Ositin 1989 Solifer 450 Arcticin putkirempan väistöasunnoksi (käytössä on ilmaiseksi sähkö, wc-tilat, suihku ja sauna, tiskata voi sisätiloissa. Kaikki työnantajan toimiston pihassa/tiloissa).
Vaunu on raikas ja kaikki paitsi liesituuletin toimii kuin unelma.
Mutta oven lukon sisäyksikkö ei toiminut kun sain vaunun, yritin tänään korjata, mutta lukkokieli ei enää liiku kun vääntää kahvasta. Tarvitsen siis pikaisesti uuden sisäyksikön (nyt ovi teipattu listoihin ja tiivisteen väliin kaksin kerroin pyöritetyllä jesarilla.
Löytyykö siis jotan asuntovaunujen purkaamoja, josta voisi tuollaista kysyä? Vai olisiko jollakin palstalaisella myydä sellaista. Ehjä pitää tietenkin olla, rikkinäinen minulla jo on...
Nyt kaipaan ripeitä neuvoja!
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Töysän Hakojärvellä on purkamo Myös uusiakin saa vaunukaupoista
- Anonyymi
Osta uusi lukko. Vapaa-ajan Tarviketalo tai joku vaikka Helsinki Caravan, sielläkin lienee vielä solikan varaosia...
https://vapaa-aika.com/c10899/ulko-oven-lukot - Anonyymi
Ketsu vaunun ympäri , ja ketju lukkoon.
- Anonyymi
Tuohan onkin viisas neuvo ..... ketju vaan kiinni ja eiku sisälle.....
- Anonyymi
Olet todella tyhmä, lmene ostamaan uusilukko , helvettiäkö täältä kyselet neuvoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082140En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761578Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748