Voiko siinä tapauksessa tehdä mitään työtä?
Jos maksan toiminta on heikkoa
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mitään töitä voi tehdä, vaikka maksan toiminta olisikin heikkoa.
Monien sairauksien kanssa on sama juttu, että jotain pystyy tekemään.
Täytyy vaan ymmärtää, että tekee sen minkä jaksaa, omien voimien mukaan. - Anonyymi
Tiedän yhden ihmisen, joka työskentelee kultaseppänä sekä leikkii jotain superpoliitikkoa ja hänellä on kuitenkin maksakirroosi.
Ja hänen maksa on kait aikaslailla paskana, vaikka on aikas tuore tapaus, kolmisen vuotta sitten tuli toppi koko ryyppytouhulle ja ko ukko oli ihan hiuskarvan varassa(kuulemma) kuolla kirroosiinsa jo tuolloin.
Ihmeesti sitkutteli vielä elävien kirjoihin, sitä nyt ei tiedä, kauanko vielä keikkuu toimintakuntoisena, mutta kuitenkin. Kovasti on ainakin tekevinään koruja sekä maailmaa parantavaa politiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055