Olittehan kaikki valveutuneet asiakkaat ymmärtäneet tämän.
Delta-Autosta ostetun auton myyntikate matkaa venäjälle
Delta-Auto Venäläisessä omistuksessa
12
872
Vastaukset
- Anonyymi
huijaat
- Anonyymi
Delta-auton omistaa täysin suomalainen Delta Motor Group.
- Anonyymi
Delta-auto oli alun perin Venäläinen yritys, mutta ei nykyään. Alkuaan se oli nimeltään Konela ja sillä oli Venäläisautojen edustus Suomessa.
- Anonyymi
höpö höpö
Älkää ostako kiinalaisessa omistuksessa olevaa Volvoa. Kiina mahdollistaa venäjän terrorin.- Anonyymi
Miksi itse ostat kiinassa tehtyjä tavaroita.
Missäs on tehty sinun
- puhelin
- PC
- tai mikä tahansa tietotekniikkalaite...
Suomessakin on operaattori jonka verkkotekniikka on pitkälti Kiinalaista. Olet tällaisen asiakas? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse ostat kiinassa tehtyjä tavaroita.
Missäs on tehty sinun
- puhelin
- PC
- tai mikä tahansa tietotekniikkalaite...
Suomessakin on operaattori jonka verkkotekniikka on pitkälti Kiinalaista. Olet tällaisen asiakas?Puhelimeni on tehty Vietnamissa (Samsung). PC taitaa olla Kiinassa valmistettu. TV:n valmistusmaa on vähän hakusessa.
- Anonyymi
Ranskalainen Renaulta tahkoaa rahaa Moskovan teehtallaan.
- Anonyymi
Pitääkö pöljät nyt panna Renault ja Ranskalaiset tuotet boikottiin?
- Anonyymi
Kyllä jäi nyt Kia huoltamatta ainakin teltta-autossa.
- Anonyymi
Mikä ihmeen Teltta? Soputelttako?
- Anonyymi
Älkää ostako kiinalaisia autoja tai tuotteita. Itse boikotoin Venäjän ja Kiinan tuontitavaroita.
- Anonyymi
Jos taksi on kiinalainen automerkki, en mene sellaisen kyytiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361