Yhden totuuden maailmanjärjestys?

Olemmeko menossa kohti yhden totuuden maailmanjärjestystä?
Pahasti näyttää, että siihen ollaan menossa. Kuka ja ketkä sitä maailmanjärjestystä ylläpitää, ei vielä tiedetä. Kuitenkin näyttää siltä, että vain tietynlainen ääni saa kuulua ja siihen ei liene kuuluvan maatietoinen maailmankäsitys. Maatietoinen ajattelu toisin sanoen halutaan suitsia kokonaan pois. Jo nyt meitä ajetaan voimalla nurkkaan. Moni on hätääntynyt siitä, kuinka maatietoinen ajattelu on saanut jalansijaa ja yhä useampi on saanut tulla huomaamaan, että maa on litteä. Ja tälle halutaan tehdä loppu!

Itse aion kuitenkin vakaasti pysyä tässä käsityksessä, enkä sitä muuta kenenkään painostuksesta. Maailma on konkreettisesti jalkojemme alla oleva maankamara, jolla on ääret. Ja Aurinko kiertää tätä maailmaa tuoden valoa vuorotellen eri kohtiin. Tästä käsityksestä en tule luopumaan ikinä. Maailmalla on vain yksi napa, jota nimitetään myös Pohjoisnavaksi. Etelänapaa ei ole. Se ei litteässä maassa ole mahdollista. Eihän äänilevyssäkään ole kahta napaa. Etelämanner on Maanpiirin reunamaa ja tästäkään käsityksestä en tule ikinä luopumaan. Toivon, että kaikki muutkin flättärit pitävät päänsä, eikä taivu edes voimakkaan painostuksen alla muuttamaan käsitystä. Olen niin vakuuttunut maan litteydestä, että kantaani en muuta enää ikinä. Olen nimittäin niin selvästi huomannut, mitä kaikkea hyvää aito maatietoisuus tuo tullessaan. Sen tuntee ihan kokonaishyvinvoinnissa. Samalla usko Taivaallisen Isään on huomattavasti helpompaa!

16

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eri tahot tahtoo lakaista maatietoisen käsityksen pois päiväjärjestyksestä. Jos vaikka ajateltaisiin niin, että koko maailma joutuisi taipumaan Venäjän vallan alle. Tällöin maatietoinen ajattelu sensuroitaisiin kokonaan. Jos taas Yhdysvaltain vallan alle, niin sama juttu. Jokaisessa maassa kautta maailman on maatietoista ajattelua, jota halutaan suitsia. Miksi? Koska harhassa olevia ihmisiä on helpompi hallita. Ne, jotka eivät näe totuutta ja elävät kuin sumussa, ovat helpommin johdateltavissa. Mitä enemmän ihmisen päähän on saatu upotettua valetta ja vääristelyä, sitä sakeammassa sumussa hän elää. Sitä helpompaa on häntä myös manipuloida ja ohjailla. Ja tämän tietää kaikki suuret johtajat. Juuri siksi maatietoinen ajattelu halutaan hävittää. Totuus on kuitenkin se, että itse suurjohtajat eivät usko levittämäänsä valheisiin. He tietävät tasan tarkkaan, miten asiat oikeasti ovat. Että maailma on litteä ja käsittää maanpiirin, sekä taivaan kappaleet.

    • Anonyymi

      Olipas taas lapsellinen ja typerä aloitus, jos olisit syntynyt toimivilla aivoilla, et uskoisi tuollaiseen roskaan.

      • Kirjoitat tosi epäystävällisesti. Pelkäätkö totuutta, vai mistä kenkä puristaa?
        Mikä kirjoituksessani olisi lapsellista? Yritätkö vain vaientaa totuuden äänen? Eli sen, että maa on oikeasti litteä, eikä pallo… Ilmeisesti tämä totuus on monille liikaa. Näin ainakin itse asian näen.


      • Anonyymi

        Sanavalinnoista heti huomaa, että persekärpänenhän se siinä. :D

        Miten persekärpäsen viikko on alkanut? Pukkaako taas salaliittohermoromahdusta? :(


    • Anonyymi

      Aivoista puheenollen🤣🤣

      Piikkiproteiini aiheutti aivovaurioita koe-eläimissä😂

      Rokotetuilla piikkiproteenin tuotanto jatkuu ja jatkuuuuu..

      Elämme vielä hetken vaikeita aikoja ennen kuin luonto hoitaa tehtävänsä, mutta kyllä meillä tulee olemaan hauskaakin, kun saamme seurata rokotetun idioottilauman edesottamuksia ja sekoilua🤣

      https://www.nature.com/articles/s41598-022-09410-7

      • Anonyymi

        Älä usko kaikkea roskaa, kyllähän sinä itse selvästi nimittäin kuulut idiootti laumaan.
        Tuollainen typeryys on jo säälittävää ja surullista.


      • Anonyymi

        Luitko edes artikkelin? Artikkelissa puhutaan ihmisistä jotka ovat sairastaneet Koronan eikä heistä jotka ovat ottaneet rokotteen 😂🤷🏼‍♂️
        Eli selvästikin sinä kärsit jo kyseisestä aivovsuriosta kun et ymmärrä lukemaasi.


      • Itse olen koronarokotteet ottanut, eikä ne vieneet minulta pois maatietoisuutta, vaikka jotku pelottelikin, että niihin olisi istutettu joku mikrosiru, joka ohjaisi ajattelua. En huomannut mitään muutoksia itsessäni. Edelleen olen maatietoinen, eli ymmärrän, että maailma on litteä!


    • Pallopäät yrittävät aikaansaada yksinapaista pallomaa ajattelua.
      Mutta me lättärit vastustamme raivokkaasti, koska tiedämme maan olevan litteä!

      • Anonyymi

        Ette nähtävästi tiedä koska kaikki todisteet kertovat maapallosta.


      • Oikeastaan suuret johtajat haluavat pitää ihmiset tyhminä ja siksi opettavat pallomaata, jotta kaikki muukin heidän tyrkyttämä huuhaa menisi paremmin läpi. Se vain, kuka saa lopulta ohjat käsiin… Itse rukoilen, että maanpiiriä johtaisi joskus aidosti maatietoinen ihminen, joka kertoisi totuuden myös ihan kaikille ihmisille. Jotenkin pelkään, ettei näin kuitenkaan tule koskaan käymään. On helpompaa pitää kansa epätietoisina aaseina, koska sellaisia on helpompaa johdatella jos mihinkin ihmeaatteisiin. Eliitti tietää kyllä tasan tarkkaan, että maa on litteä.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse huolehtia totuudesta enää, Trump kertoo kaiken mikä on totta, ja muulla ei ole väliä.

      • Trump oli yhtä samanlainen harhauttaja, kuin kaikki suuret johtajat. Jokaisella tosin erilainen visio tulevasta maailmanjärjestyksestä. Yhteistä kaikille kuitenkin se, että he haluavat pitää kansan tyhmänä. Jokainen valehtelee jollain tavalla. Tosin jotku paljon enemmän kuin toiset. Putin ja Trump syöttää todella paljon pajunköyttä tavan kansalle, joten niitä ei kannata ainakaan paljoa kuunnella. Ainoastaan Jeesus Kristus pystyi täydelliseen totuuteen kaikessa viestinnässä. Kumpa joku toinen pääsisi edes lähelle tätä suurta mestaria!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Trump oli yhtä samanlainen harhauttaja, kuin kaikki suuret johtajat. Jokaisella tosin erilainen visio tulevasta maailmanjärjestyksestä. Yhteistä kaikille kuitenkin se, että he haluavat pitää kansan tyhmänä. Jokainen valehtelee jollain tavalla. Tosin jotku paljon enemmän kuin toiset. Putin ja Trump syöttää todella paljon pajunköyttä tavan kansalle, joten niitä ei kannata ainakaan paljoa kuunnella. Ainoastaan Jeesus Kristus pystyi täydelliseen totuuteen kaikessa viestinnässä. Kumpa joku toinen pääsisi edes lähelle tätä suurta mestaria!

        Niin, säkin voisit lähestyä Jeesusta lopettamalla puheet Litteästä Maasta tarpeettomina, Jeesuskaan ei niin tehnyt.

        Nyt sen sijaan liittämällä Litteän Maan ja Jeesuksen osoitat olevasi vain Rienaaja.


    • Anonyymi

      Sellainenhan on jo Venäjällä.

    • Anonyymi

      Venäläiset ne vaan palasi kiertoradalta eikä Delfinekään sitä voi muuksi selittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe