Sinä joka olet pulassa ... Odota Herra !! Eihän Hän petä..

Hän pyytä vaan . Laskeudu Hänen eteen ja Odota Hänen ilmestymissä.. Hän halua auttaa jokainen. Siis nöyrtykäämme..

Ps. 27:14

Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa.

Ps. 37:7

Hiljenny Herran edessä ja odota häntä. Älä vihastu siihen, jonka tie menestyy, mieheen, joka juonia punoo.

Ps. 37:34

Odota Herraa ja ota vaari hänen tiestänsä, niin hän korottaa sinut, ja sinä perit maan ja näet, kuinka jumalattomat hävitetään.

Ps. 42:5

(42:6) Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta.

Ps. 42:11

(42:12) Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.

Ps. 43:5

Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.

Ps. 62:5

(62:6) Odota yksin Jumalaa hiljaisuudessa, minun sieluni, sillä häneltä tulee minun toivoni.

12

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen tehnyt syntiä olin ihastunut yhteen mieheen vaikka olen naimisissa.

      Tämä on ollut henkistä pettämistä omat ajatukset ja kirjoittaminen yhdelle sivulle.
      Olen kirjoittanut asioita että yhteisen elämän hänen kanssaan haluaisin.
      Hänen ja minun välillä ei mitään fyysistä koskaan ole ollut. Haluaisin vapautua sidoksesta häneen.

      • Ei ole mitään muuta tietä rakas kun polville ja tunnustaa Herralle että näin on asiat ja pyydä armoa. Kun rukoilet kunnes sinut vapaudetaan niin saat vapauden koska Hän on Vapauttaja myös sinun elämässä Ole siunttu ja kestävä Rukouksessa kunnes apu tulee vaikka kestäisi vuosia. Mutta apu tulee ihan varmasti. Hän ei petä !!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ei ole mitään muuta tietä rakas kun polville ja tunnustaa Herralle että näin on asiat ja pyydä armoa. Kun rukoilet kunnes sinut vapaudetaan niin saat vapauden koska Hän on Vapauttaja myös sinun elämässä Ole siunttu ja kestävä Rukouksessa kunnes apu tulee vaikka kestäisi vuosia. Mutta apu tulee ihan varmasti. Hän ei petä !!!

        Niin se on kuin sanot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on kuin sanot.

        Rakas !! Minäkin tulen olla sun asiasi vuoksi Herran edessä tänä yönä. Jos Herra suo ja saan elää !!!

        Muistakaamme kaikki että ei ole nyt oikein aika syödä tai nukkua . Aika on niin paha ja niin monet ovat matkalla helvettiin ja ainoastaan rukous on ainoa apu. Kestävä ja periksiantamaton missä kyyneleet virtaa että armahda meitä .
        Tuo Herra vielä kerran oikea Herätys Suomeen että kaikki näkee omia syntejä sinun silmillä Herra..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Rakas !! Minäkin tulen olla sun asiasi vuoksi Herran edessä tänä yönä. Jos Herra suo ja saan elää !!!

        Muistakaamme kaikki että ei ole nyt oikein aika syödä tai nukkua . Aika on niin paha ja niin monet ovat matkalla helvettiin ja ainoastaan rukous on ainoa apu. Kestävä ja periksiantamaton missä kyyneleet virtaa että armahda meitä .
        Tuo Herra vielä kerran oikea Herätys Suomeen että kaikki näkee omia syntejä sinun silmillä Herra..

        Toivottavasti Herra pitää saviksesta myös hyvää huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Herra pitää saviksesta myös hyvää huolta.

        Ja kyllä Jumala pitää uskon sen niin huolta saviksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä Jumala pitää uskon sen niin huolta saviksesta.

        Niin On Jumala Vakuttanut minulle Pyhä Hengen kautta että Hänon Luotettava eikä PETÄ NIINKUIN IHMINEN AINA PETTÄÄ EIKÄ VOI MUUTA NIINKUIN ME PIETARIN KERTOMUS KUN KUKKO KIEKKUI.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Niin On Jumala Vakuttanut minulle Pyhä Hengen kautta että Hänon Luotettava eikä PETÄ NIINKUIN IHMINEN AINA PETTÄÄ EIKÄ VOI MUUTA NIINKUIN ME PIETARIN KERTOMUS KUN KUKKO KIEKKUI.

        Onko sulla savis joku sairaus kun sanoit että jos saat elää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla savis joku sairaus kun sanoit että jos saat elää?

        Rakas !!

        En ole sairas niin että olisin tietoinen siitä. Mutta meillä on tapa sanoa jos Jumala suo niin saamme elää.
        Jeesus sanoi !!
        Joh. 11:26

        Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Rakas !!

        En ole sairas niin että olisin tietoinen siitä. Mutta meillä on tapa sanoa jos Jumala suo niin saamme elää.
        Jeesus sanoi !!
        Joh. 11:26

        Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

        Uskon ja Jumala tietää jokaisen ihmisen elämän päivät ne ovat hänen käsissään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ja Jumala tietää jokaisen ihmisen elämän päivät ne ovat hänen käsissään.

        Aivan !! Näin Rakas se on.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe