pakolaista jotka sipilä maahamme haalsi niin meillä on helposti rahaa hoitajille,ei mulla muuta.
Kun palautamme alkuun noin 35000
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Venäjä miehittää Suomen, kannattaa osan maahanmuuttajista poistua omiin maihinsa hyvissä ajoin,koska Kela otetaan miehittäjän haltuun.
- Anonyymi
Mutta Kela ei lopeta sinne rahan maksamista.
- Anonyymi
Ei punavihreät halua luopua lemmikeistään
- Anonyymi
Ja sitten jos sinun kaltaisesi sossun piikkiin eläjät vielä saataisiin töihin, meillä vasta hyvin menisikin!
- Anonyymi
Hauskaa seurata suvakkien ulinaa. Totuushan tuli Osmon suusta mutta oma tikku silmässä estää tunnustamasta missä ongelmat ovat..
- Anonyymi
Suomeen ollaan hommaamassa omanmaan kansalaisille pakko orja työtä. Hoitajilta poistettu itsemääräämis oikeus lakko oikeus. Politiikkoja ei hoitajat tarvitse hoitaa. A ntaa arseniikkia, kun ovat kipeitä.
- Anonyymi
Onhan nuo parhaimmillaan nauttineet ilmaisesta lomasta jo 30vuotta.
- Anonyymi
Miksi vain perussuomalaiset "näkevät", muut ovat laput silmillä?
- Anonyymi
Hienoa että huomasit. Nyt vaan kirjettä eduskuntaan, homma hoituu😁
- Anonyymi
Ei Suomessa kirjeellä mikään muutu mutta
- Anonyymi
Joe Biden nostatti kuohuntaa tuoreella lausunnollaan, kun hän totesi, että ”Uusi Maailmanjärjestys” (NWO) astuisi pian voimaan, ja että sen johtaminen on Yhdysvaltojen vastuulla.
Eu määrää meillä, ja vanhus Biden🙈 - Anonyymi
Ja täällähän ei aleta palauttelemaan ketään!!! Nyt te pieni munaiset suomipaskamiehet turvat kiinni!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994