Terveysalan ammattilaisetko?
Ketkä tällä palstalla vastaavat?
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä vastaavat ja kommentoivat ihan ketkä vain. Ja vastaavat tietysti, mitä sattuu joko tietämättömyyttään tai tahallaan.
Jos on tärkeää kysyttävää, pitää ottaa yhteyttä viralliseen terveydenhuoltoon. Joko kunnalliseen tai yksityiseen.
Tämän palstan "asiantuntijoihin" pitää suhtautua kriittisesti, jos yhtään välittää itsestään!- Anonyymi
Ainakin Helsingissä on terveyskeskuksissa julisteita jossa sanotaan ettei pidä Googlata oireitaan. Eiköhän sama päde täälläkin.
Ehkä jollakin vastaajalla voi olla täsmälleen sama sairaustilanne kuin kysyjällä, mutta siltikään kommentit eivät välttämättä päde kysyjän tilanteeseen. Tausta voi olla erilainen ja vastausta voidaan "värittää" omien mielipiteiden mukaan. - Anonyymi
Kylä, tämän palstan vastaajiin kannattaa suhtautua erittäin varauksellisesti. En toki väitä, että kaikki olisivat trollaajia., mutta kannattaa miettiä kirjoittajien tekstejä.
- Anonyymi
Täällä keskustelee kaikenlaiset ihmiset. Olen saanut täällä joskus todella asiantuntevaa tietoa, joskus täyttä roskaa ja kaikkea siltä väliltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147274
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434624- 753368
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 341509
- 1431277