Terve! Kuinka pitäisi edetä laturin vaihto kanssa, siis minkälaista uutta osaa hankkia autoon...meneekö koneen koon mukaan (litrat) tai moottori tyyppi, vaiko eräässä kuvassa otettu mitat laturista: kiinnikkeet, hihna pyörän ja laturin väli...toki varmasti asian helpottamiseksi voisi mainita ampeerit, 70, 80, 90A? Ja mietin vaan, että hihna pois ja takaisin, ilmeisesti väkisin?!
Ford focus 2003 laturin vaihto
5
621
Vastaukset
- Anonyymi
Rekisterinumero yleensä riittää.
- Anonyymi
Menet varaosaliikkeen tiskille, sanot tai näytät lapulla rek.no. Jätä loppu myyjän hommaksi.
- Anonyymi
Jos et osaa kirtintälöysätä, älä tee mitään itse.
Ja tosiaan viimeiseksi ajokerraksi sattui niin, että suunnilleen noin 3-5 min. ajettu ja kaikki sähköt hävisi...aikaisemmin joskus kesti jopa 20-30 min...?! Akku loppu kokonaan täysin...?
- Anonyymi
Miten käynnistit auton jos akku oli täysin loppu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960