Get shredded ruokavalio

Anonyymi

Mietiskelin tuon Ptvatasen get shredded combon ostoa ja tuumailin, paljonkohan mahtaa maksaa tuon ruokavalion noudattaminen per viikko/päivä? Onko täällä ketään jolla tämä ohjelma jo olisi ja osaisi sanoa? Itse olisin ostamassa tuon 90-100kg painoluokan ohjelman.

14

9211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos joudut kysymään hintaa, niin se todennäköisesti tulee olemaan liian kallista.

      Mikä on tavoitteesi?

      • Anonyymi

        Minun pitäisi saada 5-7 päivän ruoat 40e. Uskotko sen olevan mahdollista tuolla ravinto-ohjelmalla?


    • Anonyymi

      Siis..,? Netti on pullollaan ilmaisia ruokavalio- ja treeniohjelmia pienellä googlettelulla ja haluat maksaa, että ökyrikas saa lisää rahaa. Nyt valoja päälle!

    • Anonyymi

      Syöt ihan tavallisesti. Miksi ihmiset tarvitsee kaikkea valmennuksia luonnollisiin asioihin? Juoksuun, kävelyyn, punttien nostoon ja jopa syömiseen. Kohtai kai pitää olla joku hengitysvalmentaja.

    • Anonyymi

      Yksikään näistä vastauksista ei ole vielä vastannut kysymykseeni. Kai minullaon oikeus laittaa rahani mihin haluan. Kysyin vain sitä paljonko tuon kyseisen ruokavalion noudattaminen maksaa?

      • Anonyymi

        Siksi kukaan ei vastaa koska kukaan ei halua että heität rahasi kaivoon. Älä lapsi hyvä anna rahojasi tuollaiselle.
        Ja kuten yllä on sanottu, jos pitää kysyä niin ei ole varaa.
        Haluatko Arnoldin ruokavalion hänen kirjastaan?

        Koska ole iso poika tai luulet olevasi niin tässä heti tason 3 ruokavalio joka on tarkoitettu lihasmassan rakentamiseen.

        LEVEL III
        Breakfast
        4 eggs, poached or any style
        8 ounces whole milk
        1 or 2 slices whole-grain bread with butter
        1 piece fresh fruit
        You may substitute hot oatmeal, bran cereal, or other cooked cereal for
        the fruit and bread, but sweeten only with fi·uctose. Use half-and-half or
        cream if higher caloric intake is desired.
        (protein = approx. 72 grams)

        Lunch
        ~ pound meat, fish, fowl, or cheese
        1 or 2 slices whole-grain bread with butter or mayonnaise
        8 to 16 ounces whole milk
        1 piece fresh fruit (with cottage cheese if desired)
        (protein = approx. 74 grams)

        Dinner
        to 1 pound meat, fish, fowl, or cheese (or any combination)
        Baked or steamed potato, or baked or boiled beans
        Lightly steamed fresh vegetable
        Large raw salad
        1 piece fresh fruit
        8 ounces whole milk
        (protein = approx. 112 grams)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kukaan ei vastaa koska kukaan ei halua että heität rahasi kaivoon. Älä lapsi hyvä anna rahojasi tuollaiselle.
        Ja kuten yllä on sanottu, jos pitää kysyä niin ei ole varaa.
        Haluatko Arnoldin ruokavalion hänen kirjastaan?

        Koska ole iso poika tai luulet olevasi niin tässä heti tason 3 ruokavalio joka on tarkoitettu lihasmassan rakentamiseen.

        LEVEL III
        Breakfast
        4 eggs, poached or any style
        8 ounces whole milk
        1 or 2 slices whole-grain bread with butter
        1 piece fresh fruit
        You may substitute hot oatmeal, bran cereal, or other cooked cereal for
        the fruit and bread, but sweeten only with fi·uctose. Use half-and-half or
        cream if higher caloric intake is desired.
        (protein = approx. 72 grams)

        Lunch
        ~ pound meat, fish, fowl, or cheese
        1 or 2 slices whole-grain bread with butter or mayonnaise
        8 to 16 ounces whole milk
        1 piece fresh fruit (with cottage cheese if desired)
        (protein = approx. 74 grams)

        Dinner
        to 1 pound meat, fish, fowl, or cheese (or any combination)
        Baked or steamed potato, or baked or boiled beans
        Lightly steamed fresh vegetable
        Large raw salad
        1 piece fresh fruit
        8 ounces whole milk
        (protein = approx. 112 grams)

        Ei taida olla kyse lihasmassan lisäämisestä vaan väh rasvainen tiukka kroppa.
        Luulen että kannattaa maksaa ohjelmasta. Paremmat ja toimivammat ohjeet kuin tämä perus jargoni.
        "syö tavallista kotiruokaa", mitä ihmettä se tarkoittaakin.
        Ei ole kallista syödä siten että rasva palaa.


    • Anonyymi

      Ja Vatku pääsee taas ostamaan 5 uutta ökyautoa, kun jonnet ihan innoissaan ostavat hänen ruokavalmennuksiaan.

      • Anonyymi

        Niin. Kummatkin saa rahalleen vastinetta.
        Jos kaikki osaisivat tehdä ruoka/kuntoiluvalmennusta niin kaikilla olisi 5 ökyautoa.
        Helppo nakki, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kummatkin saa rahalleen vastinetta.
        Jos kaikki osaisivat tehdä ruoka/kuntoiluvalmennusta niin kaikilla olisi 5 ökyautoa.
        Helppo nakki, vai mitä?

        Kaikki osaa tehdä jotka on käynyt salilla vuoden pari. Helppoa hommaa.


    • Anonyymi

      Ei niitä bodarien copypaste-ohjelmia kannata ostaa, rahat menee hukkaan.

    • Anonyymi

      No pitäähän se smartumit johonkin käyttää.

    • Anonyymi

      Ajatella, jotkut fitness- ym. bodariheput jopa punnitsevat ruokansa gramman tarkkuudella, heh. Ihan kuin elimistö sitä vaatisi. ...

      • Anonyymi

        Sillä saadaan myytyä lisäravinteet ja valmennukset asiasta mitään tietämättömille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe