Lukio on pian historiaa, sillä oppilaat loppuu. Yläasteenkin pito voi olla vaikeaa. Olisiko aika katsoa oppilaiden viemisestä Lappajärvelle tai Alajärvelle? Halvin ratkaisu niin ei tarvitsisi korjata mitään. Linja-automatka vain 20 minuuttia suuntaan.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kannatetaan!
- Anonyymi
Järkevä idea!
- Anonyymi
Ilmapuhallusta pikkusen isommalle. Se korjaa asian.
- Anonyymi
Muistakaa opetushenkilöstö pitää esillä kristillistä sanomaa kouluissa. Se on erityisen tärkeää näinä vaikeina aikoina.
- Anonyymi
Eiköös Alajäörvelläkin ole näitä sisäilmaongelmia, niin olen lehdestä lukenut.
- Anonyymi
Salaliittoteoriat. Niitä ovat erityyppiset nykyiset ääriajattelut. Sisäilmahysteria, ilmastonmuutoshysteria, rokotevastaisuus, kuvitteelliset viholliskuvat joiden perusteella voidaan aloittaa sotia, jopa koronapandemiaakin pidetään mielikuvituksen tuotteena.
- Anonyymi
Luoma-aholle 5 min. Nyt on aika pistää yhteistyössä pystyyn sinne se vireillä ollut monipalvelukeskus. Suunnitelmat on vissiin jo olemassa.
- Anonyymi
Ei tosiaan mihinkään keskelle metsää tuoda lapsia!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä suuresti.
- Anonyymi
Vaatimaton Vimpeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505