Olen pahoillani aiheuttamastani riesasta. Olin leikkauksessa ja hoitajat joutuivat hoitamaan minua. Nyt minua kaduttaa. Koetan olla joutumatta uudelleen hoidettavaksi. Jätän nuo vahvat lääkkeet käyttämättä ja otan kaikki sitten kerralla jos näyttää siltä, että voisin joutua sairaalaan.
Anteeksi hoitajat
4
202
Vastaukset
- Anonyymi
Juu on hyvä ettei heillä olisi liikaa töitä. Heidät on palkattu oleilemaan ja sekin on raskasta.
- Anonyymi
Sairaalahoitoa saaneen potilaan on turhaa pyydellä anteeksi.
Sitä varten siellä töitä tehdään.
Kun on joutunut leikkaukseen, silloin on ollut jokin pielessä, ja leikkaus on tehty sen takia, että tulisi taas terveemmäksi.
Ei itseään kannata koskaan pitää minkäänlaisena riesana, koska sitähän kukaan ei ole.- Anonyymi
Pääasiassa en kokenut olevani riesa, mutta kaksi hoitajaa oli sellaisia, että heille en muuta ollutkaan. Teki mieli tallentaa kännykällä ne äyskimiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiassa en kokenut olevani riesa, mutta kaksi hoitajaa oli sellaisia, että heille en muuta ollutkaan. Teki mieli tallentaa kännykällä ne äyskimiset.
Eihän koskaan ole mukavaa tulla huonosti kohdelluksi.
Hoitajatkin ovat " vain " ihmisiä, heilläkin on hyviä ja huonoja päiviä, kuten kaikilla muillakin.
Toki joka ammattiin sattuu myös ns. mätiä omenoita, valitettavasti.
Vaikka saa huonompaakin kohtelua, niin ei siitä kannata kauheasti välittää, pääsee itse henkisesti helpommalla.
Se ei yleensä johdu siitä ihmisestä, joka sen kohtelun kohteena on.
Paha olo ja vitutus on niin helppo purkaa muihin, ikävä kyllä näin tapahtuu monien kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661223
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 561024
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
- 42807
- 47782
- 114748