...ja sitten putin saakin lähteä anelemaan turvapaikkaa Päiväntasaajan Guineasta.
Kohta Venäjän kansa kyllästyy elintasoaan kurjistavaan putiniin...
14
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ei peloteltu ja aivopesty kansa pysty spontaanisti mihinkään..
- Anonyymi
Näin se on. Tavallisista venäläisistä tulee mieleen 1930 luvun juutalaiset Saksassa, ei meille mitään tapahdu ollaan vain hiljaa ja ärsyttämättä vallanpitäjiä. Elintason laskeminen on vain väli-aikaista ja kohta myös vankitut ystävämme pääsevät pois leireiltä....
- Anonyymi
Eihän Suomessakaan kansa ole kyllästynyt Marinin vaikka sen hallitus on kurjistanut kansan elintasoa, niin miksi venäläiset kyllästyisivät Putinin, jota he pitävät suurena sotapäällikkönä?
- Anonyymi
Suomessa on noin 800 000:tta köyhää, Venäjällä ainakin 20 kertainen Suomeen verrattuna tai jopa 20% 140milj:sta venäläisestä elää kurjuudessa.
- Anonyymi
Matkalla putleria kuljettava kone eksyy ja laskeutuu vahingossa Haagiin.
- Anonyymi
Putin huutaa ......tuokaa köyttä s...tana. Tosin ase on jo ohimolla, mutta se näyttää paremmalta. Shoigu polttelee sikaria taka vasemmalla.
- Anonyymi
Ja ukrainalaisilla senkuin elintaso nousee, kun niillä on niin päättäväinen johtaja?
- Anonyymi
Mutta Puttehan kertoo. että kaikki vika on siellä pahassa Lännessä, josta johtuu nämä kaikki ongelmat!
- Anonyymi
Putte potkaisee kohta tyhjää.
- Anonyymi
Inflaation laukkaamisen perässä pysyy kun käy vain kerran kuukauteen ostamassa lähikaupasta makaryynejä. Ja tietysti jalkapatikalla.
Putinin suosio vain nousee. Suuri isänmaallinen operaatio ukrainalaisen veljeskansan parhaaksi vain lisää kansan ihailua ja kunnioitusta.
Venäjällä on aina ihailtu varmaa ja suurta johtajaa.- Anonyymi
Ei se venäjällä niin mene. Kansa on peloteltu ja aivopesty, eikä ne ole koskaan nähneet oikeaa demokratiaa, sitäpaitsi suurin osa kansasta tukee Putinin toimia, ne näkee että länsi on ajanut heidät nurkkaan.
- Anonyymi
Briteissä asuvia oligarkkeja on noussut Putinia vastaan, samoin Paavi. Toivottavasti Putinista ja sen hovista tehty vetoomus sotarikollisten saamiseksi Haagiin toteutuu. Venäjällä nämä rikolliset tappajat ovat turvassa, mutta eivät voi matkustaa venäjän ulkopuolelle pidätyksen pelossa. Kaikilla näillä roistoilla on ympäri maailmaa hienoja palatseja, autoja, lentokoneita, laivoja eivätkä pääse niistä enää nauttimaan.
- Anonyymi
Suomen kansan elintasoa kurjistaa eu, sitä ei osa edes tajua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986