The Origin of Races

J_Julistaja

Professori Carleton S. Coon osoitti jo 60-luvulla kirjassaan The Origin of Races, että rptuerot olivat olemassa jo 500 000 vuotta sitten ja eri rodut kehittyivät Homo Sapiens lajiksi eri tahtia. Kaukasidit muuttuivat nykyihmiseksi noin 250 000 eKr ja negridit noin 40 00-50 000 eKr.

Tämä tieteellisesti osoitettu fakta sai kuitenkin rotuerottelusta luopuvassa Yhdysvalloissa tuomion eikä rotututkimuksen harjoittamista ole sen jälkeen suosittu. Kuitenkaan kukaaan ei ole onnistunut kumoamaan Coonin teoriaa.

Vaadinkin rotututkimuksen vapauttamista, jotta kiista rotujen älykkyys- ja muista eroista saadaan viimeinkin selvitettyä. Riippumattoman tutkimuksen tulokseen on sitten tyydyttävä oli tulos mikä tahansa. Nyt meillä ei ole varmuutta asiasta.

3

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Factum

Nuo 1960-luvun hypoteesit on jo moneen kertaan ja kauan sitten tiede osoittanut virheellisiksi. Geenitutkimus jo ensimmäisenä tuhosi tuollaiset höpöhöpöteoriat.

• rodut kehittyivät lajiksi!

• "vaadin"

Tottakai vaadi vaadi, varmaan saat. Mene snagarille vaadi vaikka parittomat nakit, saletisti saat!

Eikös tämä vaadin ole joku hirvieläimen poikanen? Kertooko joku, olenko oikeassa ja saanko vastauksen, jos vaadin? t. vaadin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe