Esko Eerikäinen pois salatuista. Namusetältä näytti, eikä sovi salattuihin yhtään. Muutenkin naama liikaa esillä
Eerikäinen pois
30
795
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Petristä ja Kallesta tehdään "Larias"-tyyppinen sarja, niin mikä sen nimeksi tulee? Pelle?
- Anonyymi
Esko ja Kalle ne yhteen soppii.
- Anonyymi
Nyt tuli Eskon tilalle toinen Eerikäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli Eskon tilalle toinen Eerikäinen.
Linda Eerikäinen on tarpeellinen salkkareissa.
Siinä on todella kaunis ja osaava näyttelijä.
Puhuu selkeästi ja näyttelee uskottavasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko ja Kalle ne yhteen soppii.
Johtalääkäri Laitela ei saa millään kenkää,
vaikka oli juopotellut siinä määrin että päätyi katkolle.
- Anonyymi
Salatut elämät pois, kuka hullu tuollaista roskaa ja samoja naamoja jaksaa kymmeniä vuosia katsoa.
- Anonyymi
Sinä et ole tainnut katsoakaan ollenkaan.
Kyllä siellä on väkeä vaihtunut.
Ei ole alkuperäisiä, kuin muutama ja vaikka minä olen alusta asti seurannut sitä, niin en välillä ollenkaan muista, että joku henkilö on joskus ollut siellä, kun jostain luen siitä.
Esko Eerikäinen on ihan Yes.
- Anonyymi
Näytteli kuitenkin paremmin kun moni "oikea" näyttelijä.
- Anonyymi
Lähti jo.
- Anonyymi
Eskon jälkeen salkkareihin pitää saada Teemu Paskalen, jota näkee nykyään joka ohjelmassa.
- Anonyymi
Se muuten kakki housuun punnituksessa. Ei enää pärjää kehässä ku nykyään ruumiin eritteistä tulee välitön diskaus. Tositeeveessä ja salkkareissa kuravelli on sallittua jopa suotavaa tavaraa.
- Anonyymi
En minä ainakaan ole nähnyt oikein missään. Paitsi se Lego Mastersin tuomari on vähän hänen näköinen. Ei kun Tomi Björkkiä tarkotan että sen näkönen. Enhän mä ees tiiä tarkalleen ottaen kuka Teemu Packalen on, nimen vaan kuullut jos hän ei sitten ole se vapaaottelija joka mm. Farmissa tällä hetkellä Teemu ainakin etunimeltään. Joo, hänet vois ottaa vaikka Elinan uudeks mieheks.
- Anonyymi
Annika Saarikko pitää saada salkkareihin piereskelemään!
- Anonyymi
Kannatetaan!
Saarikko on niin muhevassa kunnossa että Annikalta kyllä lähtee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatetaan!
Saarikko on niin muhevassa kunnossa että Annikalta kyllä lähtee!Kolmesta aukosta yhtä aikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmesta aukosta yhtä aikaa!
Ja ensin kolmeen aukkoon yhtä aikaa.
- Anonyymi
Ei ketään poliitikkoa salkkareihin! Nähtiinhän se miten ministeri Erkkilän kanssa kävi. Sekoitti Sepon seksikohuihin ja Maaritin melkein heitti kielekkeeltä alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketään poliitikkoa salkkareihin! Nähtiinhän se miten ministeri Erkkilän kanssa kävi. Sekoitti Sepon seksikohuihin ja Maaritin melkein heitti kielekkeeltä alas.
Joo, voi muuten vähän ruveta haisemaan jos piereskelevä Saarikko kohtaa Taalasmaan Ullan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten päästi kylmän pierun!
- Anonyymi
Eiköhän tuo poistunut katkon mukana. Samposta sitä Kallen uutta miestä väännetään.
- Anonyymi
Teemu Packalen sopisi seuraavaksi Kallen partneriksi.
Ne vois järjestää Pihlajakadulla pieremisen SM-kisat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu Packalen sopisi seuraavaksi Kallen partneriksi.
Ne vois järjestää Pihlajakadulla pieremisen SM-kisat!Teemun kannattaa ehkä vähän reenata sulkijalihastaan ettei suupieruihin vaan tuu sattumia mukana.
- Anonyymi
Sampo ja Petri ne vääntää ja vääntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sampo ja Petri ne vääntää ja vääntää.
Toiki keissi on jo vähän liikaa venytetty... Ollakko vai ei hippalleikki..huooh🥱
- Anonyymi
Kunhan ei vappu pimiää niin katselen tai jaana pelkosta , niitä ei kestä.
- Anonyymi
Paljastuukohan vielä, että Petrillä on jotain yhteyksiä salamurhaaja Seireeniin??
- Anonyymi
Pois pois nyt meni🙈!
- Anonyymi
Tilalle saatiin se Paljon kauniimpi Eerikäinen eli Linda, Linda!
- Anonyymi
Eerikäinen pitäisi saada kaikista TV-ohjelmista, on se vaan niin turha tyyppi.
- Anonyymi
Tänään kertoi stoorissa saaneensa jonkun unelmaroolin unelmaohjelmasta. Vielä ei saanut kertoa asiasta, mutta ei osannut olla hiljaa vaan piti jo vähän raottaa. Itse en katso Salkkareita onneksi, mutta kunhan ei vaan Sykkeeseen tule!!! Taitaa onneksi olla "väärä kanava".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368