Yhdistyksellä lastensuojelua vastaan

Voisimmeko alkaa pitämään tapaamisia pääkaupunkiseudulla ja muissa paikoissa, perustaa yhdistys ja järjestää mielenosoituksia.

Meidän pitäisi näyttää lastensuojelulle ja hallitukselle, että niitä, joita hymyilevä ja koulutettu akkajoukko pahoinpitelee, on kasvava joukko. Ei oltaisi mielisairaita vaan toisinajattelijoita.

Lastensuojelu tuhosi minun hyvän isyyteni ja tulevaisuuteni lisää lapsia haluavana.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17289434/huostaanotto-on-kiellettava#comment-113668151

Muista yhdistyksiä on jo

Isät lasten asialla ry
Perheiden parhaaksi ry
Kadotetut Lapset Ry
Loppu Lastensuojelubisnekselle Ry
Lokakuun Liike Ry (ajaa vain lastensuojelun nykytilaselvityksen tekemistä ja nettijournalismia lastensuojelun virheistä)

Miten jos perustetaan Huostaanotto on kiellettävä Ry tai mielenosoituksia järjestävä yhdistys tai yhdistetään kaikki samaksi yhdistykseksi, joka järjestää näitä kaikkia asioita?

https://www.facebook.com/groups/389054516217722/posts/503302658126240 yhdistyksen perustaminen
https://www.facebook.com/groups/389054516217722/posts/496266345496538 huostaanotto on kiellettävä

3

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän ryhmän jäsenten pitää tavata. Meidän pitää mennä ulos ja pyytää poliisilta mielenosoituslupa. Meidän pitää herättää koko yhteiskunta, koska nyt yksi mielenosoitus on kaikille jokin uutuus tai yllätys ja koskee vain yhden vanhemman mielenterveysasioita. Vaikuttaa siltä, että joka ikinen lastensuojelun uhri on jotenkin uusi, kokematon eikä ole vielä ehtinyt harkita mielenosoittamista. Ehkä huostaanottovanhemmat eivät uskalla osoittaa mieltään, koska siinä on jokin psykiatrinen tosiasia heitä vastaan. Tosiasia on vain se, että sossu keksii psykiarisia valheita vanhempaa vastaan saadakseen valtaa tehdä huostaanotto ja saadakseen arvostelijan persoonallisuuden uskottavuus tuhottua. Kukaan vanhempi ei todella ole kyvytön vanhemmuuteen. Sellaisia kategoriaa ei ole olemassa, eikä saa olla olemassa modernissa lainsäädännössä. Ihmiset ovat erilaisia. Elämä on monimuotoista. Lapsilla ei ole hätää vaan on vain sossun tarve käyttää asioita mahdollisina riskeinä saadakseen vallan.
      Ne ovat vain valheita. Ne ovat poliittista retoriikkaa, jossa sossulla on tavoite tehdä ym. asiat, eikä vanhempien täydy kokea syyllisyyttä turhaan. Me itkemme lohduttomasti kokemaamme epäoikeudenmukaisuutta ja rikollisuutta lastensuojelun sosiaalityöntekijöiden tekemänä. Se ei ole meidän syymme. Me emme voi pysäyttää heitä pelaamalla heidän peliään heidän ehdoillaan. Me emme saa lastamme takaisin. Parempi on taistella totuuden ja oikeuden puolesta vaikka se tarkoittaa sitä, että me emme saa lastamme enää koskaan kotiin. Me emme voi alistua kidutukseen siksi, että me saamme ehkä lapsemme ja me saamme ehkä pienemmän rangaistuksen. Kun mielivammainen saksalainen natsihallitus tuhosi puolalaisia siviilejä Varsovan ghetossa, heidän joukossa oli kirjailijoijta, jotka sanoivat juuri samaa.
      Meidän pitää olla kadulla sen osoittamiseksi julkisuudessa, että tässä ei ole kyse vain yhden vanhemman mielenterveydestä ja meitä hymyilevien koulutettujen sossujen pahoinpitelemiä suomalaisia on kasvava joukko.
      Meidän pitäisi hankkia mikki ja vahvistin ja antaa kunkin kertoa kasvavalle väkijoukolle oma tarinansa.
      Meidän pitäisi olla katukuvassa; Kirjoita "Huostaanotto on kiellettävä - Googlaa" omaan puskuriisi. Kannan myös lapseni kuvaa ja nallea vapaa-ajalla kädessäni. Netissä kirjoittelu ei saa ihmisiä lastensuojelua vastaan yhtä hyvin kuin julkinen näkyvyys.
      Meidän pitäisi tehdä mielenosoituksia, joissa on vähintään kymmeniä ihmisiä asialla "Lastensuojelu keksii sairauksia voidaakseen hallita". Vannon, että huostaanottoon suhtaudutaan Helsingissä useiden keski-ikäisten naisten mielissä kuin "hyödylliseen, iloiseen ja järkevään" asiaan.
      Tapaaminen su ja ke klo 9. Sijainti?

    • Anonyymi

      Olen myös itse ajatellut mielenosoitusta olen,jo ostanut megafonin ajattelin kiertää Suomea vaikka yksin,mutta yhteinen mielen osoitus olis paikallaan Norjassa ja Ruotsissa on jo ollut isot mielenosoitukset kannatan,ajatusta

      • Vau. Sosiaalityöntekijä varmaan sanoi, että "Ni alla kan inte göra kjälv-reflektion". Tuletko vastuuhenkilöksi kansalaisaloitteeseen Lastensuojelu on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe