Ihoa kiristää rasvaimu jälkeen

Anonyymi

Leuan rasvaimusta on kulunut kohta viisi viikkoa ja ihoa kiristää aivan hirveästi. Kellään ollut samanlaista ja onko mennyt ohi? Olo alkaa olla sietämätön kun mitään paranemista ei asian suhteen tapahdu. Huolestuttaa.

7

299

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiristettiinkö siinä ihoa, vai poistettiin vain rasvaa? Auttaako rasvaus? Onko kirurgi ottanut kantaa kiristävään tunteeseen? Jos ihoa kiristää ihan kamalasti, menisin kirurgin luo ja vaatisin jotain helpotusta. Esim. Puuduterasvaa tms. Mikä auttaa.

• Anonyymi

Rasvaa poistettiin. Kirurgin mielipide on, että pitää antaa vain ajan kulua. Ei mitään neuvoja tai apuja ole antaa. Muitakin komplikaatioita tässä on tullut ja vastaus on sama, pitää olla kärsivällinen. Luottamus on mennyt.

• Anonyymi

oliko näistä komplikkatioista puhe etukäteen?

• Anonyymi

Onko kirurgi T.T?

• Anonyymi

Ei puhunut mitään komplikaatioista. Nimikirjaimet eivät ole T.T.
      Varasin nyt ajan toiselle kirurgille ensi viikolle. Nyt alkaa näyttää työn jälkikin aivan hirveältä, en kehtaa liikkua missään, koska olen täysin epäsymmetrinen. Olen todella ahdistunut.

• Anonyymi

Saitko jotain kotihoito-ohjeita tuohon ihon kireyteen?

• Anonyymi

Hyvä kun varasit ajan toiselle kirurgille. Ota valokuviakin epäkohdista. Tuo tuntuu olevan kirurgien hokema, että antaa ajan kulua ja ole kärsivällinen. Kyllä sen oikeasti näkee, jos paraneminen ei lähde luonnollisesti etenemään. Miten voi olla tämmöisiä plastiikkakirurgeja Suomessa, rahat viedään ja tehdään mitä sattuu? Tällä alalla olisi paljon korjattavaa. Tsemppiä sinulle, toivottavasti saat nopeaa apua toiselta kirurgilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe