Rokote haitat.

Anonyymi

Onko muilla samantapaisia kokemuksia? Kaksi lähisukulaista aivan veto pois. 15 v poika syksystä lähtien ei ole jaksanut käydä koulua kuin tunnin päivässä. Viedään ja haetaan. Lääkärit eivät ole löytäneet mitään selitystä.

Toinen atleettinen kovakuntoinen 21 v nuorimies. Ennen aktiivisesti voimailua salilla. Enää ei voimat riitä siihen. Ei löydy mitään järkevää selitystä mahdollisia rokote haittoja lukuunottamatta.

Voisiko Neurologi Partinen lausua asiasta painavan sanansa. Hän paljasti aikoinaan sikapiikin ja narkolepsian yhteyden. Thl pakotti hänet perumaan puheensa julkisesti. Suomessa ei saa moittia pyhää pharmaa. Muuten voi jäädä lahjukset saamatta.

Ikämiehenä ja riskiryhmäläisenä sairastin rokottamattomana juuri koronan. 3 päivää lievää kuumetta. Harvoin on näin helppoa flunssaa ollut. Korona lienee kaikkien aikojen suurin kusetus.

4

537

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Katso Pelastetaan Suomen Lapset -lääkäriryhmän sivustoa, siellä on puolueettomia tiedekoosteita.
      Linkki hävisi täältä jostain syystä.

• Anonyymi

Rokottomattoman sperma ilman geenimanipulointia on tulevaisuudessa
      kultaakin arvokkaanpaa.

Samoin naiset ilman geeni ja dna muokkauspiikkiä. Korvaamattoman arvokkaita
      tuleville pienille ihmisaluille.

Annetaan lapsille terve luonnollinen alku elämälle ilman kokeellisia rokotteita.

(koronarealistit: vaers tiedot sikiökuolemista)

• Anonyymi

Tässä kertausta näistä rokotteiden haittavaikutuksista. Tämä juttu on sikaflunssasta Jenkeissä vuonna 1976. https://t.me/TrueWorldOrder/3535
      Jostain kumman syystä ohjelma esitettiin vai kerran.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      460
      943
    2. 57
      608
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      524
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe