On melko todennäköistä, että juuri Venäjä on suurin syypää ilmastonmuutokseen. Se on varmasti laskettu jo Venäjällä moneen kertaan ja tieto on välitetty Putinille. Se menee näin: Kosa ilmasto on jo lämmennyt riittävästi, se aiheuttaa Venäjän Siperiaan rakentamien kaupunkien infrastruktuurin romahtamisen, eli niihin uhrattujen investointien painumista nolla-arvoon. Valtava massamuutto Siperian kaupungeista aiheuttaa Venäjällä kaaosta ja syyllisiä aletaan etsiä. Metaanipäästöjen osuus valtavan Siperian alueella kasvaa valtavaksi, mutta myös hiilidioksidia sitovan kasvuston leviäminen alueelle hidastaa sitä. Mutta koska metaani on 20 kertaa hiilidioksidia voimakkaampi ilmastoa lämmittävä kaasu, on sen vaikutus lumipalloilmiön luonteinen maapallon ilmakehän lämpenemiseen. On valehtelua itselleen ja muille, jos väittää, ettei tällä ilmiöllä ole erittäin voimakasta suhteellista vaikutudta maapallon tulevaisuuteen. Vaikuttaa jopa siltä, että Putin pelaakin kivaa Ukraina vastaan Venäjä videopeliä ajankulukseen, odottaessaan maailman lopullista tuhoa ja suriessaan lastensa tulevaisuutta.
Tulevaisuus vaakalaudalla
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025665Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan70653Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647