Mistä saa selville Vesilahden velat?

Anonyymi

Lempäälän kunnan lainamäärä vuoden 2021 lopussa oli runsaat 89,4 miljoonaa euroa eli 3 701 euroa/asukas, kun vastaavat luvut vuotta aiemmin olivat 95,8 miljoonaa euroa ja 4 023 euroa/asukas. Paljonkohan minun osuuteni on kunnan velasta olisi hyvä tietää.

7

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Paljon enempi kuin Lempääläläistä kohti, eikä mitään kehitystä velalla ole näkyvästi saatu. Mihin sitä velkaa on otettu jos 4400€ per lärvi . Koska uusi kunnanjohtaja ottaa velkaa ja rakennuttaa pappilan tienpieleen monumenttinsa isolla velalla ja älymäki kirkolla jää kylmilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon enempi kuin Lempääläläistä kohti, eikä mitään kehitystä velalla ole näkyvästi saatu. Mihin sitä velkaa on otettu jos 4400€ per lärvi . Koska uusi kunnanjohtaja ottaa velkaa ja rakennuttaa pappilan tienpieleen monumenttinsa isolla velalla ja älymäki kirkolla jää kylmilleen.

Lempäälä kakkonen Pirkanmaan yrittäjyys- ja elinvoimakunta -kilpailussa.

Olikohan Vesilahti ykkönen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mikä tuollainen Mati systems on kun on oikein urakalla tehtaillut protesteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuollainen Mati systems on kun on oikein urakalla tehtaillut protesteja.

Kuka muistaa Vesivalkon -80 luvulta. Nyt näkyy samassa mäessä olevan piikkiä taas kunnalle. https://www.protestilista.com/yritys/0773319-4

• Anonyymi

Loppuluisu alkanut monella yrityksellä jos protestilistalle asti on päässyt. Muutama tuttukin yritys loput jotain hienoja nimiä vaan firmoilla ja listoille on päässyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4724
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      247
      1404
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe