Hän pyytä vaan . Laskeudu Hänen eteen ja Odota Hänen ilmestymissä.. Hän halua auttaa jokainen. Siis nöyrtykäämme..
Ps. 27:14
Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa.
Ps. 37:7
Hiljenny Herran edessä ja odota häntä. Älä vihastu siihen, jonka tie menestyy, mieheen, joka juonia punoo.
Ps. 37:34
Odota Herraa ja ota vaari hänen tiestänsä, niin hän korottaa sinut, ja sinä perit maan ja näet, kuinka jumalattomat hävitetään.
Ps. 42:5
(42:6) Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta.
Ps. 42:11
(42:12) Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.
Ps. 43:5
Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.
Ps. 62:5
(62:6) Odota yksin Jumalaa hiljaisuudessa, minun sieluni, sillä häneltä tulee minun toivoni.
Sinä joka olet pulassa ... Odota Herra !! Eihän Hän petä..
12
106
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tehnyt syntiä olin ihastunut yhteen mieheen vaikka olen naimisissa.
Tämä on ollut henkistä pettämistä omat ajatukset ja kirjoittaminen yhdelle sivulle.
Olen kirjoittanut asioita että yhteisen elämän hänen kanssaan haluaisin.
Hänen ja minun välillä ei mitään fyysistä koskaan ole ollut. Haluaisin vapautua sidoksesta häneen.Ei ole mitään muuta tietä rakas kun polville ja tunnustaa Herralle että näin on asiat ja pyydä armoa. Kun rukoilet kunnes sinut vapaudetaan niin saat vapauden koska Hän on Vapauttaja myös sinun elämässä Ole siunttu ja kestävä Rukouksessa kunnes apu tulee vaikka kestäisi vuosia. Mutta apu tulee ihan varmasti. Hän ei petä !!!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ei ole mitään muuta tietä rakas kun polville ja tunnustaa Herralle että näin on asiat ja pyydä armoa. Kun rukoilet kunnes sinut vapaudetaan niin saat vapauden koska Hän on Vapauttaja myös sinun elämässä Ole siunttu ja kestävä Rukouksessa kunnes apu tulee vaikka kestäisi vuosia. Mutta apu tulee ihan varmasti. Hän ei petä !!!
Niin se on kuin sanot.
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on kuin sanot.
Rakas !! Minäkin tulen olla sun asiasi vuoksi Herran edessä tänä yönä. Jos Herra suo ja saan elää !!!
Muistakaamme kaikki että ei ole nyt oikein aika syödä tai nukkua . Aika on niin paha ja niin monet ovat matkalla helvettiin ja ainoastaan rukous on ainoa apu. Kestävä ja periksiantamaton missä kyyneleet virtaa että armahda meitä .
Tuo Herra vielä kerran oikea Herätys Suomeen että kaikki näkee omia syntejä sinun silmillä Herra..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas !! Minäkin tulen olla sun asiasi vuoksi Herran edessä tänä yönä. Jos Herra suo ja saan elää !!!
Muistakaamme kaikki että ei ole nyt oikein aika syödä tai nukkua . Aika on niin paha ja niin monet ovat matkalla helvettiin ja ainoastaan rukous on ainoa apu. Kestävä ja periksiantamaton missä kyyneleet virtaa että armahda meitä .
Tuo Herra vielä kerran oikea Herätys Suomeen että kaikki näkee omia syntejä sinun silmillä Herra..Toivottavasti Herra pitää saviksesta myös hyvää huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Herra pitää saviksesta myös hyvää huolta.
Ja kyllä Jumala pitää uskon sen niin huolta saviksesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä Jumala pitää uskon sen niin huolta saviksesta.
Niin On Jumala Vakuttanut minulle Pyhä Hengen kautta että Hänon Luotettava eikä PETÄ NIINKUIN IHMINEN AINA PETTÄÄ EIKÄ VOI MUUTA NIINKUIN ME PIETARIN KERTOMUS KUN KUKKO KIEKKUI.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin On Jumala Vakuttanut minulle Pyhä Hengen kautta että Hänon Luotettava eikä PETÄ NIINKUIN IHMINEN AINA PETTÄÄ EIKÄ VOI MUUTA NIINKUIN ME PIETARIN KERTOMUS KUN KUKKO KIEKKUI.
Onko sulla savis joku sairaus kun sanoit että jos saat elää?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla savis joku sairaus kun sanoit että jos saat elää?
Rakas !!
En ole sairas niin että olisin tietoinen siitä. Mutta meillä on tapa sanoa jos Jumala suo niin saamme elää.
Jeesus sanoi !!
Joh. 11:26
Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas !!
En ole sairas niin että olisin tietoinen siitä. Mutta meillä on tapa sanoa jos Jumala suo niin saamme elää.
Jeesus sanoi !!
Joh. 11:26
Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"Uskon ja Jumala tietää jokaisen ihmisen elämän päivät ne ovat hänen käsissään.
Anonyymi kirjoitti:
Uskon ja Jumala tietää jokaisen ihmisen elämän päivät ne ovat hänen käsissään.
Aivan !! Näin Rakas se on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229