskoon tulleet ??- Anonyymi
Loppuun asti tulee olemaan rikkaviljaa oikean seassa. Kaikkissa uskonsuunnissa on se pieni vähemistö joka on Jeesuksen omia.
Anonyymi kirjoitti:
Loppuun asti tulee olemaan rikkaviljaa oikean seassa. Kaikkissa uskonsuunnissa on se pieni vähemistö joka on Jeesuksen omia.
Näin se on Rakas !!
Ja se pieni vähemmistö toivon jatkavan etsimään ja rukoilemaan toinen toisten puolesta loppuun asti että mahdollisimman moni saa loistaa niinkuin Kristus loistaa !!
Kova on vastustus kirkastettu voideltu puhdas ja pyhitetty Seurakunta vastaan, joka on Jeesus..
Kyllä Hänellä on ihmettelemistä näin lopun aikana..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Näin se on Rakas !!
Ja se pieni vähemmistö toivon jatkavan etsimään ja rukoilemaan toinen toisten puolesta loppuun asti että mahdollisimman moni saa loistaa niinkuin Kristus loistaa !!
Kova on vastustus kirkastettu voideltu puhdas ja pyhitetty Seurakunta vastaan, joka on Jeesus..
Kyllä Hänellä on ihmettelemistä näin lopun aikana..Kyllä Jeesus varmasti tulee ihmettelemään sinunkin "ripuli ja kakka" juttujasi !
Joten katso nyt vihdoin ihan itse sinne peiliin ja mieti ja tutki ihan vain omaa toimintaasi ja omaa puhtauttasi !
Sinä et siis todellakaan loista, vaan pimeätä on sinun omalla kohdallasi.
- Anonyymi
Arkienkeleitä on pilvin pimein. Ja kun ylösnousemus tapahtuu - tiedon kokonaisvaltainen hetki koittaa. Nyt tietomme on vajavaista.
Siis rukoustyötä meillä on rakkaat , valtava urakka saadaksemme maamme kansa ja uskovat edes vähän siihen malliin mitä Jumala on tarkoittanut ihminen.
Mutta minä uskon Jumalaan joka pystyy muuttamaan ihminen ja Hän on halukas kastamaan uskova Ristinkuoleman kautta elämään Kristuksessa.
Kyllä Jeesuksen Veri on voimakas puhdistamaan jokaisen joka tahtoo löytää Vapauttaja ja Synninpuhdistajan !!!- Anonyymi
>> Oloetko kysynyt Jumalalta miksei sinun Seurkunnan/kirkkon jäseneet ole Enkelin kaltaisia ?? <<
Olen kysynyt, mutta vastaus ei välttämättä miellytä. Vastaus lukee monessakin kohtaa raamatussa. Jumala ohjaa ihmistä oikeaan sanansa kautta, mutta salii ihmisen valitsevan myös oman tiensä, jos ojentautuminen sanan mukaan ei kiinnosta. Ja monet valitsevat mieluummin sen oman tiensä.No Rakas !! Tap tap taputtaa saatana sinulle kun et ota vastuu siitä että voit ottaa oma vastuu siitä että saatat sieluja Herralle. Voi kun olet velassa voi voi . Ja miksi sinä pitäisi päästä Taivaaseen vain sen takia että sanot korkeudesta että kun kaikki tekisi kun minä ja käyttäytyisi kuin minä ja tekevät oikeat valinnat pääsisivät perille. Oi sinä ylpeä joka luulet olevan jotain vaikka et ole yhtikäs mitään.
Nöyrry ja mene polville ja rukoile lakkamatta . Ehkä Jumala vielä armahtaa sinua niinkuin Kornelius sai armon Jumalan edessä..
Ap.t. 10
30 Ja Kornelius sanoi: "Neljä päivää sitten, juuri tähän aikaan päivästä, minä kotonani rukoilin tällä yhdeksännellä hetkellä, ja katso, edessäni seisoi mies loistavissa vaatteissa
31 ja sanoi: 'Kornelius, sinun rukouksesi on kuultu, ja sinun almusi ovat tulleet muistoon Jumalan edessä.
32 Niin lähetä nyt Joppeen ja kutsu tykösi Simon, jota myös Pietariksi kutsutaan; hän majailee nahkuri Simonin talossa meren rannalla.'
33 Sentähden minä lähetin heti sinulle sanan, ja sinä teit hyvin, kun tulit. Nyt olemme siis tässä kaikki Jumalan edessä, kuullaksemme kaiken, mitä Herra on käskenyt sinun puhua."
34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
36 Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra.
HUOMASITKO ETTÄ KORNELIUS RUKOILI JATKUVASTI.???????
IHAN TOISTA HENGELLISTÄ JA RUKOUSELÄMÄ MITÄ MINUN RAKAS VIHOLLINEN TARJOA USKOVILLE JA JOKA HÄN VIHAA RUKOILEMINEN JA ELÄMÄ , JOKA EI SAA HÄNET RAMPPI JA LOISTEVALOON IHMISTEN EDESSÄ ETTÄ HÄN SAISI MAHDOLLISIMMAN PALJON KIITOSTA JA KUNNIA IHMISILTÄ SIITÄ OMA SAARNAMISESTA JA MITÄ HÄNEN OMASTA MIELESTÄ NOUSEE..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No Rakas !! Tap tap taputtaa saatana sinulle kun et ota vastuu siitä että voit ottaa oma vastuu siitä että saatat sieluja Herralle. Voi kun olet velassa voi voi . Ja miksi sinä pitäisi päästä Taivaaseen vain sen takia että sanot korkeudesta että kun kaikki tekisi kun minä ja käyttäytyisi kuin minä ja tekevät oikeat valinnat pääsisivät perille. Oi sinä ylpeä joka luulet olevan jotain vaikka et ole yhtikäs mitään.
Nöyrry ja mene polville ja rukoile lakkamatta . Ehkä Jumala vielä armahtaa sinua niinkuin Kornelius sai armon Jumalan edessä..
Ap.t. 10
30 Ja Kornelius sanoi: "Neljä päivää sitten, juuri tähän aikaan päivästä, minä kotonani rukoilin tällä yhdeksännellä hetkellä, ja katso, edessäni seisoi mies loistavissa vaatteissa
31 ja sanoi: 'Kornelius, sinun rukouksesi on kuultu, ja sinun almusi ovat tulleet muistoon Jumalan edessä.
32 Niin lähetä nyt Joppeen ja kutsu tykösi Simon, jota myös Pietariksi kutsutaan; hän majailee nahkuri Simonin talossa meren rannalla.'
33 Sentähden minä lähetin heti sinulle sanan, ja sinä teit hyvin, kun tulit. Nyt olemme siis tässä kaikki Jumalan edessä, kuullaksemme kaiken, mitä Herra on käskenyt sinun puhua."
34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
36 Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra.
HUOMASITKO ETTÄ KORNELIUS RUKOILI JATKUVASTI.???????
IHAN TOISTA HENGELLISTÄ JA RUKOUSELÄMÄ MITÄ MINUN RAKAS VIHOLLINEN TARJOA USKOVILLE JA JOKA HÄN VIHAA RUKOILEMINEN JA ELÄMÄ , JOKA EI SAA HÄNET RAMPPI JA LOISTEVALOON IHMISTEN EDESSÄ ETTÄ HÄN SAISI MAHDOLLISIMMAN PALJON KIITOSTA JA KUNNIA IHMISILTÄ SIITÄ OMA SAARNAMISESTA JA MITÄ HÄNEN OMASTA MIELESTÄ NOUSEE..Nyt Savis olisi kyllä jo korkea aika hakea ammattiapua !
Näihin ei enää muuta voi, eikä kannata sanoa. Anonyymi kirjoitti:
Nyt Savis olisi kyllä jo korkea aika hakea ammattiapua !
Näihin ei enää muuta voi, eikä kannata sanoa.Sekin todistaa sinun maailmasta apu tarjontaa,, ettei sinulla ole mitään tekemistä Jumalan kanssa muuta kun omissa luuloissa.
Oikea Uskova tarjoa aina apua Jumalalta,, eikä maailman puolelta jossa ei Jeesus ole lääkäri.
Minä Taas tarjoan sinun elämään jossa olet syyttäjän talutusnuorassa . Tarjoan Vapauttaja joka Hän Jeesus Kristus voisi auttaa sinua, mutta ei vaan kelpaa, kun olet niin ylpeä omassa luuloissa.
- Anonyymi
>> Aivan kuin lukisi Pyhässä Raamatussa muuttukaa maailman kaltaiseksi ja elää ja nautikaa maailmassa maailman evästä <<
Melkein niin siellä juuri lukeekin. Tosin ei kehotuksena muuttua sellaiseksi, vaan varoituksena olla muuttumatta sellaiseksi. Mutta sana myös kertoo, että iso osa muuttuu juuri sellaiseksi, varoituksista huolimatta. Minun mielestäni sana on silloin nimenomaan toteutunut, kun näemme tälläistä tapahtuvan. Jumala on siis nähnyt ihan oikein, ilmoittanut meille asiat ennalta, ja käskenyt printata totuuden kansien väliin.OLETKO ??? Rakas muuttunut maailman kaltaiseksi ?? Ja on menossa helvettiin maailman kanssa ? Kuka muuten on muuttanut sinut maailman kaltaiseksi ???
Rakkaat kertokaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
No muuttuuko ihminen Kristuksen kaltainen kun ottavat vastaan Jeesus ja saa Hänen Henki ?
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.- Anonyymi
Ne/he ovat tuijottajai/pahaa epäileviä/karseita ihmisiä joilla ei ole Rakkautta.
Elävät niin alkeellista ja oksettavaa elämää vaikka elämä on tarkoitettu ja anettu meille elettäväksi !- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kerro millä lailla Rakas ? Millä lailla Uskova tulis elää tuo elämä maailmassa mistä puhut ?
Kerro millä lailla Rakas :))
Savishan jo rakastelee kaikkia ;))
- Anonyymi
Minä en enää astu samaan rakennukseen eksyneitten saarnamiesten kanssa.
Jos ei seurakunnasta löydy sen vertaa raamatun ymmärrystä, että lakkaisivat sellaisia julistajia toivottamasta tervetulleeksi ja puhumaan seurakuntaan, joista ihan julkisestikin on jo varoitettu kristikunnassa, on parempi, että pysyy itse poissa sellaisesta seurakuntarakennuksesta.Joo rakas ! Paavali varoitti huonoista seurasta joka turmelee. Ja kertoi että ennen eli kaikkenlaisessa pahuudessa.
2. Kor. 12:21
ja että, kun tulen, Jumalani on taas nöyryyttävä minua teidän tykönänne, ja että joudun suremaan monen tähden, jotka ennen ovat synnissä eläneet eivätkä ole katuneet sitä saastaisuutta ja haureutta ja irstautta, jota ovat harjoittaneet.
2. Kor. 13:2
Olen edeltäpäin sanonut ja sanon edeltäpäin niille, jotka ennen ovat syntiä tehneet, ja kaikille muille-niinkuin silloin sanoin, kun olin toista kertaa tykönänne, samoin nytkin, kun olen poissa-etten, kun taas tulen, ole teitä säästävä,
Ef. 1:4
niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
Ef. 2:2
joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
Ef. 2:3
joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;
- Anonyymi
Onko savis pimeän puolella oleva,kun houkuttelee?
Kun houkttelee rukoileman että ihminen vapaiksi synneistä ? Joopa joo mikä saa ateistit tänne palstalle?
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kun houkttelee rukoileman että ihminen vapaiksi synneistä ? Joopa joo mikä saa ateistit tänne palstalle?
Mikä pöljä oikein olet, eikö ole mitään järjellistä tekemistä tuon nettihäiriköinnin tilalle häh!!?
OLen kyllä Rakkaat siinä Toivossa , että vielä löydätte Tie , joka vie Ristinkuoleman läpi.
Siihen vie Pyhä Henki kun ihminen on ensin Uskossa Jeesukseen. Silloin hänelle on mahdollista että Henki Vie Kristuksessa ihminen kuolemaan Ristillä , niin että ihminen saa Uudestisyntyä Elämään , Puhdistettuna ja Pyhänä alkamaan vaeltaa, niinkuin Kristus vaelsi .
Aivan Kristuksen kaltainen , koska Veri , se Kallis lunastusmaksu on maksanut hänet vapaiksi kaikkista synneistä !!!- Anonyymi
Oletko kysynyt miksi lahkosi ei ole hyväksytty ja eivät ole enketen kaltaisia vaan tyhmiä tuomitsevia ihmisiä,mitä en halua edes nähdä?
Kuka 1800-luvun roskaan uskoo,kuka?
Te /sinä olet mukamas uskovainen mutta piru selän takana,eikö vain?Kuka 1800-luvun roskaan uskoo,kuka?
Hedelmät rakas ! Hedelmät !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siellä missä Herran valtava VOIMA joka rakaentajat ovat hyljänneet. Siellä missä Jumalan valtava Voima ilmestyy !! '
Siellä missä Jeesusksen Kristuksen VOIMA meidän Jumalamme ottaa POIS synnit ihmisistä niin että kokonaiset kaupungit puhdistuu että saatna vihastuu !!
Siellä missä Herra toimii ja Puhdistaa ja Pyhittää ja Vanhurskauttaa ..!!!!!!!!!!!!!!!!
Siellä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siellä haluan olla !!!
Hedelmät tulis tarkkailla !! Näin on kirjoitettu !!
Missä ihmiset muuttuu ja tulevat Kristuksen Kaltaisia . Siellä tiedetään että Jeesus asuu ja Toimii !!
Näin on käynyt Rakkaat !! Kun ei löydy Tosi Uksovia enää vaan veltoja itseä rakastavia omahyväisiä niinkuin mun syyttäjiä joka hermostuu kun puhun uuskarismaattisuutta vastaan jotka rakastavat syntiä ja suojelevat oma syntiä halvan armon alla.
He vihastuvat minulle kun puhun Totuus !!!
2. Kor. 4:2
vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
SIIS TOIVON ETTÄ KAIKKI ETSISIVÄT SITÄ MITÄ MINULLA ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Jeesus Kristus tuomittiin Golgatalle hänen hirvittävistä rikoksista, joista yksi oli pedofilia. Kuten olet lukenut, hän vietti paljon aikaa pikkulasten kanssa.
- Anonyymi
>"maallisia jäseniä"<
"Niinkuin me nyt olemme maallisen ihmisen kaltaisia, niin me tulemme kerran
taivaallisen ihmisen kaltaisiksi"
1 Kor: 15:49Mutta Rakas !! Kun ei meillä saa olla maalisen ihmisen hedelmiä
Matt. 7
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
1. Joh. 4:6
Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mutta Rakas !! Kun ei meillä saa olla maalisen ihmisen hedelmiä
Matt. 7
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.Jumala on antanut oman Poikansa meidän syntiemme vuoksi, ja Jumala ei tarvitse mihinkään meidän hyviä tekoja, mutta lähimmäisemme kylläkin tarvitsee.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on antanut oman Poikansa meidän syntiemme vuoksi, ja Jumala ei tarvitse mihinkään meidän hyviä tekoja, mutta lähimmäisemme kylläkin tarvitsee.
Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
- Anonyymi
>"enkelin kaltaisia"<
"Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
joka ei, vaikka olikin Jumalan muoto, katsonut saaliikseensa olla Jumalan
kaltainen,
vaan tyhjensi itsensä, otti orjan muodon, tuli IHMISEN KALTAISEKSI, ja hänet
havaittiin olennoltaan KUIN ihminen."
Fil: 2: 5-7
Jeesus oli ja eli IHMISENÄ, IHMISTEN keskellä, eikä pyrkinyt oleen Jumalan/
enkelien kaltainen.
"olkoon teillä se mieli,, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli"Siis ???? Tarkoitatko Rakas että Jeesus sikaili ja oli perverssi kuinihmiset nykyisin ja harrastaa kimppaseksi . Toiset taas raiskaa kun eivät saa muuten. <<<<<<tappajia murhamiehiä ja kaikkelaista löytyy niinkuinJeesusko. Oletko vähän ???? Pim pom..
Puolustatk synnin tekeminen niin että sun täytyy tehdä Jeesus vanhurskautettu syntinen .. hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sanon minä... Vaikka on surullista tuo ihmisen mieli ..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis ???? Tarkoitatko Rakas että Jeesus sikaili ja oli perverssi kuinihmiset nykyisin ja harrastaa kimppaseksi . Toiset taas raiskaa kun eivät saa muuten. <<<<<<tappajia murhamiehiä ja kaikkelaista löytyy niinkuinJeesusko. Oletko vähän ???? Pim pom..
Puolustatk synnin tekeminen niin että sun täytyy tehdä Jeesus vanhurskautettu syntinen .. hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sanon minä... Vaikka on surullista tuo ihmisen mieli .."tarkoitatko"
RAAMATTU sanoo niin, Jeesus syntyi IHMISEKSI.
ne on Saviksen oma "ihmisyys", ja omat ajatukset tällaiset perverssi-ajatukset.
Savis paljasti OMANSA perverssi-ajatuksensa.
onneksi ei kaikki ole ajatuksiltaan !!!
Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.- Anonyymi
>>Oloetko kysynyt Jumalalta miksei sinun Seurkunnan/kirkkon jäseneet ole Enkelin kaltaisia ??<<
En ole. En halua häiritä Jumalaa tyhmillä kysymyksillä, kun vastauksen tietää jo Raamatun sanan mukaisestikin.
Jos me ihmiset voisimme olla enkelien kaltaiset, ei Kristusta, syntiemme sovittajaa ja vanhurskauttajaamme lainkaan tarvittaisi.
Sitä paitsi:
Job 4: 12-21
12 Ja minulle tuli salaa sana, korvani kuuli kuiskauksen,
13 kun ajatukset liikkuivat öisissä näyissä, kun raskas uni oli vallannut ihmiset.
14 Pelko ja vavistus yllättivät minut, peljästyttivät kaikki minun luuni.
15 Tuulen henkäys hiveli kasvojani, ihoni karvat nousivat pystyyn.
16 Siinä seisoi-sen näköä en erottanut-haamu minun silmäini edessä; minä kuulin kuiskaavan äänen:
17 'Onko ihminen vanhurskas Jumalan edessä, onko mies Luojansa edessä puhdas?
18 Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja;
19 saati niissä, jotka savimajoissa asuvat, joiden perustus on maan tomussa! He rusentuvat kuin koiperhonen;
20 ennenkuin aamu ehtooksi muuttuu, heidät muserretaan. Kenenkään huomaamatta he hukkuvat ainiaaksi.
21 Eikö niin: heidän telttanuoransa irroitetaan, ja he kuolevat, viisaudesta osattomina.'"
Jumala ei jätä asiaansa puolitiehen ja rakenna meitä nyt enkeliensä kaltaisiksi, vaan sallii meidän säilyttää omanamme koko kauhea, syntiinlangennut lihallisuutemme. Miksi: muistuttamassa meitä siitä Kuka on Jumala, Herra ja mitä taas me itse olemme.
Tämän kun ihminen ymmärtää, muuttuu "ääni kellossa" hiljaisemmaksi, voisipa sanoa jopa: nöyremmäksi. Kuitenkin, tässä sanoin kuvaamattomassa kauheudessaan, omistaen samalla myös Jeesuksen meille lahjoittaman, täyden sovituksen, pelastuksen, uskon ja lahjavanhurskauden kautta ja joka peittää kaiken tämän kauhistuksen, tekee tyhjäksi perkeleen teot. Ja vain USKON, ei ihmisen omien tekojen kautta.
Kelpaamme siis tällaisinamme Jumalalle, jos vain haluamme elää parannuksessa: Jeesuksen meissä vaikuttamissa teoissa, uskon ja vanhurskauden hengessä. - Anonyymi
Mitä hyötyä on käydä seurakunnassa? Saahan sieltä toisinaan voimaa lisää, jos Herra täyttää Hengellään. Mutta ei sieltä mitään muuta saa. Kuka jaksaa vuodesta toiseen istua ja kuunnella muita, en minä ainakaan. Korkeintaan olen saanut keittää muille kahvia ja raottaa lompakkoaani, kun on uhrilahjan aika. Mitään muuta "virkaa" ei ole seurakunnalla ollut, ainakaan minulle, ja harvaksi se on kyllä käynytkin, kun siellä enää edes käyn. Se on pelkkä aikuisten kerho, jossa harrastellaan hengellisiä. Mistään tekemisestä ei ole tietoakaan, Niille, jotka eivät jaksa käydä vain istuskelemassa ja kuuntelemassa, ei seurakunnasta ole paljoakaan iloa ja hyötyä. Istumaan ja kuuntelemaan pystyy kotonakin.
- Anonyymi
niinhän Raamattukin sanoo:
"Mutta te, teissä PYSYY se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään
opetuksen tarpeessa, vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus
on
myös totta, eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä , niin pysykää hänessä"
1 Joh: 2: 27
eihän mitään "uutta voimaa" ulkopuolelta tule hakea, Jeesus sanoo raamatussa:
"sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä"
Luuk: 17: 21
- Anonyymi
Oletko kysynyt Pyhältä Hengeltä, millä PERUSTEELLA sinä kuvittelet olevasi Kristuksessa ja jonkun toisen olevan Hänen ulkopuolellaan?
- Anonyymi
Että maailma näkis että me olemme Jumalan omia ja saisi tarve myös tulla Taivallinen joukkon jäseniksi..
Voi kiesus miten tyhmä Savis?
Ei ihminen ole enkelin kaltainen..ymmärrätkö lahkolainen?
Miten ihmeessä lahkosi saa sinut näin uskomaan?
Mikään kirkon tai muun jäsen ei ole enkelin kaltainen,etkä sinä tule olemaan koskaa enkeli !
Millä muuttua Kristuksen kaltaiseksi?
AIKA,usko,miljoonia vuosia !- Anonyymi
"Olkoon meillä se mieli, joka MYÖS Kristuksella oli,
joka ei, vaikka olikin Jumalan muoto, katsonut saaliikseen olla Jumalan kaltainen,
vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli IHMISTEN kaltaiseksi, ja hänet havaittiin
olennaltaan sellaiseksi, kuin IHMINEN" Fil: 2: 5-7
on aloitus kyllä pöyristyttävä, että mukamas ihmisen pitäis olla jotakin
muuta kuin I H M I N E N, "isolla I-kirjaimella !!
"Niinkuin me nyt olemma maallisen ihmisen kaltaisia , niin me tulemme kerran
taivaallisen ihmisen kaltaisiksi" 1 Kor: 15:49
- Anonyymi
Kukapa sitä nyt noin tyhmiä kyselisi?
- Anonyymi
>"kukapa noin tyhmiä kyselisi">
helluntailaiset kyselee . Anonyymi kirjoitti:
>"kukapa noin tyhmiä kyselisi">
helluntailaiset kyselee .Kuka on Kristuksen kaltainen teistä ja vaeltaa ei synnissä ,
vaan Hengessä vapaana synneistä ja on kuin Kristus koska >
Jumala on sinut sellainen tehty Hänen Kuolemansa kautta ,
ja on saanut Hänen Elämä sinuun , kun ensin on Puhdistanut sinut Verensä kautta ,
niin että voit sanoa että olet Kristuksessa ja silloin Tietysti Vaellat kuin Kristus Vaelsi.
Etkö tiennyt ?? Lukee , niinkuin Hän on kirjoittanut Pyhässä Raamatussa !!!!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kuka on Kristuksen kaltainen teistä ja vaeltaa ei synnissä ,
vaan Hengessä vapaana synneistä ja on kuin Kristus koska >
Jumala on sinut sellainen tehty Hänen Kuolemansa kautta ,
ja on saanut Hänen Elämä sinuun , kun ensin on Puhdistanut sinut Verensä kautta ,
niin että voit sanoa että olet Kristuksessa ja silloin Tietysti Vaellat kuin Kristus Vaelsi.
Etkö tiennyt ?? Lukee , niinkuin Hän on kirjoittanut Pyhässä Raamatussa !!!!!"ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan" Room: 2: 10
"niin on kirjoitettu" Anonyymi kirjoitti:
"ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan" Room: 2: 10
"niin on kirjoitettu"Kirjoitettu on Rakkaat >>
Kol. 3:12
Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,Anonyymi kirjoitti:
"ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan" Room: 2: 10
"niin on kirjoitettu"Matt. 23:26
Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
Tulin uskoon 15-vuotiaana ja en tiedä millainen olisin jos olisin elossa jos en olisi elänyt uskovan elämää. Vaikea vertailla. Luulen että ajallisesti eläisin paljon vauraammin ja rikkaammin., mutta olisinko yhtään sen onnellisempi- tukinpa vain. Tämän elämän huitelee läpi ilman Jumalaakin mutta elämän rajan tuolle puolen se ei kanna. Tärkeintä on missä vietän iankaikkisuuteni. Olen uskovainen mutta ihan tavallinen ihminen.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu,omasta kokemuksesta ! Ei yhtään Raamatun kirjoituksia,kuten muut tekevät.
Vaan puhdas kirjoitus elämästä ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Oletko elännyt uskovan elämän ? Vai oletko vain luullut elänneen ?? Rakas ????
Oletko elännyt uskovan elämän ? Vai oletko vain luullut elänneen ?? Rakas ???
Lahkolainen heti huutaa Rakas:))
Voi kiesus teidän kanssa..mene savis xxxxx. Niinpäs !! Missä olisit ollut ??? Ja nyt törmäsit sentakia saviksen , joka sano sulle ettei tavallinen suomalinen uskovan elämä ilmän näyttö riittää Pyhä Jumalalle, että on uskossa , eikä Hengen hedelmiä Riittää Pyhä Jumalalle , vaan tee parannus ja ala rukoilla ja anoa , että saat synintuntoa ja voit saada elää Pyhä Puhdas elämä Kristuksessa , jonka kautta Jumala pystyy toimimaan niinkuin voit tässä videossa sen nähdä... >>>
Lewisin herätys ...
https://youtube.com/watch?v=g_vgSValDzU&feature=share
- Anonyymi
>"miksi seurakunnan jäsenet ei ole enkelin kaltaisia"
siksi, kun me olemme ihmisen kaltaisia.
"Niinkuin me nyt olemme ihmisen kaltaisia, niin me tulemme kerrana taivaallisen
ihmisen kaltaisiksi" 1 Kor: 15: 49
"ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella
kohtuullisesti" Room: 12:3 Tarkoitatko että uskovaiset tulis olla varkaitten , valehtelija, murhamiesten . raiskajien, haureuden , homojen , raivoisia pikkuputinia , vääryydentekijiä pyromaaneja , kaikkien pahuudentekemisien kykeneviä ? >> >"miksi seurakunnan jäsenet ei ole enkelin kaltaisia"
siksi, kun me olemme ihmisen kaltaisia. <<<
Tarkoitatko että Jeesus on sellainen ja Hänet tulis seuraa? Vaella niinkuin Hän vaelsi on käsketty .
Siis meillä ei ole sama Jeesusta sinun kanssa onneksi !!!!!!- Anonyymi
Minä tiedän,sinä et puhu Jumalan kanssa.
Olet lahkosta,mikä sekoittaa. - Anonyymi
amerikan lahko helluntalaisuus sekoittaa enkelit ja ihmiset.
Ihminen ei olle koskaan,kuin enkeli.Enkelillä on Jumalan työ ja ohje.
Ihmisellä vapaa tahto.
Toinen on henki ja toinen on liha.
Mutta voi tehdä parhaansa aina.. No se johtuu siitä että seurkunnat pitää jäseneet vankina eikä päästää heidät vapaiksi koska näin sano Pyhä Raamattu >>>
Room. 6
6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
Mitä piti meidät vankina ,,,,, siinä lukee ihan suoraan.. Ettei ihminen kulkenut Hengessä , vaan lihassa ja teki syntiä eikä voinut muuta.- Anonyymi
Vieläkö Tapani suonto haistelee pikkupoikien pyörien satuloita???
Älä mustamaala Tapani kun sulla ei ole mitään näyttöä sun valheessa... Onk Tapani noin vaarallinen saatanalle että pitää kexiä valheita hänestä ?
- Anonyymi
Eikös Masa ole vanha peto raiskaaja? Nojuu käyhän tuo kiertoilmaisusta. Heh
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Masa ole vanha peto raiskaaja? Nojuu käyhän tuo kiertoilmaisusta. Heh
Kuka on Masa ?
- Anonyymi
Urpo,enkelit on henkiolentoja jotka palvelevat Jumalaa alun perin ja sitten ovat ihmisiä varten mutta ei palvottavia,vaan heiltä saa pyytää apua.
Luuletko,että seurakuntasi jäsenet on enkeleitä:))
Haloo kaakki,ihmiset ja enkelit on ihan eri asia.
Vai kuvitteletko olevasi enkeli?Jaa ?? Sinä luulet etten tiedäettä olemme ihmisiä eikä enkeleitä ?
Mutta Suomenruotsalaisena ymmärrän mitä sana kaltaisena tarkoittaa.
Ja vaikka sinä et halua olla Jeesuksen kaltainen ja vaella kuin Hän vaelsi aivan Enkelin kaltaisena niin minä ainakin haluan !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jaa ?? Sinä luulet etten tiedäettä olemme ihmisiä eikä enkeleitä ?
Mutta Suomenruotsalaisena ymmärrän mitä sana kaltaisena tarkoittaa.
Ja vaikka sinä et halua olla Jeesuksen kaltainen ja vaella kuin Hän vaelsi aivan Enkelin kaltaisena niin minä ainakin haluan !!!>>>"Hän vaelsi<<<"
"Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto,
katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen, VAAN tyhjensi itsensä, otti orjan muodon,
tuli IHMISTEN KALTAISEKSI,
ja hänet havaittiin olennaltaan SELLAISEKSI KUIN IHMINEN"
Fil: 2: 5-7
JA TÄNÄÄN YLISTÄÄN JA MEMUUT JEESUSTA ETTÄ HÄN PISTÄÄ OMA KIRKKAUS MEIHIN NIIN ETTÄ VAELLAMME KUIN HÄN VAELSI.
EIKÖ Teidän seurakunnassa te vaellatte kuin Hän vaelsi ?
2. Joh. 6
Ja tämä on rakkaus, että me vaellamme hänen käskyjensä mukaan. Tämä on käsky, että teidän, niinkuin olette alusta kuulleet, tulee siinä vaeltaa.
JA TÄMÄ ON KÄSKY ,, ETTÄ SINUN TULIS VAELTAA KUIN HÄN VAELSI >>
1. Joh. 2:6
Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.- Anonyymi
>>>että tulis vaeltaa kuin hän vaelsi<<<
: tuli IHMISTEN KALTAISIKISI, ja hänet havaittiin olennaltaan SELLAISEKSI, kuin IHMINEN"
FIL: 2:7 Anonyymi kirjoitti:
>>>että tulis vaeltaa kuin hän vaelsi<<<
: tuli IHMISTEN KALTAISIKISI, ja hänet havaittiin olennaltaan SELLAISEKSI, kuin IHMINEN"
FIL: 2:7Sanotko että Hän vaelsi synneissä rakas ?
- Anonyymi
Raha ratkaisee, sillä kaikki etsivät maailmasta maallista mammonaa ja metsärahoja, eivätkä sitä, mikä Kristuksen Jeesuksen on. Ja jos on varallisuutta karttunut, joko itse hankittuna, tai vanhemmiltaan perittynä, ne asetetaan seurakunnan kastijaossa etusijalle tyyliin: köyhät kyykkyyn..
Niin ei sais olla. Ja jos sellaisia Oikeita uskovia siinä seurakunnassa löytyy . niin yleensä ne ovat viisaat ja eroavat ennenkuin ne samaistuvat lusten kanssa ja tulee poimittua enkeleistä pahaan paikkaan.
- Anonyymi
Fil.3:7-14 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi. Niipä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menttänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen ja minut havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan se, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella; tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemukseen kuolleistaa. Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kuroittautuen sitä kohti, mikä on edesäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, jonka Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
- Anonyymi
1Joh.3:2-3 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisekseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on. Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172214Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842200Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101486- 1011417
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663901320Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1471216Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.255920- 78899
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173884- 63874