Kasvava maahanmuutto ja pakolaisvirrat tiivistävät rivejä ja hyvä niin

Euroopan äkillisesti muuttunut turvallisuustilanne ja ennennäkemätön pakolaisvirta, josta osa kohdistuu myös Suomeen, on muuttanut monta asiaa. Tällaisia Euroopan sisäisiä pakolaismääriä ei ole nähty sitten toisen maailmansodan.

Tosipaikan tullen suomalainen kiristää vyötä, teroittaa talon puukot ja kirveet ja lopettaa leppoisien juttujen kertomisen. Politiikassa tämä näkyy siinä, että sellaiset ehdokkaat, joita äänestetään läpällä tai protestina, heivataan mäkeen. Tosipaikan tullen rivit tiivistyvät ja rintama lujittuu. Näin kävi jälleen kerran.

https://yle.fi/uutiset/3-12372173
Presidenttivaalin top-kolme ovat Olli Rehn, Pekka Haavisto ja Sanna Marin. Jussi Halla-aho saa turhaan haaveilla jytkystä, nyt valitaan luottomies(tai nainen) kovaa tehtävää varten eikä jusseilla tai pettereillä ole silloin mitään asiaa kärkeen.

Voimme katsoa luottavaisin mielin tulevaisuuteen. Suomalaiset ovat tolkun kansaa.
Parhain terveisin, Moktar. ;)

125

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      miksi suomi24 trollaa omalla palstalla?

      vai miksi kaikki vietit lähtee?

      • "vai miksi kaikki vietit lähtee?"
        Se on vain sitä vanhuutta, wanna-be-salapoliisimme osaa kertoa lisää. Hänellä on sama vaiva. ;)


    • Anonyymi

      ihan se päivätöinään väsää Moktar ryhmä ihmisten kiusaa

      paljonkohan palkkaa saavat ja missä maassa?

    • Anonyymi

      Sanna Marin.😊 Eiköhän naureta ainakin vartti:()

    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cd875642-08a3-437d-9c57-bb16d580d90a

      ”Jatkuvaa julkisilla paikoilla tapahtuvaa väkivaltaa, suuri määrä rikollisia, avointa huumekauppaa, ekstremismiä. Hiljaisuuden kulttuuri, jossa silminnäkijöitä ja rikosilmoitusten tekijöitä uhkaillaan ja pahoinpidellään”, kuuluu Iltalehden Göteborg-reportaasin kuvailu Ruotsin lukuisista lähiöistä, jotka ovat saaneet poliisin pahimman ongelma-alueen luokituksen.

      aloittajan kasvava maahanmuutto juu...

    • Mielenkiintoinen yksityiskohta kannatuslukemissa on se, että Halla-ahon kannatus koostui pääosin miesten kannatuksesta, samoin oli Vapaavuoren kohdalla.

      Naiset ovat monesti nopeampia hahmottamaan asioita ja usein myös herkkävaistoisempia. Paatunut kannattaja voisi tietysti sanoa, että nyt jäljellä on kannatuksen kova ydin. Voihan sen niin noinkin ilmaista.

      Itse sanoisin, että jäljellä on kannatuksen kovapäisin ydin. Se on sitä porukkaa, joka vielä ensilumilla ajaa kesärenkailla, pilkkii heikoilla kevätjäillä ja kannattaa vielä Jussia, vaikka tuuli on kääntynyt.

      Nyt on aika ajatella ihan itse. ;)

      • Anonyymi

        Serkkupoika tiesi kertua , että Hallaahon kannattajat ei kerro mittää - ei niin kerrassan mittää- näille kalluupisteille! Nehän menee ja silpasee vain Hallaaahon numerot lappuihin ja lippuihin vasta sitte virallisina päivinä ! Serkkupoika arveli , että meinaavat ...vähän ninkus ... näyttää pitkää nennää näille meedioille.


      • Anonyymi

        miten nyt kehut naisia kun kun olet haukkunut jo matalapalkka-alan hoitajat!

        haluatko vanhan kirjoituksesi esiin?


    • Moktarille pakolaisvyöryt ja massamaahanmuutto on ilmeisesti suuri siunaus, minulle se taas on osoitus siitä, että maailma on täynnä väkivaltaa ja sortoa, liian monet valtiot ovat umpisurkeita ja vain demokraattiset kansallisvaltiot tarjovat turvaa ja ihmisarvoista elämää muillekin kuin rikkaalle eliitille. Moktarin kaltaiset imperiumien kannattajat haluavat tuhota kansallisvaltiot poliittisella polarisaatiolla ja hajottavalla monikulttuurisuudella.

      Demokraattisten kansallisvaltioiden keskinäinen solidaarisuus on näinä ankeina aikoina äärimmäisen tärkeä asia. Paha imperiumi on hyökännyt Ukrainaan, tuhoaa maata ja tappaa ihmisiä raa'asti ja silmittömästi. Ukrainaa on tuettava ja ukrainalaiset pakolaiset on otettava vastaan ystävinä. Ukrainasta tulee ihmisiä, joiden pakolaisuutta ei voi kyseenalaistaa. He rakastavat omaa maataan ja palaavat Ukrainaan mikäli suinkin mahdollista.

      Vuoden 2015 maahanmuuttovyöryä on kutsuttu kansainvaellukseksi. Siinä oli mukana aitoja pakolaisia, mutta kaiken kaikkiaan vyöryyn osallistui hyvin sekalaista väkeä, jota ihmissalakuljetusta bisneksenään harjoittavat rikolliset olivat houkutelleet liikkeelle. Hyvin suuri osa oli islamilaisista maista, nuoria miehiä jotka etsivät helpompaa elämää kehittyneemmistä ja vauraammista maista. Ukrainasta tulee naisia ja lapsia sotaa pakoon, miehet ovat jääneet taistelemaan maansa itsenäisyyden puolesta.

      • Anonyymi

        Nyt serkkupoikakin on täysin samaa mieltä ! Hyvä.


      • "Moktarille pakolaisvyöryt ja massamaahanmuutto on ilmeisesti suuri siunaus..."
        Älä viitsi vääristellä asioita. Älä myöskään yritä laittaa laita sanoja suuhuni. Olethan jo itsekin huomannut, että minä osaan selkeästi itse ilmaista omat mielipiteeni.

        Olen sitä mieltä, että Venäjän hyökkäys Ukrainaan oli kansainvälisen oikeuden vastainen, turha ja raakalaismainen teko, jonka vahinkoja joudutaan korjaamaan vuosikymmeniä. Olen myös sitä mieltä, että pakolaisuus on aina onnettomuus kaikille asian osapuolille.

        Kerro sinä, mitä itse ajattelen. Se riittää mainiosti. Minä en tarvitse turpaservoa, pärjää ihan hyvin yksinkin.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Moktarille pakolaisvyöryt ja massamaahanmuutto on ilmeisesti suuri siunaus..."
        Älä viitsi vääristellä asioita. Älä myöskään yritä laittaa laita sanoja suuhuni. Olethan jo itsekin huomannut, että minä osaan selkeästi itse ilmaista omat mielipiteeni.

        Olen sitä mieltä, että Venäjän hyökkäys Ukrainaan oli kansainvälisen oikeuden vastainen, turha ja raakalaismainen teko, jonka vahinkoja joudutaan korjaamaan vuosikymmeniä. Olen myös sitä mieltä, että pakolaisuus on aina onnettomuus kaikille asian osapuolille.

        Kerro sinä, mitä itse ajattelen. Se riittää mainiosti. Minä en tarvitse turpaservoa, pärjää ihan hyvin yksinkin.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Tästähän ne puhu siellä kahveepöyväsäkin... ne serkkupoika ja työkaverrit. Juu. Kyä ne ihan samalla vesillä on.. Kansantuomioistuinta vastaan se putiinin poika on nyt tölvänny ja pahemman kerran ! Puhuvat että laittasivat putiinin pojan maksammaa nämä vahinkot mitä on pommittannu Unkarin kansalle.

        ...serkkupoika vähä epäilli , että mahtaakko onnistua...


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Moktarille pakolaisvyöryt ja massamaahanmuutto on ilmeisesti suuri siunaus..."
        Älä viitsi vääristellä asioita. Älä myöskään yritä laittaa laita sanoja suuhuni. Olethan jo itsekin huomannut, että minä osaan selkeästi itse ilmaista omat mielipiteeni.

        Olen sitä mieltä, että Venäjän hyökkäys Ukrainaan oli kansainvälisen oikeuden vastainen, turha ja raakalaismainen teko, jonka vahinkoja joudutaan korjaamaan vuosikymmeniä. Olen myös sitä mieltä, että pakolaisuus on aina onnettomuus kaikille asian osapuolille.

        Kerro sinä, mitä itse ajattelen. Se riittää mainiosti. Minä en tarvitse turpaservoa, pärjää ihan hyvin yksinkin.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        https://demokraatti.fi/suojelupoliisi-nosti-taas-esiin-pakolaisvakoilun-jota-ei-ole-suomessa-kriminalisoitu-rikosvastuu-ei-toteudu-kuten-ruotsissa-ja-norjassa/

        koita nyt lukea joskus asiaakin...



    • Anonyymi

      ruumiita taitaa tulla lisää kun tiivistyy liikaa

      lähi-itä ja somalit perää saataviaan mitä ei ole ansaittu

    • Anonyymi

      Mites noi irakin ja afrikan puurosotilaat ? Onko sitouduttu turvaamaan riittävä elintaso ?

    • Anonyymi

      haetko riitaa eri etnisten ryhmien välille?

      ruotsista on jo uutisia tullut

      • Miksi hakisin? Ovathan kaikki ihmiset etniseen taustaan katsomatta aivan samanarvoisia. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Miksi hakisin? Ovathan kaikki ihmiset etniseen taustaan katsomatta aivan samanarvoisia. ;)

        Jeesustelija


    • Anonyymi

      Turhaa höpinää taas tämäkin, eikö siellä paikkakunnallasi ole jotain seniorikerhoa, jossa voisit rauhassa höpistä muiden höppänöiden kanssa?

      • Anna vaan rohkeasti oman kerhosi yhteystiedot. Voin osallistua sen toimintaan. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Anna vaan rohkeasti oman kerhosi yhteystiedot. Voin osallistua sen toimintaan. ;)

        112


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Anna vaan rohkeasti oman kerhosi yhteystiedot. Voin osallistua sen toimintaan. ;)

        Sinun imelät jeesustelusi eivät taida kiinnostaa täällä ketään, seniorikerhossa niistä voitaisiin jopa tykätä.

        Tarkoituksesi on tietenkin vaan ärsyttää, ja saisit turpaasi varmaan siellä kerhosakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun imelät jeesustelusi eivät taida kiinnostaa täällä ketään, seniorikerhossa niistä voitaisiin jopa tykätä.

        Tarkoituksesi on tietenkin vaan ärsyttää, ja saisit turpaasi varmaan siellä kerhosakin.

        olisko sama kuin Kapi

        kts puolueet sivulta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun imelät jeesustelusi eivät taida kiinnostaa täällä ketään, seniorikerhossa niistä voitaisiin jopa tykätä.

        Tarkoituksesi on tietenkin vaan ärsyttää, ja saisit turpaasi varmaan siellä kerhosakin.

        "...seniorikerhossa niistä voitaisiin jopa tykätä."
        Anna vaan rohkeasti oman kerhosi yhteystiedot. Älä turhaan kainostele.

        Voi tulla kerhoosi pitämään esitelmän aiheesta "Kyberhyökkäys ja eläkkeet- onko huolesi aiheellinen".

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...seniorikerhossa niistä voitaisiin jopa tykätä."
        Anna vaan rohkeasti oman kerhosi yhteystiedot. Älä turhaan kainostele.

        Voi tulla kerhoosi pitämään esitelmän aiheesta "Kyberhyökkäys ja eläkkeet- onko huolesi aiheellinen".

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Mitä ihmeen stalkkausta harrastat koko ajan? Utelet yhteystietoja ja teet ohessa kirjoitusvirheitä, ihme kyttääjätyyppi.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Anna vaan rohkeasti oman kerhosi yhteystiedot. Voin osallistua sen toimintaan. ;)

        IOK?


    • Anonyymi

      Eli jasu m ja muut tuhannet hahmot!

    • Anonyymi

      Pidä sinä turpaan kii!

    • Anonyymi

      Turhaan jytkystä saavat haaveilla myös ulkopolitiikan untuvikko Sanna Marin ja Vihreä hyysäriukko Pekka Haavisto. Usko pois!
      t. Ennustajaeukko

      • "Usko pois!"
        Haavistolla on ollut vankka kannatus jo aiemmissakin vaaleissa, tuskin se noin vain katoaa. Haavistolla on vankka kokemus ulkopolitiikasta, paljon arvokkaita suhteita ja mikä tärkeintä, hänellä on maltillinen ja rauhallinen tapa esiintyä. Kyllä näillä eväillä pääsee pitkälle.

        Enpä taida uskoa.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Usko pois!"
        Haavistolla on ollut vankka kannatus jo aiemmissakin vaaleissa, tuskin se noin vain katoaa. Haavistolla on vankka kokemus ulkopolitiikasta, paljon arvokkaita suhteita ja mikä tärkeintä, hänellä on maltillinen ja rauhallinen tapa esiintyä. Kyllä näillä eväillä pääsee pitkälle.

        Enpä taida uskoa.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Eikö Haavisto olekkaan halveksimasi epäisänmaallinen sivari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Haavisto olekkaan halveksimasi epäisänmaallinen sivari?

        Voiko sellainen olla mielestäsi presidentti, kunan ei vaan ole persu?


    • Anonyymi

      Hyvä Moktar.Gubta, Olen ajatellut asiaa hyvin samansuuntaisesti.

      • Kiito lankomies. Saat kuperkeikkajuomaan pullon, kun seuraavan kerran tulen käymään. ;)


    • Kiitos runsaista kommenteista. Monen mielipide oli raikasta luettavaa.

      Tosin minulla on pieni neuvo monelle kirjoittajalle: tuollainen pää punaisena homottelu on aivan turhaa.

      Aika on ajanut homofobian ohitse jo vuosia sitten. Tosin Päivi ja Luthersäätiö kieltäytyvät ymmärtämästä tätä. Kansan suuri enemmistö on ajat sitten ymmärtänyt, että meitä ihmisiä on joka lähtöön.

      Parhain terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi

        Paha vain, ettet uskaltanut astua kaapistasi ulos. Se näkyy teksteissäsi.
        Olisit jättänyt ehdottelematta ihmisille puistossa hävyttömiä juttujasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paha vain, ettet uskaltanut astua kaapistasi ulos. Se näkyy teksteissäsi.
        Olisit jättänyt ehdottelematta ihmisille puistossa hävyttömiä juttujasi.

        Olet nyt kovin lapsellinen, mutta taidatpa tietää sen itsekin. ;)


      • Anonyymi

        Serkku poika alako ihan imehtemmää että kui saa..t...n tyhymä voi olla aikahinen miiehimys? Mutta kyä se sitte ymmärs ja onkeesa otti että kyseessä on kyllä aksentti joka kerrää arkaluontoosta tietua ja väärränlaista mielipijettä sellaasee sallaasee mielipijepankkiin.


      • Ihmiseen liittyy paljon synnynnäisiä ominaisuuksia kuten vasen/oikeakätisyys, silmien väri, sukupuolinen suuntautumien, hiusten kasvu, ruumin rakenne ja muoto. Hyvät tavat usein rajaavat sen, että pitäydymme julkisesti huutelemasta sellaisista asioista, joihin ihminen itse ei juurikaan voi vaikuttaa.( esim. on se ruman näköistä tuo vasenkätisyys tai Tynkkysen suvun miehillä on kaikilla iso perse)

        On myös eräitä sellaisia täysin normaaleita asioita, joista suomalaisten tapojen mukaan ei kuitenkaan ole soveliasta julkisesti puhua ( esim. naitatti niin mukavasti viime yönä tai irtosipa aamulla tosi pökäle pyttyyn).

        Sen sijaan aihe varusmies/siviilipalvelus ei ole mitenkään kummallinen tai leimaava aihe. Ottavathan monet työnantajatkin asian esille heti työhaastattelun alussa.

        Sinulla näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää sitä, mitä sopii huudella ja mitä ei. Lainaa kirjastosta vaikkapa "Käytöksen kultainen kirja". Siitä voisi löytyä apua vaivaasi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Ihmiseen liittyy paljon synnynnäisiä ominaisuuksia kuten vasen/oikeakätisyys, silmien väri, sukupuolinen suuntautumien, hiusten kasvu, ruumin rakenne ja muoto. Hyvät tavat usein rajaavat sen, että pitäydymme julkisesti huutelemasta sellaisista asioista, joihin ihminen itse ei juurikaan voi vaikuttaa.( esim. on se ruman näköistä tuo vasenkätisyys tai Tynkkysen suvun miehillä on kaikilla iso perse)

        On myös eräitä sellaisia täysin normaaleita asioita, joista suomalaisten tapojen mukaan ei kuitenkaan ole soveliasta julkisesti puhua ( esim. naitatti niin mukavasti viime yönä tai irtosipa aamulla tosi pökäle pyttyyn).

        Sen sijaan aihe varusmies/siviilipalvelus ei ole mitenkään kummallinen tai leimaava aihe. Ottavathan monet työnantajatkin asian esille heti työhaastattelun alussa.

        Sinulla näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää sitä, mitä sopii huudella ja mitä ei. Lainaa kirjastosta vaikkapa "Käytöksen kultainen kirja". Siitä voisi löytyä apua vaivaasi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Verhottuna kunnianloukkaksesi ei ole yhtään kevyempi.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Ihmiseen liittyy paljon synnynnäisiä ominaisuuksia kuten vasen/oikeakätisyys, silmien väri, sukupuolinen suuntautumien, hiusten kasvu, ruumin rakenne ja muoto. Hyvät tavat usein rajaavat sen, että pitäydymme julkisesti huutelemasta sellaisista asioista, joihin ihminen itse ei juurikaan voi vaikuttaa.( esim. on se ruman näköistä tuo vasenkätisyys tai Tynkkysen suvun miehillä on kaikilla iso perse)

        On myös eräitä sellaisia täysin normaaleita asioita, joista suomalaisten tapojen mukaan ei kuitenkaan ole soveliasta julkisesti puhua ( esim. naitatti niin mukavasti viime yönä tai irtosipa aamulla tosi pökäle pyttyyn).

        Sen sijaan aihe varusmies/siviilipalvelus ei ole mitenkään kummallinen tai leimaava aihe. Ottavathan monet työnantajatkin asian esille heti työhaastattelun alussa.

        Sinulla näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää sitä, mitä sopii huudella ja mitä ei. Lainaa kirjastosta vaikkapa "Käytöksen kultainen kirja". Siitä voisi löytyä apua vaivaasi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Sanoo tuhansien ad hominemien suorittaja.


      • Siinä kirjassa olisi lukenut sekin, että ulosteiden ja eritteiden nimien huutelu ei kuulu hyvään käytökseen.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo tuhansien ad hominemien suorittaja.

        Mukavaa että muistit tuon latinankielisen termien tuhansien dysfasiaviestiesi jälkeen.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Mukavaa että muistit tuon latinankielisen termien tuhansien dysfasiaviestiesi jälkeen.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Jälleen näytit esimerkin dysfasian runtelemasta kirjoitustaidostasi.
        Et vaan osaa, olet siis muIkku. ;)


    • Anonyymi

      Laittakaa Tynkkyselle linkki tuohon Gubtan loukkaavaan letkaukseen.

      • Kirjoitetaan Gubta. Muista laittaa nimi oikein, kun kirjoitat kantelua.

        Nauretaan vartti.;)


      • Minähän vain varmistin, että osaat kirjoittaa nimen oikein. Sinulla on tapana toistuvasti kompuroida b/p-yhdistelmän kanssa.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        PS. Argumentum ad hominem- niinkö se oli. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Minähän vain varmistin, että osaat kirjoittaa nimen oikein. Sinulla on tapana toistuvasti kompuroida b/p-yhdistelmän kanssa.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        PS. Argumentum ad hominem- niinkö se oli. ;)

        Kyllä oli kuule hienoa olla suomalainen Mies ! Taas tänään. Mentiin porukalla notkumaan ostarille ja olihan siellä se paarikin , missä kepukkaa ( suomalaisen miehen elämän elixiiriä ) saa ostaa kokonaisedulliseen hintaan. Kyllä meillä siinä taas mammuvitsit ja väriaiheet lenteli!

        On hienoa olla suomalainen mies! Siinä heti tuli ympärille vaaleita kuvankauniita naisia pörräämään ja kehräämään -- On hienoa olla suomalainen Mies ! Vahinko ettet sää mokkajukka tajuu tämmösestä mitään. On hienoo olla suomalainen Mies.

        Mokka jukka nähtiin muuten tuolla kantamassa irakin pojan matkalaukkuja ( Luis Vutton) majapaikkaan tänään. Oli mokkajukka taas saanu tumman nuoren miehen kiikariinsa.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Minähän vain varmistin, että osaat kirjoittaa nimen oikein. Sinulla on tapana toistuvasti kompuroida b/p-yhdistelmän kanssa.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        PS. Argumentum ad hominem- niinkö se oli. ;)

        Sinulla on tapana kompurointisi lisäksi myös paskoa housuihisi.
        Aina.


    • Anonyymi

      Kristittyjä, valkoisia sotapakolaisia autetaan, kuten kuuluukin.
      Muuta hakekoon apua lähempää.
      Ei niitä Suomeen tarvitse rahdata.

    • Anonyymi

      naitatti niin mukavasti viime yönä tai irtosipa aamulla tosi pökäle pyttyyn).
      Terveisin Moktar

    • Anonyymi

      Serkku poika otti taas puhheeks nämä mamusssiit. Kylä se vähä huolissa on ja sano että hyvähä se olis jos kaikki olis huolissaa.

      ..... niin ku tästä mamusts.

    • Anonyymi

      Ei oikein enää väki lähde mukaan näihin MoktarGubtarin juttuihin. Tulee enemmälti vain kaikenlaista sontaa , enemmän tai vähemmän , näköjään.

      Et sinä viitsisi siirtyä esittelemään olemattomia " tietojasi" jonnekin muualle palstoille ? Ei olisi ihan huono idea...

      • Anonyymi

        Kyllä se kaikki sinulle selviää aikanaan. Nauti nyt maahanmuuttopalstan öyhöttäjänä kun voit.


    • Anonyymi

      Otsikosta kun ottaa pois sanat "tiivistävät rivejä", jää jäljelle hukkapätkän perimmäinen ilon aihe.

      • Anonyymi

        Juurikin näin!
        Ja muuttaa ”maahanmuuton” rehellisesti haittamaahanmuutoksi!


    • Anonyymi

      Varsinkaan Somaleita, hyvä niin!

    • Anonyymi

      Gupta on finaalissa.

    • Anonyymi

      Kaikki kolme ovat ns "juutalaisten miehiä ja naisia" eli siis "juutalaisten taskussa".

      Tervemenoa kotimaa.

      • Onko paikalla nyt itse herra Magneettimedia?

        Juutalaisia siellä, juutalaisia täällä.
        Naureskellaan nyt tovi.;)


      • Nämähän ovat ihan Raamatun ajan rikoksia. Tulee ihan mieleeni Mestarin kertoma vertaus laupiaasta samarialaisesta. Siinäkin viaton ohikulkijaa lätkittiin turpaan ja vietiin vaatteet päältä.

        Elämme ankeita aikoja.
        Parhain terveisin, Moktar.;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Nämähän ovat ihan Raamatun ajan rikoksia. Tulee ihan mieleeni Mestarin kertoma vertaus laupiaasta samarialaisesta. Siinäkin viaton ohikulkijaa lätkittiin turpaan ja vietiin vaatteet päältä.

        Elämme ankeita aikoja.
        Parhain terveisin, Moktar.;)

        Missä päin Stadia laupias samarialainen asui……?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Stadia laupias samarialainen asui……?

        Se oli siinä Jerusalemin ja Jerikon hutakoilla, jos nyt uskomme Mestarin juttuja. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Se oli siinä Jerusalemin ja Jerikon hutakoilla, jos nyt uskomme Mestarin juttuja. ;)

        Niin siis 2000 luvulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis 2000 luvulla?

        Kuka sitä sen aikaisesta ajanlaskustakaan niin tietää, kun vuosia laskettiin ensimmäisen temppelin hävityksestä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Nykypäivän tapahtumia on helpompia muistella, koska netti ei unohda.

        Nyt on parhaillaan menossa kiivas takinkääntö. Euroopan oikeistopopulistiset puolueet, joukossa myös meidän kotoiset persut, yrittävät piilottaa russofiilistä historiaansa mahdollisimman syvään kuoppaan. Ulkoministeri Lavrovin tavoin musta on nyt valehdeltava valkoiseksi.

        Onnea ja menestystä kuopan kaivussa.
        Terveisin, Moktar. ;)


    • Anonyymi

      Onko Halla-aho pyrkimässä presidentiksi!

      • Anonyymi

        Ei pyri presidentiksi, mutta ensin joutuu pääministeriksi ja katsotaan sitten miten haluja riittää ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pyri presidentiksi, mutta ensin joutuu pääministeriksi ja katsotaan sitten miten haluja riittää ?

        En nyt sentään.

        Suomen valuutan pitäisi olla rupla, jotta Halla-aho pääsisi pääministeriksi. Tuskinpa sentään niin käy.

        Nauretaan nyt vartti noita sinun haaveitasi, vai mitä Sergei.;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        En nyt sentään.

        Suomen valuutan pitäisi olla rupla, jotta Halla-aho pääsisi pääministeriksi. Tuskinpa sentään niin käy.

        Nauretaan nyt vartti noita sinun haaveitasi, vai mitä Sergei.;)

        Onhan Marinkin pääministeri eikä Suomen valuutta ole Somalian sillinki!


    • Anonyymi

      Täältä laitetaan nyt ylimääräiset lorveksijat pois
      ja isä saat postimerkin ensimmäisenä takalistoos.
      Ja muut paikat laitetaan heti perään!

      • Anonyymi

        Miksi isälle annetaan postimerkki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi isälle annetaan postimerkki?

        Poika haluaa lähettää isänsä turvaan Ruotsiin?

        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Poika haluaa lähettää isänsä turvaan Ruotsiin?

        Nauretaan vartti. ;)

        Etkö itse löydä sinne Ruotsiin, vaan poikasi pitää lähettää sinut postin mukana…..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö itse löydä sinne Ruotsiin, vaan poikasi pitää lähettää sinut postin mukana…..

        Kysy Eikalta. Hän tässä on isäänsä postittamassa. ;)


    • Anonyymi

      Moktar harjoittaa älyvapaata vastakkainasettelua, jokainen tolkun ihminen, joita on kuitenkin yli 90% suomalaisista, kannattaa aitoa pakolaisuutta, sekä järkevää maahanmuuttoa.

      Jokaisella on saatanansa.

      • "...yli 90% suomalaisista, kannattaa aitoa pakolaisuutta...".
        Jos tarkoitat tällä sitä, että autamme resurssiemme mukaan hädässä olevaa ihmistä katsomatta hänen ihonväriinsä, uskontoon tai etniseen taustaan, olen ihan samaa mieltä kanssasi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...yli 90% suomalaisista, kannattaa aitoa pakolaisuutta...".
        Jos tarkoitat tällä sitä, että autamme resurssiemme mukaan hädässä olevaa ihmistä katsomatta hänen ihonväriinsä, uskontoon tai etniseen taustaan, olen ihan samaa mieltä kanssasi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Tyhmiäkö kyselet, tietenkin AIDOSSA hädässä olevaa autetaan.


    • Anonyymi

      Marinin on turha haaveilla presidentiksi pääsemisestä ja ylipäätään alkaa hänen tekoset olla nähty. Mitä kaikkea on Marin ollut päättämässä: rahaa syydetään ulkomaille ja suomalaisten asiat ovat ihan retuperällä, velkaa otetaan velan perään, koronakaaos on ihan järkyttävä, tässä nähdään mitä tulee, kun ihmiset pakotetaan ottamaan koronapiikkejä (ihmisten immuunipuolustus huono, koronaluvut pilvissä ja kaiken huippu on tämä hoitajien pakkorokotuslaki. ) Jo riittää tämän Marinin toilailut. En ole tyytyväinen.....

    • "....on ilmeisesti todisteet siitä että persut ovat....".
      Tehän olette lähes yhtä kovia poikia keksimään selityksiä kuin Sergei Lavrov.

      https://www.uusisuomi.fi/uutiset/laura-huhtasaari-toivottavasti-trump-purkaa-venaja-pakotteet/e07d5178-c418-3747-b00a-be005e7f86a0
      ”Toivottavasti Trump purkaa Venäjä-pakotteet”
      Ei näitä voi ymmärtää väärin, vaikka kuinka selittelette.

      Kaikki tämä saasta olisi nyt saatava kuopatuksi näkymättömiin. On teillä siinä hommaa.
      Eiköhän naureta tovi. ;)

      • Taisipa mennä sönköttäjille jauhot suuhun. Niin pitikin.

        Nauretaan näille kuopan kaivajille tovi lisääkin. ;)


      • Satuin huomaamaan.

        Muistatko sinä, että silloin Venäjä oli jo vallannut Krimin Ukrainalta? Muistele vaikka niitä pieniä vihreitä miehiä, jotka ilmestyivät 2014 ase kädessä Krimin niemimaalla. Silloinkin Putin kertoi, että Venäjän asevoimilla ei ole mitään tekemistä näiden vihreiden ihmeukkojen kanssa. Nyt sitten on jo tapettu siviilejä satamäärin Ukrainan kaupunkien kaduilla ja Putin kertoo, että Venäjän asevoimilla ole taaskaan mitään tekoa asian kanssa.

        Vuoden 2014 Krimin valtaus oli koepallo, jolla katsottiin, miten EU ja Nato reagoisivat asiaan. Reagoivat liian laimeasti. Oikeistopopulistit - myös Laura Huhtasaari - vieläpä parhaansa mukaan yrittivät lievennellä ja loivennella Venäjän hyökkäystä.

        Näitä asioita et saa haudattu mitenkään, fakta kyllä säilyvät.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Vai että ihan "asintuntia".

        Minä olisin sinuna ihan hipihiljaa muiden kirjoitusvirheistä.
        Nauretaan vartti.;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Satuin huomaamaan.

        Muistatko sinä, että silloin Venäjä oli jo vallannut Krimin Ukrainalta? Muistele vaikka niitä pieniä vihreitä miehiä, jotka ilmestyivät 2014 ase kädessä Krimin niemimaalla. Silloinkin Putin kertoi, että Venäjän asevoimilla ei ole mitään tekemistä näiden vihreiden ihmeukkojen kanssa. Nyt sitten on jo tapettu siviilejä satamäärin Ukrainan kaupunkien kaduilla ja Putin kertoo, että Venäjän asevoimilla ole taaskaan mitään tekoa asian kanssa.

        Vuoden 2014 Krimin valtaus oli koepallo, jolla katsottiin, miten EU ja Nato reagoisivat asiaan. Reagoivat liian laimeasti. Oikeistopopulistit - myös Laura Huhtasaari - vieläpä parhaansa mukaan yrittivät lievennellä ja loivennella Venäjän hyökkäystä.

        Näitä asioita et saa haudattu mitenkään, fakta kyllä säilyvät.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Miksi justiin Laura, jos Tarja vähän kaulaili Putinin kanssa tai Esko melkein johti venäläistä pankkia, Tai "ruplavetoinen" Paavo rakentelee kaasuputkea. Taikka Tuomiojan esi isistä löytyy "Terijoen hallituksen" ministeri.

        Älä poista ihan heti!!


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Vai että ihan "asintuntia".

        Minä olisin sinuna ihan hipihiljaa muiden kirjoitusvirheistä.
        Nauretaan vartti.;)

        Näitä asioita et saa haudattu mitenkään, fakta kyllä säilyvät.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Et vaan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi justiin Laura, jos Tarja vähän kaulaili Putinin kanssa tai Esko melkein johti venäläistä pankkia, Tai "ruplavetoinen" Paavo rakentelee kaasuputkea. Taikka Tuomiojan esi isistä löytyy "Terijoen hallituksen" ministeri.

        Älä poista ihan heti!!

        Ja kukahan Tuomioja esi isistä olisi ollut "Terijoen hallituksessa"? Josko poistaisit itse typerän postauksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan Tuomioja esi isistä olisi ollut "Terijoen hallituksessa"? Josko poistaisit itse typerän postauksesi.

        O W Kuusinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        O W Kuusinen

        Kovinpa on sinulla asiat taas sekaisin.

        Taidatpa totaalisesti sotke Hertta Kuusisen ja Hella Wuolijoen keskenään. Vai onko perussuomalaisten ajatuspaja jo ehtinyt kirjoittaa Suomen lähihistoriankin ihan uuteen uskoon? Ihan tämä maistuu venäläiseltä kaalisopalta.

        Vai ihan itse Otto Wille!
        Huutonaurua vartti. ;)



        ,


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kovinpa on sinulla asiat taas sekaisin.

        Taidatpa totaalisesti sotke Hertta Kuusisen ja Hella Wuolijoen keskenään. Vai onko perussuomalaisten ajatuspaja jo ehtinyt kirjoittaa Suomen lähihistoriankin ihan uuteen uskoon? Ihan tämä maistuu venäläiseltä kaalisopalta.

        Vai ihan itse Otto Wille!
        Huutonaurua vartti. ;)



        ,

        Sinähän sitä venäläistä kaalisoppaa olet koko viheliäisen ikäsi särpinyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sitä venäläistä kaalisoppaa olet koko viheliäisen ikäsi särpinyt.

        Sinäkö tuon O W Kuusisen möläytit, ystävä hyvä?

        Naureskellaan nyt tovi. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Sinäkö tuon O W Kuusisen möläytit, ystävä hyvä?

        Naureskellaan nyt tovi. ;)

        En, vaikka niin tahtoisitkin olevan.
        Sinä kun et vaan koskaan opi, saat kärsiä tyhmyydestäsi ja mielisairaudestasi, nysverö kun olet.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Sinäkö tuon O W Kuusisen möläytit, ystävä hyvä?

        Naureskellaan nyt tovi. ;)

        "Taidatpa totaalisesti sotke"
        Heh heh.
        Heikko kielitaitosi ei yllätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En, vaikka niin tahtoisitkin olevan.
        Sinä kun et vaan koskaan opi, saat kärsiä tyhmyydestäsi ja mielisairaudestasi, nysverö kun olet.

        Tunnusta nyt reilusti vaan.

        Sattuuhan sitä vahinkoja viisaammallekin, saati sitten sinulle.
        Naureskellaan nyt tovi, tule mukaan. ;)


    • Anonyymi

      Venäjä saa somalit ja muut muslimit ihan ilmasiksi Moskovan kaduille ja ruinaamaan loisimisrahaa.

    • Anonyymi

      Hyvä avaus Moktrilta. Oli kiva lukea.

      • Hyvin ajateltu on hyvin kirjoitettu. ;)


      • Anonyymi

        Et vaan osaa, edes puskasta...


    Ketjusta on poistettu 124 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      169
      2578
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      224
      2259
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1839
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      12
      1270
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      355
      1192
    6. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      313
      1086
    7. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      165
      1045
    8. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      52
      1043
    9. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      77
      1007
    10. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      173
      932
    Aihe