Maallistuneiden mielihyvän lähteet kovin rajallisia

Anonyymi

Maallistuneethan eivät voi käydä Jumalanpalvelukissa, uskonnollisissa seuroissa eivätkä seurakunnan tilaisuuksissa kuten esimerkiksi diakonissojen ompeluseurat. Mitä tyhjään, ankeaan ja rajoittuneeseen maallistuneen elämään siis jää onttoutta täyttämään? Alkoholipa tietenkin ja huumeet. Niillä sitä uskonnonpuutteesta johtuvaa tylsyyttä yritetään torjua.

Jos kaikki uskoisivat, ei meillä oli tuotakaan ongelmaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e09fca38-9ea0-4fb0-8255-f7d02863b9d3

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitus oli kai vitsi?!

Onko jollekin muka mielihyvän lähteitä uskonnolliset seurat tai seurakunnan tilaisuudet? Minulle riittää pitkästymiseen jo 5 minuuttia TV7:aa...

Kyllä minulla on paljon mielenkiintoisempiakin harrastuksia.

• Anonyymi

Avauksessini puhu n Luterilaisen kirkon väestä
        Eteenkin Tampereella.

Homoja syrivää säkkiä. Kaikki
        T. Avaaja

• Lapsena sunnuntait oli minulle yhtä helvettiä kun pakotettiin ensin aamupäivällä pyhäkouluun ja illalla seuroihin, vaikka en ole koskaan uskonut jumalaan. Ei uskonnollisen tuputtamisen ja uskonpuutteen ristiriita ollut oikeastaan edes paha vaan ne saatanallisen tylsät saarnat ja valittavalla ja venyttävällä melodialla hoilatut siionin laulut. Kun muutin kotoa pois ja jätin lopullisesti tuon mielisairauden taakseni niin olen pystynyt ihan eri tavalla nauttimaan sunnuntaipäivistäkin ja nyt ne tuottavat mielihyvää ja virikkeitä...ilman päihteitä.

• Anonyymi

Päihteet kuuluvat kristinuskooni
        Olet ahdas ateismin uhri
        T. Avaaja

• Anonyymi

Ja lisättäköön kun sanoin "Jumalanpalvelukissa" tarkoitan näitä sähiseviä, vastakarvaan silitettyjä pappeja/kirkon väkeä jotka vihaavat HOMOJA vaikka VIHKIMINEN on selvästi sallittua jA JUMALAN TAHTO A
        AMEN AAMEN AAAMEN

Miksi 2 miestä ei voi saada toisensa, jos Jumala niin haluaa ev.lut kirkon tehtävän sanon teille yhä
        Jumalanpalvelukissa
        T. Avaaja

• Anonyymi

"Maallistuneethan eivät voi käydä Jumalanpalvelukissa, uskonnollisissa seuroissa eivätkä seurakunnan tilaisuuksissa kuten esimerkiksi diakonissojen ompeluseurat."

Eli kuvaat miten yli 90% kirkon jäsenistä elävät elämänsä.

• Anonyymi

Kyllä minä olen kuullut, että saa halpaa viinaa kotiovelle tilattuna .

• Anonyymi

Ei olut bootz mainos vei vaayesiuvuöle tyozda yllä miksi?

T. Avaaja

• Anonyymi

Niinpä!

Ateisti nauttii ystävien seurasta - ei mielikuvitusystävien.

Ateisti nauttii luonnon monimuotoisuudesta - eikä näe siinä syntiinlankeemuksen rappeuttamaa "luomakuntaa", joka on vain varjo mielikuvitusparatiisista.

Ateisti nautti elämästä, koska se on kaikki mitä on, eikä tuhlaa aikaansa taivaspaikan varmisteluun tulevassa mielikuvituselämässä.

• Anonyymi

” seurakunnan tilaisuuksissa kuten esimerkiksi diakonissojen ompeluseurat. Mitä tyhjään, ankeaan ja rajoittuneeseen maallistuneen elämään siis jää onttoutta täyttämään”

Poistopyyntö tehty kun ivaat toisen harrastuksia

Osaako avaaja itse, sitoa edes uusia ystävyyssuh teita¿

I
        PS. Jatä huumeet

• Anonyymi

Kyllähän ne ateistit sellaisia nykyajan Jeesuksia ovat haistattavat pitkät paikallisille uskonnon edustajille pitäen niitä tekopyinä pelleinä juovat ja valmistavat viiniä kuten Jeesus aikoinaan ja pyörivät äijäporukoissa samaan tapaan ja pitävät jopa Jeesuksen tapaan paikallisia huoria ystävinään .

Ei ole maailma paljon muuttunut 2000 vuodessa samat on kujeet ja Jeesukset vaan vaihtuu uusiin sukupolvesta toiseen ja tekopyhät uskovaiset ovat ristiinnaulitsemassa ja räyskyttämässä perään kuin kapiset rakit

• Anonyymi

Avaaja EI Ymmärrä ateistista venkoilua Jeesuksen rakkkautta vastaan
        ja siihen liittyen: Avaukseeni vastaten:

Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman pallihikeä
        sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
        Netissä surffaaminen on niin out.

Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
        Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
        Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.

• Anonyymi

Jumalanpalvelukissa
      = Sähisevä, heteroja silittävä pappi vailla omaa mielipidettä Homoista
      t. Avaaja

• Anonyymi

Aloituksen on pakko olla parodiaa.
      Keksisin hetkessä tusinan miellyttävämpiä tapoja viettää aikaani kuin jumalanpalvelus tai seurat.

• Anonyymi

Älkää aliarvioiko. Kesäjuhlissa ja seurojen jälkeen on ns. isojako.

• Anonyymi

Miksi ateistit katsovat konsertteja ja nauttivat eri sävelistä ja soinnuista.
      Kuten sateenkaarista ja luonnon kauneudesta. Kaikkihan on ihan sattuman oikkku
      Sateenkaaressa 7 väriä, kuten musiikkiasteikolla säveliä 7 ja päättyy oktaaviin.
      Tämähän on alkuräjähdyksen tulosta. Ilman mitään suunnitelmaa. Jokaisella värillä oma taajuus, kuten sävelasteikolla jokaisella sävelellä oma taajuus.

Onneksi ateismi selittää kaiken tieteellisesti darwinin parta tulessa.
      Kaikkihan on biologiaa, fysiikkaa ja kemiaa ja ennenkaikkea evoluutiota

• Anonyymi

Ja sinulla on paremmin perusteltu näkemys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinulla on paremmin perusteltu näkemys?

Olet hiljaa avauksessani tai mainitsemani Jumalanpalvelus-kissa tulee ja tekee matostasi haisevan

t. Avaaja

"Ja sinulla on paremmin perusteltu näkemys?"

Mitä Raamatustakaan, tai uskovaisen elämästä tulisi jos kaikki olisi perusteellisesti perustelt joka pv........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Sateenkaaressa ei ole vain seitsämän väriä. Niitä on äärettömästi. Valo sisältää kaikki taajuudet ja taajuuksien ero on äärettömän pieni. Samoin se on äänen kanssa. Ihminen on vain halunnut yksinkertaistaa havaintoaan

• Anonyymi

Olen absolutisti ellei ole muuta janoon niin alkoholikin kelpaa.

• Anonyymi

Minäkin ollen Luterilainen ja en juo vaan nautin viiniä!
        Ihan
        vain kohtuudella ja en nauttiakseni vaan lääkeeksi keuhkojeni takia
        emboola

T. Avaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin ollen Luterilainen ja en juo vaan nautin viiniä!
        Ihan
        vain kohtuudella ja en nauttiakseni vaan lääkeeksi keuhkojeni takia
        emboola

T. Avaaja

Minä en pidä alkoholittomasta viinistä, minulle se on kuin elämä ilman kristillisyyttä, jossa sentään ehtoollisilla saa ihan oikeaa. tuhtia tavaraa.

Ei minulla tietenkään oikeasti ole mitään niitä ihmisiä vastaan, jotka pitävät enemmän alkoholittomasta viinistä kuin alkoholillisesta. He saattavat olla ja monet varmasti ovatkin minua parempia ihmisiä ja minua parempia kristittyjäkin. Makuasiahan tämä on, me vain olemme kaikki niin erilaisia.

Paitsi ateistit. He eivät ole erilaisia, vaan eksyneitä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7411
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2946
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2432
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2386
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1617
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      234
      1604
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1468
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      406
      1451
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1434
    Aihe