Verkkouutisen uuden uutisen mukaan Zelenskyi lähetti Putinille avustajan välityksellä käsinkirjoitetun viestin. Putin vastasi : "Pieksen teidät". Taitaa tapin verenpaine olla ns. tapissa. Kiinnihirttäminenkin taitaa olla tiedossa lähitulevaisuudessa.
Putinin viesti : "Pieksen teidät"
25
85
Vastaukset
- Anonyymi
Puten kannattaisi tuossa iässä jo varoa verenpainettaan kun on jo muitakin terveysongelmia. Joutuu näköjään jo ajelemaan apupyörillä Yön Susien kanssa kuvista päätellen. Putinille tiettävästi kehitellään luodin kestävää rollaattoria.
- Anonyymi
Roollaatori on tiettävästi kullatuillla kahvoilla ja täyskultaisella istuimella huilaamista varten arvokkaasti.
- Anonyymi
Merkki on Popeda Luxus Lexus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkki on Popeda Luxus Lexus
Varmaan länsimaista mallia
- Anonyymi
Sota ei lopu ennenkuin koomikko on kylmätty.
- Anonyymi
Voi olla, mutta Putinin salamurhaami en tai edes syrjäyttäminen on epätodennäköistä!
- Anonyymi
En näe Putinissa mitään koomista.
- Anonyymi
Ilmeisesti puten kusivaippa on jo täynnä virtsaa.....Tuttua suomessakin hoitokodeissa....
- Anonyymi
Zelenskyi on kyllä kieltämättä tappi.😄
- Anonyymi
Saamme kyllä olla iloisia, että Putin ja Trump ovat iäkkäitä.
Ennenpitkää luonto hoitelee nämä vitsauksemme, jos ei muuten heistä päästä. - Anonyymi
Olispa eu johtajissa yhtä paljon munaa,käyttää
samankaltaisia ilmaisuja.Joskus tuntuu että
eu:ssa on sellainen neiti kerho koolla,etten
paremmin tu ja sa. - Anonyymi
Tulisipa pieksämään minutkin. Maailma saisi kunnon lööpit.
- Anonyymi
kiva pylly sulla, tykkäätkö poikaleikeistä?
- Anonyymi
Putin paljastaa,että on kaunainen vanha hermostunut äijä,joka on pettynyt suunnitelmiensa mentyä myttyyn.
- Anonyymi
Tyypin diplomatiataidot on opittu Batu-kaanilta ja taksikuskina Pietarissa.
- Anonyymi
Näyttää siltä että Putinin balsamointi on jo aloitettu.
- Anonyymi
Onneksi edes Usan presidentti uskalsinsanoa ääneen sen mitä pelkurit eivät!
Onhan Venäjällä aiemminkin eliminoitu johtajia? - Anonyymi
Kremlin teurastajalta ei muuta voi odottaakkaan.
- Anonyymi
Ei voisi kyllä olla yhtään erilaisempia johtajia vastakkain.
Toinen KGB-agentti joka julkisten tietojen mukaan plagioinut ja lahjonut itselleen lakimiehen tutkinnon (tutkinnon jota Tarja Halonen useaan kertaan ihastellut) Leningradin yliopistosta. Nykyään bunkkerissa istuva ihmiskosketusta pelkäävä botox-koukussa oleva kääpiö 12 000 euron toppatakissaan.
Ja toinen taas parhaassa iässä ja tiukassa kondiksessa oleva lakimiehen koulutuksen saanut koomikko joka vitsailee, halaa ja johtaa maataan ja kansaansa suurella sydämellä vaikka tilanne on mikä on. - Anonyymi
Natsiputkutin kykenee enää eläimelliseen ärinään.
Tämän tosin osittain ymmärtää, jos olettaa hänen tajunneen tuhonneensa venäjän tulevaisuuden. - Anonyymi
On kyllä maailmantilanne. Mitä tuohon enää osaa sanoa. Kaikki on käytetty ja tulos on tässä.
- Anonyymi
Putinko muka pieksee? Tuskin ukko itse enää kykenisi pieksemään edes niitä lapsia, joita hän murhauttaa Ukrainassa. Lauseesta heijastuu Putinin rajaton itserakkaus ja megalomania. Putin voisi yrittää pieksää vaikka vain Kiovan pormestarin Vitali Klitskon. Vitali taitaisi olla hyvinkin mielissään päästessään edes pariksi minuutiksi Putinin kanssa kehään.
Putin The Butcher ei enää pieksä muita kuin korkeintaan pyörätuolipotilaita. Tuntuu, ettei Putinin armeijakaan pieksä mitään, jos ei siviilien murhaamista lasketa. Taisteluihin Ukrainan armejan kanssa se ei uskalla enää edes ryhtyä. Tulittaa vain siviilikohteita pitkän kantaman aseilla.
Venäjän armaija on joukko paskahousuja. - Anonyymi
Ainakin Putin onnistui todella hyvin ja hienosti vedättämään joitakin ja suurinta osaa hänet tavanneista valtioiden johtajista ja muista, jotka häntä koskaan näkivät. Koska ainakin minulle tuli ja jäi hänestä joidenkin uutiskuvien perusteella joskus sellainen kuva, että hänestä tulee vielä ongelmia. Putinin viime aikoina käyttämä retoriikka, kieli ja äänensävy ovat olleet aika roisia, elleipä jopa barbaarisia. Tosin emme ole vielä nähty ja kuultu kaikkea. Koska tämä(kin) sota on vasta alussa. Putinin länsi, NATO, tai USA vastaisuuskaan, tai nyt ilmenevä aggressiivisuuskaan ei ole tullut minulle yllätyksenä. Tosin oman lisämausteensa siihen tuo ilmiselvästi hänellä taustalla olevat sairaudet ja lääkitykset.
Jäämme odottamaan mielenkiinnolla Putinin seuraavia kauniita kohteliaisuuksia ja "rauhanomaisia" lausahduksia. Tämä edellinen lause on pelkkää vitsailua ja sarkasmia. - Anonyymi
Tulkoot kokeilemaan jos vakavissaan on. Minä olen entinen lihamyyjä ja olen pannut sikoja palasiksi ennenkin.
- Anonyymi
Kouluja käymätön katujätkä vastaa kuin katujätkä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465801Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573115- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112432mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132139- 282115
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151816- 151448
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621185