Olisin mennyt nuorikon kanssa pälvelle, muttei asiaa ilman nelivetoa.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Joutu painaa auton takapenkillä.
- Anonyymi
Pääseekö jo kaksivetoisella?
- Anonyymi
Ketä se on. Mitää sä ajat siel
- Anonyymi
Hiasella!
- Anonyymi
Kysykö joku hiacemiestä? Tullaan tullaan !! Huomenna???!!?
- Anonyymi
Tämä on Kiimiksen parasta aikaa. Pimeä tulee jo kolmelta, ei lunta, vettä sataa. Kukaan muu ei siellä liiku. Auton saa sivupistolle. Nainen lähtee kotoaan lenkille ja otan hänet kyytiini. Kiihkeää seksiä tunti ja palautan hyvin naidun naisen kotiin miesystävälleen. Siemeniä täynnä saatuaan isoa aisaa. Pian taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on Kiimiksen parasta aikaa. Pimeä tulee jo kolmelta, ei lunta, vettä sataa. Kukaan muu ei siellä liiku. Auton saa sivupistolle. Nainen lähtee kotoaan lenkille ja otan hänet kyytiini. Kiihkeää seksiä tunti ja palautan hyvin naidun naisen kotiin miesystävälleen. Siemeniä täynnä saatuaan isoa aisaa. Pian taas.
Näitä naisia riittää täällä.
- Anonyymi
Hepskukkuu ! Minä tässä , moikkamoi. Tulenko huomenna uudelleen , tiedät kyllä kuka ! Pääsetkö tulemaan pikkuJ ? Sama pistotie kuin viimeksi . Harmi kun et antanut numeroasi niin ei voi soittaa sinulle ;(
- Anonyymi
Älä tuu olit liian pullea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5861413Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432