Mitä olet mieltä?
Pelottaa kokoajan lapsien puolesta. Mietin jo vakavissani ulkomaille muuttoa, esimerkiksi Espanjaan.
Tuleeko Suomeen sota?
5
2397
Vastaukset
- Anonyymi
Putin ei tee ei-Nato jne. diilejä Ukrainassa, eli liittää Ukrainan Venäjään, ja sitten, jos Putinilla ei ole varmaa tietoa siitä, että Unkari (Venäjän diktatorinen kumppani) estää sen vedollansa, niin Venäjä haluaa hyökkätä (kts. Putinin imperiumi-/Nato-mielentila) Suomeen pian kesäkuun jälkeen, kun olemme jättäneet Nato-hakemuksen. Mutta kiire sillä on, saada Ukraina vallattua ja PR Suomea vastaan tehtyä, köyhässä tilnateessaan, että saa mobilisoitua reservit, ja siinä onkin Suomella pieni sauma, ehtiä Natoon ennen sitä. Teoriassa ne saa Ukrainan mukaan, mutta vastarinta jatkunee sodankin jälkeen, jos diiliä ei ole tehty, joka jonkinlainen tosin tehdään, ja Venäjä voi käyttää kalustoa ja miestä koko imperiumin alueltakin, ja muilta puolellansa olevilta valtioilta. Mutta kiire niillä on, ja siinä Suomen sauma, jossa tosin vain himppu mahista, kun Unkari ei 99%:n todennäköisyydellä tulee hyväksymään Suomea Natoon, kuten ei hyväksynyt Ukrainaa, eikä edes varsinaisesti avustanut, ja jopa estelee.
Ehkä ei tulee sotaa, kun Putin ei ehdi, ja sitten kun ehtii, se on ihan muuten vain hyökkäys, ja Putinin tuntien, hän voi sen tehdä. - Anonyymi
Oon varma että Suomeen ei tuu sotaa kun muutenkin Suomi on hyvin viisas maa ja Venäjä pelkääkin jos ne hyökkää Suomeen nii ne ei pärjää ja se olis et Suomi hankkii NATO jäsenyyden :]
- Anonyymi
Itse olen 12v. Tyttö ja itseä ahdistaa että jos suomeen tulisi sota. Kotona puhuin äitini kanssa siitä että kaikki on hyvin mutta mikään ei tunnu auttavan. Toivottavasti Putin ei hyökkäisi Suomeen.
- Anonyymi
Kaikki on mahdollista taivaan ja maan välissä mutta yksi asia on varma Ajat Kiristyy kaikesta tulee oleen hirvittävä pula nyt jo osa kansasta on todella hädässä ja tilanne leviää ja pahenee päivä päivältä vaikkakin elämme vielä huippuhyviä aikoja ja tilanne on nyt jo katastrofaalinen osalla kansaa.
Mitä sotaan tulee se tulee varmasti ja yllättäen vaikka siihen on varauduttu silti se yllättää.
Tulemme elään kovia aikoja se on varma. - Anonyymi
Jos Suomeen tai muuhun eu jäsen maahan hyökätään niin olemme mukana kaikki haluamme tai se olisi syytä sisäistää.
Itse olen valmis lähtemään minkä tahansa länsimaan avuksi jos tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687594Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1253022- 1531864
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha671704Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1241536Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721482- 1321202
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784