Hei!
Kävin viikko sitten leikkauksessa ja tänään otettiin tikit ja teipit pois. Teipit oli todella ärsyttävät ja tuntui että turvotusta oli sen yläpuolella paljonkin ja teippien takia ei päässyt laskemaan. MUTTA, nyt kun teipit on poissa, sen leikkaushaavan päälle on ”valunut” nahkaa. Olen helv huolissani jääkö se siihen. Rasvaa ei tiettävästi poistettu. Leikattiin rf-veitsellä/kynällä. Onko muilla teippien poiston jälkeen ollut nahka roikkuvana siinä ja jos niin lähtikö pois ajan kanssa? Minulla siis näkyy se leikkaushaava ihan kunnolla eikä ole siellä vaossa ainakaan vielä. Sairaanhoitaja rauhoitteli että teipit on estänyt sen turvotuksen tasoittumisen. En jotenkaan vaan siis osaa rauhoittua ollenkaan. Olen siis vanhemman näköinen nyt kuin ennen leikkausta. Harmittaa jos jää tuolla tavalla.
Odottelen vielä mutta olisi kiva kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia ja jäikö korjattavaa.
Yläluomileikkaus ja leikkaushaavan päällä oleva nahka
5
1271
Vastaukset
- Anonyymi
Joitain vuosia sitten kävin itäkeskus yksityis sektori yläluomi leikkaus.Maksoin sen itse. Leikkaus oli onnistunut.Kela ei korvanut mitään. Mutta loppui päänsärkyt,kun yläluomet ei roikkunut enää silmissä, kuin lippu puoli-tangossa.Ihan oli tikit jotka poistetiin viikon päästä ja aika muuten kesä.Joloin kumaa ja hikoo.Hyvin parani yläluomet ja ihan tytyväinen olin toimenpide.Parasta pääsin päänsärystä,kun silmiä ei tarvinut enää siristää? Vai mikä sana oikea on? Samassa paikaa pistatin kasvoistani 3 luomea.1 oli silmän nurkassa.Paranivat hyvin ja ei arpia.Harmi sinun tapaus. Terveisin Aikuinen nainen vanha Itä-Helsinki.
- Anonyymi
Kyllä se siitä luultavasti tasoittuu. Leikkaushaava on niin tuore, että turvotusta on varmasti vielä. Odotele rauhassa, vaikka tiedän, että se vaikeaa on.
- Anonyymi
Onko tilanne parempi?
- Anonyymi
Täällä sama juttu! Tasoittuiko ollenkaan? Mulla ei ole edes teippejä muuten kuin silmien nurkissa. Ompeleet vielä luomilla, mutta tuntuu että haavan päällä roikkuu löysää ihoa aivan kuin ennenkin, ja kulmia saa nostella. Viikko tosiaan aikaa toimenpiteestä ja huomenna ompeleiden poisto.
- Anonyymi
Siis mulla näkyy silmien sivuilla arpea samoin jos nukun naamallani toinen puoli jossa arpi epäsymmetrinen hieman niin siksi hommaan tyynyn jolla en nuku enää naamallani
Siis niin iso ero etten vaihtaisi leikkaustulosta, arpien odotin olevan huomaamattomampia
Tuo tyyny on nimenomaan kehitetty plastiikkakirurgia toipujille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai979469Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki754924Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.504619Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82388Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1031601- 441434
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota541340Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.471279Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641262