Narsisti on auttamatta vain omaan napaansa tuijottava. Kerää ympärilleen sakkia ja ohjaa porukkaa kääntymään jotain vastaan. Ja auta armias jos joku astuu narskun varpaille. Siitä suuttuu . Älkää ikinä alkako narskun kaveriksi. Työpaikoillakin niitä on .
Narskut huh
13
1604
Vastaukset
- Anonyymi
Totta turiset. Narsismista ei voi koskaan parantua
- Anonyymi
Täälä Kauhajoella on lapseta vanhempiensa kouluttama. On niin taitava että jokainen uskoo 5min välein vähän silmä hakee tarinan lopuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälä Kauhajoella on lapseta vanhempiensa kouluttama. On niin taitava että jokainen uskoo 5min välein vähän silmä hakee tarinan lopuksi.
Kyseessä varmaan muuan unkarilais taustainen Kauhajoelta lähtöisin, liian suuret luulot itsestään ja omasta erinomaisuudestaan. Jätkä on täys narsisti ja totaalisesti nousi kusi hattuun kun pääsi kunnanvaltuustoon, siis Ilmajoelle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä varmaan muuan unkarilais taustainen Kauhajoelta lähtöisin, liian suuret luulot itsestään ja omasta erinomaisuudestaan. Jätkä on täys narsisti ja totaalisesti nousi kusi hattuun kun pääsi kunnanvaltuustoon, siis Ilmajoelle...
Se törkyaloitus poistettiin sitten ilmoitusten jälkeen äsken. Kenellä on motiivi tällaiseen silmittömään vihapuheeseen? Läheinen ihminen ..?
- Anonyymi
Siksipä sellaista on tullut välteltyä. Aina menty ohi sanaakaan sanomatta.
- Anonyymi
Ainakin ilmajoen hoitajissa narsisteja. Aivan kamalaa käytöstä saavat asiakkaat osakseen. Itsekin olen saanut. Tästäkin ollut keskustelua Ilmajoki ryhmässä. Taitaa olla muutama joka pilaa muittenkin maineen. Ajanvarauksessa työskentelevät. Millaisia mahtavat olla työkaverina?
- Anonyymi
Kotokartanossa oli tositympeä ja epäluuloinen ilmapiiri aikoinaan, siitä on jo yli kymmenen vuotta. Onneksi ei tarvinnut kauaa sinne omaista viedä intervalliin. Lopulta yksi hoitaja ei edes tervehtinyt eikä puhunut..oli toki sopiviakin.
- Anonyymi
Tämän kunnan pahin narsisti on taksiyrittäjä !!
- Anonyymi
Tämä on tiedossa ku kääntää kaiken aina muiden syyksi
Sääliksi käy uutta vaimoa
- Anonyymi
Minun vanha pomoni oli narsku . Ikuiset traumat jäivät. Narsismihan ei parane koskaan . Ihme, että jos on esimerkiksi perhe - elämää niin miten onnistuu. Lapsille ainakin siirtyy sama malli ja eivät voi jakaa elämäänsä esim perheellisenä . Lyttäävät puolisonsa . Monta tapausta nähneenä.
- Anonyymi
Erään lapsen vanhemmat ovat jonkin sortin narsisteja. Heidän lapsi ei ole koskaan syyllinen mihinkään, vaan syy on aina jonkin toisen. Tämä lapsi piirteli koulun seinään jollain väriliidulla, asia selvisi valvontakamerasta. Vanhemmat kiisti lapsensa syyllisyyden, eivätkä suostuneet siihen että lapsensa olisi mennyt rätillä siivoamaan sotkut. Päinvastoin hyökkäsivät ja uhkailivat, sekä syyttivät minun lastani, joka näkyi myös kamerassa. Minun lapseni oli toki seuraamassa, ja kävin sitten itse lapseni kanssa siivoamassa sotkut, ihan sillä periaatteella, että lapseni oli osallisena koska seurasi toisen touhuja, eikä kertonut asiasta kenellekään.
Kamerakuvasta näkyi selvästi, että lapseni vain seurasi, ja narsistivanhempien lapsi selvästi piirsi seinään pitkän aikaa. Silti narsistivanhemmat eivät voineet hyväksyä lapsensa syyllisyyttä, vaikka oli todiste. He hyökkäsivät ja uhkailivat koulua sekä minua. He väittivät vain kiven kovaa ettei heidän lapsensa tee sellaista, ja uhkailivat vakavilla seurauksilla, jopa fyysisellä väkivallalla.
Tekevät lapselleen näin karhunpalveluksen. Maailma voi vielä jossain vaiheessa näyttää nurjan puolensa, tuolle herrantertulle, jos on tottunut siihen että mitä tahansa voi tehdä, ja aina syy on muiden. - Anonyymi
Narsistiesimiehen hampaisiin joutuminen on heti helvetin tulesta seuraavaa. Kaikki mahdolliset keinot käytetään, jotta toinen saataisiin huonoon valoon ja alistetutksi. Luojalle kiitos, oma pomoni sai aikanaan komeasti potkut. Mahtoi olla kamala paikka niin erinomaiselle ihmiselle. Kertaakaan en ole sen jälkeen nähnyt, ja jos vastaan tulisi, vaihtaisin tien toiselle puolelle.
- Anonyymi
Niin, Seppohan sanoi itsensä irti, tuntia ennemmin kuin olisi potkut tulleet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379