Ensimmäisen kerran ferritiiniarvoni mitattiin synnytyksen jälkeen vajaa kolme vuotta sitten, erinäisten oireiden kuten hiustenlähdön ja kamalan väsymyksen takia. Arvo oli 16. Parin kuukauden rautalisän jälkeen, arvo oli 31. Jatkettiin rautakuuria vielä 2kk ja arvo oli 54. Siitä taas jatkettiin pari kuukautta ja arvo 74 joka kuulemma riitti ja rautalisä lopetettiin. Seuraavassa tarkastuksessa muutaman kuukauden päästä arvo oli 49, tästä ei sen kummemmin välitetty ja rautalisää ei aloitettu. Seuraavassa arvo olikin noussut itsekseen 61. Sitten taas nyt mitattiin parin kuukautta sitten, arvo oli 37. Kaksi kuukautta rautalisää ja arvo 56. Nyt vielä kuukausi rautalisää ja tarkistamaan. Muut veriarvot ovat olleet kunnossa aina, myös hemoglobiini. Ehkäisynä hormonikierukka , joten kuukautisista ei ole kyse. Olen onnistunut muutamassa vuodessa pudottamaan useamman kymmenen kiloa painoa. Mistä ovat johtuneet teillä joillain JOS ferritiini arvot ovat alhaiset? Ja mistä moinen heittely voi johtua? Lääkäri ei oikein sano juuta eikä jaata.. "taipumusta anemiaan" lukee papereissa. Olen 35v nainen.
Ferritiiniarvoista
Anonyymi
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323871- 1522357
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121967Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko211598Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731396J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1111364Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671275
- 821191
- 631175