Katselen jatkuvasti artikkeleita ja videopätkiä köyhien elämästä ja elintavoista jotta osaan välttää niitä ja saan motivaatiota tehdä yhä enemmän töitä ja kehittää arvoani työmarkkinoilla. Katson mitä köyhä tekee ja teen aivan päinvastoin.
Köyhä ostaa tupakkaa ja alkoholia. Minä lähden lenkille ja salille. Köyhä ostaa osamaksulla elektroniikkaa ja liian kalliita autoja. Minä ajan muutaman tonnin autolla ja ostan sijoitusasunnon. Köyhä makaa sohvalla ja valittaa osaansa, minä teen töitä ja käytän vapaa-aikani itseni kehittämiseen. Köyhä valittaa kun eläke on pieni, minä nostan työni hedelmiä omista sijoituksistani.
Kiitos köyhät kun toimitte motivaattorina. Olette todellakin voimavara kaikille jotka eivät halua kusta elämäänsä. Olette todellisia sankareita!
Koyhät ovat voimavara
16
64
Vastaukset
- Anonyymi
" Köyhä ostaa tupakkaa ja alkoholia. Minä lähden lenkille ja salille. Köyhä ostaa osamaksulla elektroniikkaa ja liian kalliita autoja. Minä ajan muutaman tonnin autolla ja ostan sijoitusasunnon. Köyhä makaa sohvalla ja valittaa osaansa, minä teen töitä ja käytän vapaa-aikani itseni kehittämiseen. Köyhä valittaa kun eläke on pieni, minä nostan työni hedelmiä omista sijoituksistani. "
Köyhä kuitenkin muistaa ottaa lääkkensä. - Anonyymi
HEHHEEEEE.... parempi rahallinen köyhyys kuin mielellinen köyhyys!!!! Olet aika velikulta noinen satuinesi. Hehheeeeee..... päivän parhaat naurut!
- Anonyymi
Näyttää vahvasti siltä, ettei köyhä kuitenkaan muistanut ottaa lääkkeitään.
Vai eikö muistanut edes ostaa niitä, kun notkuu yöt netissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää vahvasti siltä, ettei köyhä kuitenkaan muistanut ottaa lääkkeitään.
Vai eikö muistanut edes ostaa niitä, kun notkuu yöt netissä.Voi sua ressukkaa, koita nyt selvii taas tästäkin päivästä. Hauskinta on noi sun aamuiset krapulajutut... heheee.... noh kyllä se siitä.
- Anonyymi
Tämmösiähän ne köyhät ovat. Ei kerry mitään varallisuutta kun kaikki päivät käytetään luukulla kerjäämiseen ja körssinpolttoon.
- Anonyymi
Herrajumala, mikä fuckin p*ska. Että kehtaa. Ja sori mutta voi olla köyhä ja ahkera ja hyvä laiset harrasteet, ei köyhä ole synonyymi kaikelle "huonolle", jolla tahtoisin sanoa että mitä yleisesti ottaen arvostellaan, tai jopa on huonohko. Köyhyys viittaa rahan määrään, ei kerro mistään muusta. Piste.
- Anonyymi
Kauanko sä ajattelit vielä mölistä? Palstan trolli on ottanut tästä provomölinästään oikein elämän tarkoituksen itselleen.
- Anonyymi
Niin kauan kun saa tauluun
- Anonyymi
Tuntuu vahvasti siltä, että köyhä tekee myös tyhmiä valintoja.
Säästämisen ja taloudellisen varautumisen sijaan hän tulaa rahaa saatuaab kaiken kuin viimeistä päivää. Jee....kaljaa...tupakkaa... pizzaa.....
Viisas ostaa halpoja peruselintarvikkeita ja laittaa loput rahat säästöön.
Kytkeytyvätkö siis köyhyys ja tyhmyys kiinteästi toisiinsa. - Anonyymi
Älä levitä väärää tietoa. Köyhille ei myydä mitään osamaksulla. Poikkeuksena kännykkä ja internet liittymiä myyvät yritykset. Nämä yritykset myy liittymien käytössä tarvittavia laitteita(kännyköitä,mokkuloita ja tietokoneita) osa-maksulla myös köyhille.
- Anonyymi
Eläkkeellä olevat on täysin eri asia kuin työtön,työttömän tarvii olla valmiustilassa koko ajan tai tulee karenssi.Karenssia kehiin vaan enemmän ni eiköhän ala tuleen ripeyttä lähteä harjoitteluun.
- Anonyymi
Karenssi on oikein terve ilmiö ja säästää yhteiskunnan varoja.
- Anonyymi
Ei tule! Työharjoittelu ei poista köyhyyttä, mutta karenssi poistuu käytöstä. Olen ollu 20 v työtön eikä kertaakaan ole karenssia ollu, kun osaaa valehdella sujuvasti asioita, niin ei tule. Eduskunnasta kannattaa ottaa mallia, sieltä ne prahaat niksit tulevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule! Työharjoittelu ei poista köyhyyttä, mutta karenssi poistuu käytöstä. Olen ollu 20 v työtön eikä kertaakaan ole karenssia ollu, kun osaaa valehdella sujuvasti asioita, niin ei tule. Eduskunnasta kannattaa ottaa mallia, sieltä ne prahaat niksit tulevat.
Onneksi olkoon, olet sankari ja perheesi on varmasti sinusta ylpeä.
- Anonyymi
Kyllä 20 vuoden työttömyys vaikuttaa jo nuppiin eikä positiivisessa mielessä. Viikosta toiseen miettii samoja asioita. Odottaa kelasossurahaa.Aina vähän aikaa rahaa ja sitten taas uus kierros.
- Anonyymi
Kuinka monta ruikutusanomusta joutuu Kelaan tekemään 20 vuoden aikana ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892