Professori Carleton S. Coon osoitti jo 60-luvulla kirjassaan The Origin of Races, että rptuerot olivat olemassa jo 500 000 vuotta sitten ja eri rodut kehittyivät Homo Sapiens lajiksi eri tahtia. Kaukasidit muuttuivat nykyihmiseksi noin 250 000 eKr ja negridit noin 40 00-50 000 eKr.
Tämä tieteellisesti osoitettu fakta sai kuitenkin rotuerottelusta luopuvassa Yhdysvalloissa tuomion eikä rotututkimuksen harjoittamista ole sen jälkeen suosittu. Kuitenkaan kukaaan ei ole onnistunut kumoamaan Coonin teoriaa.
Vaadinkin rotututkimuksen vapauttamista, jotta kiista rotujen älykkyys- ja muista eroista saadaan viimeinkin selvitettyä. Riippumattoman tutkimuksen tulokseen on sitten tyydyttävä oli tulos mikä tahansa. Nyt meillä ei ole varmuutta asiasta.
The Origin of Races
J_Julistaja
3
349
Vastaukset
- Factum
Nuo 1960-luvun hypoteesit on jo moneen kertaan ja kauan sitten tiede osoittanut virheellisiksi. Geenitutkimus jo ensimmäisenä tuhosi tuollaiset höpöhöpöteoriat.
rodut kehittyivät lajiksi!
- "vaadin"
Tottakai vaadi vaadi, varmaan saat. Mene snagarille vaadi vaikka parittomat nakit, saletisti saat!
Eikös tämä vaadin ole joku hirvieläimen poikanen? Kertooko joku, olenko oikeassa ja saanko vastauksen, jos vaadin? t. vaadin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040