Koska sellaisia Rukoilijoita Herra tarvitsee lopun aikana !!!!!!!!!
Jeesus näytti itse esimerkki miten aina tulis rukoilla >>
(Mark 1:35) Ja varhain aamulla, kun vielä oli pimeä, hän nousi, lähti ulos ja meni autioon paikkaan; ja siellä hän rukoili.
- (Luuk 5:15,16) Mutta sanoma hänestä levisi vielä enemmän; ja paljon kansaa kokoontui kuulemaan häntä ja parantuakseen vaivoistansa.
16 Mutta hän vetäytyi pois ja oleskeli erämaassa ja rukoili.
- (Luuk 6:12) Niin tapahtui niinä päivinä, että hän lähti vuorelle rukoilemaan; ja hän oli siellä kaiken yötä rukoillen Jumalaa.
- (Luuk 22:44) Ja kun hän oli suuressa tuskassa, rukoili hän yhä hartaammin. Ja hänen hikensä oli niinkuin veripisarat, jotka putosivat maahan.
- (Hebr 5:7) Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.
Muistakaa rukoilla lakkaamatta Hengessä ja Totuudessa !
11
218
Vastaukset
- Anonyymi
Joo pintakäsittelyhommat nyt sikseen. Odotellaan kesää tulevaa.
- Anonyymi
Varsinkin näin nykyaikana, kun niin paljon kansaa on matkalla kohti kadotusta, niin Jeesukseen uskovien tulee olla alvariinsa rukouksen hengessä, sillä rukous on ainut voimavara mikä ratkaisee, mitä kaikkea tulee tapahtumaan.
Rukous on paljon suurempi voimavara kuin mitkään ydinaseohjukset mitä maailmassa on. Kaikki ydinaseet yhteensä ovat vain hyttysen turhautuvaa ininää kesäyössä Jeesukseen uskovien rukousten rinnalla.
Jeesukseen uskovat ratkaisemme maailman kohtaloita! - Anonyymi
Voidaan levätä Jeesuksen valmiissa sovitustyössä. Jokainen rukoilkoon miten rukoilee, Jumala näkee kaiken. Mitään pakkorukoilua ei tarvitse suorittaa jos se ei ole spontaania. Rukous on hengittämistä, ja Henki itse rukoilee puolestamme.
Siis Rakkaat älkäämme laiminlyökö Rukousta , joka saa lopulta Jumala liikelle niinkuin voimme lukea !! Ei Hän petä , vaan vastaa meidän rukoukseen lopulta..
- Anonyymi
Jeesus opetti rukoilemista, ettei sitä pidä tehdä ihmisten edessä tyhjiä hokien aivan kuin teitä monisanaisuutenne vuoksi kuultaisiin. Hän sanoi että menkää yksin rukoilemaan kammioihinne, niin Jumala kuulee teitä. Noissa Jeesuksen esimerkeissä Hän rukoili yksin. Ei ihmisten edessä esittänyt mitään hienoja rukouksia sinne ja tänne.
Aina kun pidämme yleisiä rukouksia, jossa joku muiden edessä rukoilee sitä sekä tätä, niin nuo Jeesuksen sanat tulevat mieleen että älkää tyhjiä hoke ja pitäkö pitkiä rukouksia näön vuoksi. Juud. 1:
20. Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle ja rukoilkaa Pyhässä Hengessä
21. ja niin pysykää Jumalan rakkaudessa odottaessanne Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta iankaikkiseksi elämäksi.Rukous: anomista, etsimistä, huutamista Jumalan puoleen. Rukous tehdään usein monimutkaisemmaksi asiaksi kuin se todella on. Se on yksinkertaisesti sitä, että me käännymme Jumalan puoleen ja haluamme hänen puuttumistaan elämäämme tai muiden elämään. Me kerromme mieltämme painavat asiat hänelle, aivan kuten juttelisimme toiselle ihmiselle.
Rukouksesta käytetään myös toisia nimiä Raamatussa, kuten anominen eli pyytäminen. Jeesus viittasi siihen useita kertoja. Me voimme hänen nimessään eli hänen kauttaan lähestyä ja rukoilla Isää Jumalaa. Toisaalta Jeesus opetti, että voimme kääntyä rukouksessa ja anomisessa myös hänen puoleensa:
- (Matt 7:7) Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
8 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!
- (Matt 18:19) Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
- (Matt 21:22) Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, te saatte.”
- (Joh 15:7,16) Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
- (Joh 16:23,24,26) Ja sinä päivänä te ette minulta mitään kysy. Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos te anotte jotakin Isältä, on hän sen teille antava minun nimessäni.
24 Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.
26 Sinä päivänä te anotte minun nimessäni; enkä minä sano teille, että minä olen rukoileva Isää teidän edestänne;
- (Joh 14:13,14) ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
- (Mark 11:24) Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.
- (Ef 3:20) Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa,
- (Ef 6:18) Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
- (Fil 4:6) Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
- (Jaak 1:5) Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan.
- (Jaak 4:2) Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole; te tapatte ja kiivailette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano.- Anonyymi
Nykyään uskovien tulee olla jatkuvassa rukouksen hengessä, koska viha kasvaa nyt Jeesuksen uskoa kohtaan exponentiaalisesti ja tämä viha ja raivo siirtyy myös kohdistumaan Jeesukseen uskoviin päin. Varautukaamme raivoisaan vihaviestintään, missä armoa ei anneta - ainoa suojamme on ikiaikojen Jumala.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028