Koyhät ovat voimavara

Anonyymi

Katselen jatkuvasti artikkeleita ja videopätkiä köyhien elämästä ja elintavoista jotta osaan välttää niitä ja saan motivaatiota tehdä yhä enemmän töitä ja kehittää arvoani työmarkkinoilla. Katson mitä köyhä tekee ja teen aivan päinvastoin.

Köyhä ostaa tupakkaa ja alkoholia. Minä lähden lenkille ja salille. Köyhä ostaa osamaksulla elektroniikkaa ja liian kalliita autoja. Minä ajan muutaman tonnin autolla ja ostan sijoitusasunnon. Köyhä makaa sohvalla ja valittaa osaansa, minä teen töitä ja käytän vapaa-aikani itseni kehittämiseen. Köyhä valittaa kun eläke on pieni, minä nostan työni hedelmiä omista sijoituksistani.

Kiitos köyhät kun toimitte motivaattorina. Olette todellakin voimavara kaikille jotka eivät halua kusta elämäänsä. Olette todellisia sankareita!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      " Köyhä ostaa tupakkaa ja alkoholia. Minä lähden lenkille ja salille. Köyhä ostaa osamaksulla elektroniikkaa ja liian kalliita autoja. Minä ajan muutaman tonnin autolla ja ostan sijoitusasunnon. Köyhä makaa sohvalla ja valittaa osaansa, minä teen töitä ja käytän vapaa-aikani itseni kehittämiseen. Köyhä valittaa kun eläke on pieni, minä nostan työni hedelmiä omista sijoituksistani. "

      Köyhä kuitenkin muistaa ottaa lääkkensä.

    • Anonyymi

      HEHHEEEEE.... parempi rahallinen köyhyys kuin mielellinen köyhyys!!!! Olet aika velikulta noinen satuinesi. Hehheeeeee..... päivän parhaat naurut!

      • Anonyymi

        Näyttää vahvasti siltä, ettei köyhä kuitenkaan muistanut ottaa lääkkeitään.
        Vai eikö muistanut edes ostaa niitä, kun notkuu yöt netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää vahvasti siltä, ettei köyhä kuitenkaan muistanut ottaa lääkkeitään.
        Vai eikö muistanut edes ostaa niitä, kun notkuu yöt netissä.

        Voi sua ressukkaa, koita nyt selvii taas tästäkin päivästä. Hauskinta on noi sun aamuiset krapulajutut... heheee.... noh kyllä se siitä.


    • Anonyymi

      Tämmösiähän ne köyhät ovat. Ei kerry mitään varallisuutta kun kaikki päivät käytetään luukulla kerjäämiseen ja körssinpolttoon.

    • Anonyymi

      Herrajumala, mikä fuckin p*ska. Että kehtaa. Ja sori mutta voi olla köyhä ja ahkera ja hyvä laiset harrasteet, ei köyhä ole synonyymi kaikelle "huonolle", jolla tahtoisin sanoa että mitä yleisesti ottaen arvostellaan, tai jopa on huonohko. Köyhyys viittaa rahan määrään, ei kerro mistään muusta. Piste.

    • Anonyymi

      Kauanko sä ajattelit vielä mölistä? Palstan trolli on ottanut tästä provomölinästään oikein elämän tarkoituksen itselleen.

      • Anonyymi

        Niin kauan kun saa tauluun


    • Anonyymi

      Tuntuu vahvasti siltä, että köyhä tekee myös tyhmiä valintoja.
      Säästämisen ja taloudellisen varautumisen sijaan hän tulaa rahaa saatuaab kaiken kuin viimeistä päivää. Jee....kaljaa...tupakkaa... pizzaa.....
      Viisas ostaa halpoja peruselintarvikkeita ja laittaa loput rahat säästöön.
      Kytkeytyvätkö siis köyhyys ja tyhmyys kiinteästi toisiinsa.

    • Anonyymi

      Älä levitä väärää tietoa. Köyhille ei myydä mitään osamaksulla. Poikkeuksena kännykkä ja internet liittymiä myyvät yritykset. Nämä yritykset myy liittymien käytössä tarvittavia laitteita(kännyköitä,mokkuloita ja tietokoneita) osa-maksulla myös köyhille.

    • Anonyymi

      Eläkkeellä olevat on täysin eri asia kuin työtön,työttömän tarvii olla valmiustilassa koko ajan tai tulee karenssi.Karenssia kehiin vaan enemmän ni eiköhän ala tuleen ripeyttä lähteä harjoitteluun.

      • Anonyymi

        Karenssi on oikein terve ilmiö ja säästää yhteiskunnan varoja.


      • Anonyymi

        Ei tule! Työharjoittelu ei poista köyhyyttä, mutta karenssi poistuu käytöstä. Olen ollu 20 v työtön eikä kertaakaan ole karenssia ollu, kun osaaa valehdella sujuvasti asioita, niin ei tule. Eduskunnasta kannattaa ottaa mallia, sieltä ne prahaat niksit tulevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule! Työharjoittelu ei poista köyhyyttä, mutta karenssi poistuu käytöstä. Olen ollu 20 v työtön eikä kertaakaan ole karenssia ollu, kun osaaa valehdella sujuvasti asioita, niin ei tule. Eduskunnasta kannattaa ottaa mallia, sieltä ne prahaat niksit tulevat.

        Onneksi olkoon, olet sankari ja perheesi on varmasti sinusta ylpeä.


    • Anonyymi

      Kyllä 20 vuoden työttömyys vaikuttaa jo nuppiin eikä positiivisessa mielessä. Viikosta toiseen miettii samoja asioita. Odottaa kelasossurahaa.Aina vähän aikaa rahaa ja sitten taas uus kierros.

      • Anonyymi

        Kuinka monta ruikutusanomusta joutuu Kelaan tekemään 20 vuoden aikana ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe