Aivan törkeää ja vastuutonta Alavudella..tänäänkin yli 30 tartuntaa! Maskit naamaan ja heti 😷
Ketkä koronaa levittävät?
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon alkanut epäilee että rokotetut levittää tautia koska niihin on se tauti pistetty piikillä. Ei kannata tavata ihmisiä jos ei ole pakko.
- Anonyymi
Tavallinen flunssa koko peloteltu tauti.
Piikitetyt sairastavat jo kolmatta kertaa.Mitä kärkeen olnottaa piikkiä. Kun puolustuskyky laskenut ja kolme koronaa jo vedetty.
Piikit luvat turhia.
Viides jo tappaakin kokonaan...
- Anonyymi
Luulisi siellä tilaa löytyvän.
- Anonyymi
Mettäpöllöjä hävettää käyttää maskia.
- Anonyymi
Ei maskia käytä enää kuin vanhat muorit, vaarit ja foliohatut.
- Anonyymi
Myrkky piikiikit tappaa ihmisiä..
Veli kuoli piikkiin. Toinen kolmesti piikitetty, 2 kertaa korona...
Nyt keuhkokuume
Piikit tappaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myrkky piikiikit tappaa ihmisiä..
Veli kuoli piikkiin. Toinen kolmesti piikitetty, 2 kertaa korona...
Nyt keuhkokuume
Piikit tappaaRokotevastaisen propagandaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotevastaisen propagandaa.
Ei kuule ole.
Ihan koettu ja itketty.
Kun puhuu totta ja yrittää estää ihmisten turhat kuolemat se v...tu olis propagandaa.
Kun otat 3 piikkiä neljäs altistaa hyville.
Revi siitä sitten puollustuskykyä - Anonyymi
Kuussoten työntekijä mulle toi koko taudin...
Ne ei piittää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuule ole.
Ihan koettu ja itketty.
Kun puhuu totta ja yrittää estää ihmisten turhat kuolemat se v...tu olis propagandaa.
Kun otat 3 piikkiä neljäs altistaa hyville.
Revi siitä sitten puollustuskykyäSuomessa ei ole yhtäkään varmaa koronarokotteen aiheuttamaa kuolemaa. Kymmenkunta tapausta on epäilyksen alla, mutta oikea luku lienee nolla.
- Anonyymi
Eikö se villapillu levitä coronaa.jamulla pääs pieru ja paska samaan aikaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979