Jos sinulla Jouko Piho on Mooseksen kaltainen kutsumus vapauttaa Suomi pahan vallasta, niin hopi-hopi - nyt maras matkaan!
Aloita vaikka Loviisaasta, omasta kotiympäristöstäsi! Et kai kuvittele, että kertaheitolla KOKO Suomen vapautat?
Siis YKSi MIES vapauttamasssa 5,5 miljoonaa ihmistä.
Pahasta?
Ja mistä pahasta.
No, kun olet vapauttanut kotikaupunkisi ihmiset, niin kyllä me uutisista kuullaan, mitä tapahtui.
Aloita heti huomisaamuna!
Siinä on vähäksi aikaa puuhaa, vaikka se pikkuinen stadi onkin....
Ja kun olet vapauttanut ja "puhdistanut" Loviisan...
niin sitten seuraava kaupunki, ja.. ja
Nuku nyt oikein hyvin. Kun Suomen vapauttaminen PAHASTA alkaa, niin siinä on yhdelle miesparalle - hm- sellainen pala haukattavaksi, että?
Jouko PIholle: ala toimia ja lopeta tyhjät puheet!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää siirtyä sanoista tekohin.
Vuosikausia jatkuneet kehumiset itsestä, ne eivät vakuuta.
Tyhjät puheet kolisevat kuin tyhjät tynnyrit.
Jos Joukolla (olisi) mainostamansa kutsumus, Mooseksen kaltainen,
niin olisi korkea aika ryhtyä hommiin!
Niin paljon monen lajin pahuutta Suomessa on, että mitä ihmettä mies runoilee jonkun pahan voittamisesta?
Jumala ei tarvitse eikä pidä riveissään "satusetiä" - haihattelijoita.
Jouko Piho ei toimi JUmalan asialla.
Vaan? Kroonisella jatkumolla aina vain korottaa ITSEÄÄN! - Anonyymi
Piho toimii. Mutta Kremlin ohjeiden mukaan. Hän levittää karttaa, missä Suur-Suomi sisältää paljon lisämaata Venäjästä. Juuri tuollaisia on ohjeistettu levittämään, jotta saadaan syyttää Suomalaisia venäjävihasta. Piho uskollisena Putinin palvelijana tekee työtä käskettynä.
Taustallahan on Pihon usko QAnoniin. Siinä Trump ja Putin yhdessä taistelevat pahojen valtaa vastaan. Kannattaa siis häntä lukiessaan huomioida, että Piholle kristinuskon merkitys on vähäinen, usko QAnoniin dominoi toimintaansa. Tämä siis näkyy kirjoituksissaan, ikinä en ole ukkelia tavannut, eli vain kirjoituksiin pohjaan tämän kirjoitukseni.- Anonyymi
Piho on tosiaan muilal ja muulla asialla, kuin Jumalan ja Raamatun raittiilla hengellisellä rintamalla!,
".. ikinä en ole ukkelia tavannut..." kirjoittaa edellinen postaaja.
Okei. Ne jotka ovat sekä tavanneet että analysoineet hänen tekstejään.... ovat selvillä siitä, että Pihon harhautuminen alkoi jo kymmeniä vuosia sitten!!
Nyt hän kuin yksinäinen susi, kuin pylvään päähän ITSENSÄ korottanut erikoistyyppi!
Surkeaa on se, että kun häntä Raamatun Sanalla koetellaan, hän luulee olevansa jokin Pyhimys, jota "vainotaan"....
Sitä se pimeys teetäää!
- Anonyymi
Ootteko kuullu uutista, että onko Herra Piho jo vapauttanut oman kotikaupunkinsa PAHAN vallasta? Se olisi hyvä alku se, kun mies kerran kehuskelee että olisi kykyä KOKO Suomen vapauttamiseen PAHAN valloista...
- Anonyymi
Tuossapa se ongelma Joukon kohdalla. Aina kun alkaa tekemään, yksin joutuu tekemään, kun ei muut narsistin kelkkaan lähde. Siksipä hommat jää puheiden asteelle.
- Anonyymi
Ehkä hän odottaa että Väyrysestä tulee presidentti. :D
- Anonyymi
Jokainen jolla järkikulta pelaa ja on vähänkin hengellistä arviointikykyä, on jo täysin kyllästynyt PIhon puheisiin ja paheisiin!
Hän on ylpeyden, omahyväisyyden ja älyttömän itsekorostuksen sairastuttama!
Raamattu (UT) lausuu sellaisesta että on "paisunut"!! Pitää itseään kuin maailman napana, pyörii itsensä ympärillä: minä, minä, minä...- Anonyymi
Käsittääkseni uskonelämän alkutaipaleella oli hengellisesti raitis. Mutta vissiin ei valvonut tilaansa ja narsismi (kukapa sellaiselle voi, jos sellaiseksi syntyy) veivät voiton.
- Anonyymi
Jouko alkaa toimeen heti, kun Trump ja Väyrynen on presidentteinä ja osa Suomea valloitettuna.
- Anonyymi
Vapauttaisi ensin vaikka Venäjän pahan vallasta !
- Anonyymi
Eikös Jokkeri ole enemmänkin Putinin ja Trumpin puolella kunnon QAnonistina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647