Olemmeko menossa kohti yhden totuuden maailmanjärjestystä?
Pahasti näyttää, että siihen ollaan menossa. Kuka ja ketkä sitä maailmanjärjestystä ylläpitää, ei vielä tiedetä. Kuitenkin näyttää siltä, että vain tietynlainen ääni saa kuulua ja siihen ei liene kuuluvan maatietoinen maailmankäsitys. Maatietoinen ajattelu toisin sanoen halutaan suitsia kokonaan pois. Jo nyt meitä ajetaan voimalla nurkkaan. Moni on hätääntynyt siitä, kuinka maatietoinen ajattelu on saanut jalansijaa ja yhä useampi on saanut tulla huomaamaan, että maa on litteä. Ja tälle halutaan tehdä loppu!
Itse aion kuitenkin vakaasti pysyä tässä käsityksessä, enkä sitä muuta kenenkään painostuksesta. Maailma on konkreettisesti jalkojemme alla oleva maankamara, jolla on ääret. Ja Aurinko kiertää tätä maailmaa tuoden valoa vuorotellen eri kohtiin. Tästä käsityksestä en tule luopumaan ikinä. Maailmalla on vain yksi napa, jota nimitetään myös Pohjoisnavaksi. Etelänapaa ei ole. Se ei litteässä maassa ole mahdollista. Eihän äänilevyssäkään ole kahta napaa. Etelämanner on Maanpiirin reunamaa ja tästäkään käsityksestä en tule ikinä luopumaan. Toivon, että kaikki muutkin flättärit pitävät päänsä, eikä taivu edes voimakkaan painostuksen alla muuttamaan käsitystä. Olen niin vakuuttunut maan litteydestä, että kantaani en muuta enää ikinä. Olen nimittäin niin selvästi huomannut, mitä kaikkea hyvää aito maatietoisuus tuo tullessaan. Sen tuntee ihan kokonaishyvinvoinnissa. Samalla usko Taivaallisen Isään on huomattavasti helpompaa!
Yhden totuuden maailmanjärjestys?
16
111
Vastaukset
Eri tahot tahtoo lakaista maatietoisen käsityksen pois päiväjärjestyksestä. Jos vaikka ajateltaisiin niin, että koko maailma joutuisi taipumaan Venäjän vallan alle. Tällöin maatietoinen ajattelu sensuroitaisiin kokonaan. Jos taas Yhdysvaltain vallan alle, niin sama juttu. Jokaisessa maassa kautta maailman on maatietoista ajattelua, jota halutaan suitsia. Miksi? Koska harhassa olevia ihmisiä on helpompi hallita. Ne, jotka eivät näe totuutta ja elävät kuin sumussa, ovat helpommin johdateltavissa. Mitä enemmän ihmisen päähän on saatu upotettua valetta ja vääristelyä, sitä sakeammassa sumussa hän elää. Sitä helpompaa on häntä myös manipuloida ja ohjailla. Ja tämän tietää kaikki suuret johtajat. Juuri siksi maatietoinen ajattelu halutaan hävittää. Totuus on kuitenkin se, että itse suurjohtajat eivät usko levittämäänsä valheisiin. He tietävät tasan tarkkaan, miten asiat oikeasti ovat. Että maailma on litteä ja käsittää maanpiirin, sekä taivaan kappaleet.
- Anonyymi
Olipas taas lapsellinen ja typerä aloitus, jos olisit syntynyt toimivilla aivoilla, et uskoisi tuollaiseen roskaan.
Kirjoitat tosi epäystävällisesti. Pelkäätkö totuutta, vai mistä kenkä puristaa?
Mikä kirjoituksessani olisi lapsellista? Yritätkö vain vaientaa totuuden äänen? Eli sen, että maa on oikeasti litteä, eikä pallo… Ilmeisesti tämä totuus on monille liikaa. Näin ainakin itse asian näen.- Anonyymi
Sanavalinnoista heti huomaa, että persekärpänenhän se siinä. :D
Miten persekärpäsen viikko on alkanut? Pukkaako taas salaliittohermoromahdusta? :(
- Anonyymi
Aivoista puheenollen🤣🤣
Piikkiproteiini aiheutti aivovaurioita koe-eläimissä😂
Rokotetuilla piikkiproteenin tuotanto jatkuu ja jatkuuuuu..
Elämme vielä hetken vaikeita aikoja ennen kuin luonto hoitaa tehtävänsä, mutta kyllä meillä tulee olemaan hauskaakin, kun saamme seurata rokotetun idioottilauman edesottamuksia ja sekoilua🤣
https://www.nature.com/articles/s41598-022-09410-7- Anonyymi
Älä usko kaikkea roskaa, kyllähän sinä itse selvästi nimittäin kuulut idiootti laumaan.
Tuollainen typeryys on jo säälittävää ja surullista. - Anonyymi
Luitko edes artikkelin? Artikkelissa puhutaan ihmisistä jotka ovat sairastaneet Koronan eikä heistä jotka ovat ottaneet rokotteen 😂🤷🏼♂️
Eli selvästikin sinä kärsit jo kyseisestä aivovsuriosta kun et ymmärrä lukemaasi. Itse olen koronarokotteet ottanut, eikä ne vieneet minulta pois maatietoisuutta, vaikka jotku pelottelikin, että niihin olisi istutettu joku mikrosiru, joka ohjaisi ajattelua. En huomannut mitään muutoksia itsessäni. Edelleen olen maatietoinen, eli ymmärrän, että maailma on litteä!
Pallopäät yrittävät aikaansaada yksinapaista pallomaa ajattelua.
Mutta me lättärit vastustamme raivokkaasti, koska tiedämme maan olevan litteä!- Anonyymi
Ette nähtävästi tiedä koska kaikki todisteet kertovat maapallosta.
Oikeastaan suuret johtajat haluavat pitää ihmiset tyhminä ja siksi opettavat pallomaata, jotta kaikki muukin heidän tyrkyttämä huuhaa menisi paremmin läpi. Se vain, kuka saa lopulta ohjat käsiin… Itse rukoilen, että maanpiiriä johtaisi joskus aidosti maatietoinen ihminen, joka kertoisi totuuden myös ihan kaikille ihmisille. Jotenkin pelkään, ettei näin kuitenkaan tule koskaan käymään. On helpompaa pitää kansa epätietoisina aaseina, koska sellaisia on helpompaa johdatella jos mihinkin ihmeaatteisiin. Eliitti tietää kyllä tasan tarkkaan, että maa on litteä.
- Anonyymi
Ei tarvitse huolehtia totuudesta enää, Trump kertoo kaiken mikä on totta, ja muulla ei ole väliä.
Trump oli yhtä samanlainen harhauttaja, kuin kaikki suuret johtajat. Jokaisella tosin erilainen visio tulevasta maailmanjärjestyksestä. Yhteistä kaikille kuitenkin se, että he haluavat pitää kansan tyhmänä. Jokainen valehtelee jollain tavalla. Tosin jotku paljon enemmän kuin toiset. Putin ja Trump syöttää todella paljon pajunköyttä tavan kansalle, joten niitä ei kannata ainakaan paljoa kuunnella. Ainoastaan Jeesus Kristus pystyi täydelliseen totuuteen kaikessa viestinnässä. Kumpa joku toinen pääsisi edes lähelle tätä suurta mestaria!
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Trump oli yhtä samanlainen harhauttaja, kuin kaikki suuret johtajat. Jokaisella tosin erilainen visio tulevasta maailmanjärjestyksestä. Yhteistä kaikille kuitenkin se, että he haluavat pitää kansan tyhmänä. Jokainen valehtelee jollain tavalla. Tosin jotku paljon enemmän kuin toiset. Putin ja Trump syöttää todella paljon pajunköyttä tavan kansalle, joten niitä ei kannata ainakaan paljoa kuunnella. Ainoastaan Jeesus Kristus pystyi täydelliseen totuuteen kaikessa viestinnässä. Kumpa joku toinen pääsisi edes lähelle tätä suurta mestaria!
Niin, säkin voisit lähestyä Jeesusta lopettamalla puheet Litteästä Maasta tarpeettomina, Jeesuskaan ei niin tehnyt.
Nyt sen sijaan liittämällä Litteän Maan ja Jeesuksen osoitat olevasi vain Rienaaja.
- Anonyymi
Sellainenhan on jo Venäjällä.
- Anonyymi
Venäläiset ne vaan palasi kiertoradalta eikä Delfinekään sitä voi muuksi selittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059