Moi oon 10v tyttö mul pelottaa ihan sikana että mun äiti ja iskä kuolee.. en tiiä miks mietin tämmöisiä. Mutta mul pelottaa todella paljon, näin joskus unta että mun äiti kuoli en haluu et mun iskä tai äiti kuolee haluun unohtaa tätä juttu kokonaan. Mutta se ei vaa lähde mun ajatuksesta.. mulla pelottaa enemmän et mun iskä kuolee koska sillä on astma mun mielestä ja en tiiä mistään astmasta. Voiko joku kertoo mikä on astma ja miten mä saan nää kuolema jutut pois mun ajatuksesta?
Pelottaa...
3
132
Vastaukset
- Anonyymi
Astma tulee yleensä allergiasta, eli kun allergia menee pahemmaksi, voi tulla astmaa.
Astma vaikuttaa hengitykseen, keuhkoihin, mutta pysyy useimmiten lääkkeillä hyvässä hoitotasapainossa, eli sen kanssa pystyy elämään aika normaalia elämää.
Astma kai harvemmin on mitenkään hengenvaarallinen, etenkään silloin kun on lääkkeet käytössä.
Hengenahdistusta voi tulla ajoittain, sitä varten on hengitettävää lääkettä.
Pelkästään astman takia harvempi on kuollut, eri asia, jos sairastuu johonkin pahaan keuhkosairauteen, niin astma saattaa olla vaikeampi siinä kohtaa.
Aika monet ihmiset sairastavat nykyään astmaa, ja pärjäävät ihan hyvin.
En usko, että isäsi olisi kuolemassa siihen, varmaan hänelläkin on lääkitys.
Yritä ajatella jotain iloisempia asioita kuin vanhempiesi epätodennäköistä kuolemaa.
Olet itse sen verran nuori, että vanhempasikin taitavat olla vielä aikuisten niinsanotussa parhaassa iässä. Eli eivät taida kuolla vielä pitkään aikaan.
Unetkin ovat sellaisia, ettei niissä ole ajoittain ns. päätä eikä häntää, eli ne eivät ole todellsuutta, ja harvemmin edes tietää, mistä sellaiset tulevat.
Tuleehan sitä mietittyä kaikenlaisia asioita, joskus synkkiäkin, mutta niille ei kannata antaa valtaa, vaan yrittää nauttia elämästä, kavereista, perheestä, keväästä ja alkavasta kesästä. - Anonyymi
Aloitus on jatkumoa erään ikämiehen nettiaddikdiosta. On ikäänkuin "pakko" jatkaa valitsemallaan raiteella.
- Anonyymi
Oletko kenties itse ikämies, joka ei hyväksy tosiasiaa, että on sitä ikää tullut ?
Useammille palstoille samanlaista juttua jatkuvasti heittelemässä, kuka aloittaja on mitenkin vanha jne..
Hanki jostain apua ongelmiisi, niin saatat päästä oikealle raiteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019