Ihoa kiristää rasvaimu jälkeen

Anonyymi

Leuan rasvaimusta on kulunut kohta viisi viikkoa ja ihoa kiristää aivan hirveästi. Kellään ollut samanlaista ja onko mennyt ohi? Olo alkaa olla sietämätön kun mitään paranemista ei asian suhteen tapahdu. Huolestuttaa.

7

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiristettiinkö siinä ihoa, vai poistettiin vain rasvaa? Auttaako rasvaus? Onko kirurgi ottanut kantaa kiristävään tunteeseen? Jos ihoa kiristää ihan kamalasti, menisin kirurgin luo ja vaatisin jotain helpotusta. Esim. Puuduterasvaa tms. Mikä auttaa.

• Anonyymi

Rasvaa poistettiin. Kirurgin mielipide on, että pitää antaa vain ajan kulua. Ei mitään neuvoja tai apuja ole antaa. Muitakin komplikaatioita tässä on tullut ja vastaus on sama, pitää olla kärsivällinen. Luottamus on mennyt.

• Anonyymi

oliko näistä komplikkatioista puhe etukäteen?

• Anonyymi

Onko kirurgi T.T?

• Anonyymi

Ei puhunut mitään komplikaatioista. Nimikirjaimet eivät ole T.T.
      Varasin nyt ajan toiselle kirurgille ensi viikolle. Nyt alkaa näyttää työn jälkikin aivan hirveältä, en kehtaa liikkua missään, koska olen täysin epäsymmetrinen. Olen todella ahdistunut.

• Anonyymi

Saitko jotain kotihoito-ohjeita tuohon ihon kireyteen?

• Anonyymi

Hyvä kun varasit ajan toiselle kirurgille. Ota valokuviakin epäkohdista. Tuo tuntuu olevan kirurgien hokema, että antaa ajan kulua ja ole kärsivällinen. Kyllä sen oikeasti näkee, jos paraneminen ei lähde luonnollisesti etenemään. Miten voi olla tämmöisiä plastiikkakirurgeja Suomessa, rahat viedään ja tehdään mitä sattuu? Tällä alalla olisi paljon korjattavaa. Tsemppiä sinulle, toivottavasti saat nopeaa apua toiselta kirurgilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe