Hyvä hammaslääkäri pelkopotilaalle Helsingissä

Anonyymi

Olen todella kovan hämmäslääkärikammon kourissa joka juontaa lapsuuteen. Onko suositella hyvää yksityisen puolen hammaslääkäriä pelkopotilaalle. Nukutusta en halua

4

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin suositella JEEVANA SUBASINGHE.

• Anonyymi

Olin yhden kerran tällä Jeevanalla ja toiste en mene. On epäystävällinen ja sanoo asioista, mille en itse voi mitään tehdä. Ja sanoo, että pitää laittaa oikeasti kruunu tähän hampaaseen, eikö hän tiedä, että kaikilla ei ole varaa tähän kalliiseen kruunun. Hätätilanteessa menin hänelle, mutta en suosittele jatkossa. Ym. muukin hänen toiminnassaan on jotenkin epämiellyttävää, eikä kuulostanut kovin ammattilaiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin yhden kerran tällä Jeevanalla ja toiste en mene. On epäystävällinen ja sanoo asioista, mille en itse voi mitään tehdä. Ja sanoo, että pitää laittaa oikeasti kruunu tähän hampaaseen, eikö hän tiedä, että kaikilla ei ole varaa tähän kalliiseen kruunun. Hätätilanteessa menin hänelle, mutta en suosittele jatkossa. Ym. muukin hänen toiminnassaan on jotenkin epämiellyttävää, eikä kuulostanut kovin ammattilaiselta.

No nyt kyllä on taas oikeaa kommentointia. Etkö osaa kommunikoida ja kertoa, ettei ole varaa kruunuun? Voin lämpimästi suositella häntä. Hauska hammaslääkäri, joka osaa puuduttaa todella ammattitaitoisesti ja vie hammaslääkäripelon pois hyvällä työskentelyllä. Kysyy, onko kaikki ok ja pitää huolen, et potilas voi hyvin koko toimenpiteen ajan.

• Anonyymi

Minulle iski itsenäisyyspäivän aikaan kova hammassärky, jollaista en ole ennen kokenut ja elin sen viikonlipun syömällä särkylääkkeitä. Maanantaina otin yhteyttä hammaslääkäriin ja sain ajan Haartmanin hammaspäivystyksestä.
      Siellä minut vastaanotti hammaslääkäri, jolle kerroin hammaslääkäripelostani. Hä ole erittäin helläkätinen ja pelkoni hälveni käynnin edetessä. Käynnistä jäi todella positiivinen fiilis. Valitettavasti en tiedä hammaslääkärin nimeä enkä siksi voi suositella ketään. Tämä oli ihan kunnallisella puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe