Olittehan kaikki valveutuneet asiakkaat ymmärtäneet tämän.
Delta-Autosta ostetun auton myyntikate matkaa venäjälle
Delta-Auto Venäläisessä omistuksessa
12
900
Vastaukset
- Anonyymi
huijaat
- Anonyymi
Delta-auton omistaa täysin suomalainen Delta Motor Group.
- Anonyymi
Delta-auto oli alun perin Venäläinen yritys, mutta ei nykyään. Alkuaan se oli nimeltään Konela ja sillä oli Venäläisautojen edustus Suomessa.
- Anonyymi
höpö höpö
Älkää ostako kiinalaisessa omistuksessa olevaa Volvoa. Kiina mahdollistaa venäjän terrorin.- Anonyymi
Miksi itse ostat kiinassa tehtyjä tavaroita.
Missäs on tehty sinun
- puhelin
- PC
- tai mikä tahansa tietotekniikkalaite...
Suomessakin on operaattori jonka verkkotekniikka on pitkälti Kiinalaista. Olet tällaisen asiakas? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse ostat kiinassa tehtyjä tavaroita.
Missäs on tehty sinun
- puhelin
- PC
- tai mikä tahansa tietotekniikkalaite...
Suomessakin on operaattori jonka verkkotekniikka on pitkälti Kiinalaista. Olet tällaisen asiakas?Puhelimeni on tehty Vietnamissa (Samsung). PC taitaa olla Kiinassa valmistettu. TV:n valmistusmaa on vähän hakusessa.
- Anonyymi
Ranskalainen Renaulta tahkoaa rahaa Moskovan teehtallaan.
- Anonyymi
Pitääkö pöljät nyt panna Renault ja Ranskalaiset tuotet boikottiin?
- Anonyymi
Kyllä jäi nyt Kia huoltamatta ainakin teltta-autossa.
- Anonyymi
Mikä ihmeen Teltta? Soputelttako?
- Anonyymi
Älkää ostako kiinalaisia autoja tai tuotteita. Itse boikotoin Venäjän ja Kiinan tuontitavaroita.
- Anonyymi
Jos taksi on kiinalainen automerkki, en mene sellaisen kyytiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611