"Putinin" lähti vihkimään tuhonomaksi kansoja, ja aloitti Ukrainasta,

Anonyymi

"Mutta sanomat idästä ja pohjoisesta säikähdyttävät häntä, ja hän lähtee täynnä kiukkua hävittämään monia ja vihkimään heitä tuhon omiksi. [ "Putinin" lähti vihkimään tuhonomaksi kansoja, ja aloitti Ukrainasta,]
Muuten kaikki venäläiset joutuvat muuttamaan perimmäiseen pohjolaan paikkaan minne he ovat aina vankinsa karkoittaneet. KR 1933/-38, Jooel 2:20
Ja mikä pohjoisesta tulee,
sen
minä
karkoitan
teistä
kauas
ja syöksen sen kuivaan
ja autioon maahan,
sen alkupään Idänmereen
ja sen loppupään Länsimereen.
Ja siitä nousee löyhkä,
nousee katku.
Sillä suuria se on yrittänyt.
(todella suuria, kun uutta maailman järjestystä Putin todellakin lähti yrittämään liian suuria asioita.)

8

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Työn ääniä nämä vain ovat. Kun Putin meni auttamaan Syyrian presidentti Assaria niin alkoi heti toteutua; Tämä raamatun sanoma:
      KR 1933/-38, Jes. 19:16-25
      Sinä päivänä Egypti on oleva naisten kaltainen; se vapisee ja pelkää Herran Sebaotin käden heilutusta, kun hän heiluttaa kättään sitä vastaan. Ja Juudan maa on oleva Egyptille kauhuksi; niin usein kuin sitä sille mainitaan, pelkää se Herran Sebaotin päätöstä, jonka hän siitä on päättänyt.
      Sinä päivänä on viisi kaupunkia Egyptin maassa puhuva Kanaanin kieltä ja vannova valan Herralle Sebaotille. Yhtä mainitaan nimellä Iir-Heres. Sinä päivänä on oleva Herran alttari keskellä Egyptin maata ja sen rajalla Herran patsas. Ja se on oleva merkkinä ja todistuksena Herralle Sebaotille Egyptin maassa; sillä he huutavat Herraa sortajain tähden, ja hän lähettää heille vapauttajan ja puolustajan, joka pelastaa heidät. Ja Herra tekee itsensä tunnetuksi egyptiläisille, ja egyptiläiset tuntevat Herran sinä päivänä ja palvelevat häntä teuras- ja ruokauhreilla, ja he tekevät Herralle lupauksia ja täyttävät ne.
      Herra lyö egyptiläisiä, lyö ja parantaa; he palajavat Herran tykö, ja hän kuulee heidän rukouksensa ja parantaa heidät.
      Sinä päivänä on oleva valtatie Egyptistä Assuriin, ja Assur yhtyy Egyptiin ja Egypti Assuriin, ja he, Egypti ynnä Assur, palvelevat Herraa. Sinä päivänä on Israel oleva kolmantena Egyptin ja Assurin rinnalla, siunauksena keskellä maata, sillä Herra Sebaot siunaa sitä sanoen:
      "Siunattu olkoon Egypti,
      minun kansani,
      ja Assur,
      minun kätteni teko,
      ja Israel,
      minun perintöosani."

      • Anonyymi

        Jukka Rokka ja ukraina (27.1.2014 17:04) Sallinette minun kertovan, mitä näin, koin ja kuulin. Näky annettiin minulle kolme kertaa; eilen, tänään aamupäivällä ja nyt kolmannen kerran. Näin tuolle harmaalle seinälle ilmestyvän entisen Neuvostoliiton eri osiin pirstoutuneiden kansojen kartan; nuo kansat korostuivat kartalta kuin verisin rajoin. Mutta niiden kansojen ylle laskeutui valoisa siunausten pilvi. Kuulin kaikkialta valtavaa kiitosta ja ylistystä. Se merkitsee, että Herra on laskeva väkevän herätyksen noiden kansojen keskuuteen. Mutta tuota siunausten aikaa ei kestä kauan.
        Kansojen karttaa katsellessani näin entisen Neuvostoliiton symbolin - sirppi ja vasara - kuin reväistynä kahtia. Sirppi heilui Moskovan yllä, mutta vasara jossain Ukrainan alueella. Yhtäkkiä näin leveäteräisen verta valuvan "islamin miekan" iskevän jostain Lähi-Idän suunnalta kohti Ukrainaa ja muita irti reväistyjä kansoja. Sitten nuo irrallaan olleet sirppi ja vasara alkoivat lähestyä toisiaan tihkuen verta: vainotuiksi joutuneiden juutalaisten ja kristittyjen verta. Yhdyttyään entiseen asentoonsa sirppi ja vasara laskeutuivat punaiselle vaatteelle, joka vähitellen muuttui verivirraksi. Kaikkialta alkoi kuulua itkua ja valitusta. Vainottujen itku ja vihaisten kansanjoukkojen kiroilu sekoittuivat toisiinsa. Vihaiset nyrkit kohottautuivat kohti taivasta ja hallitusta - kaiken pahan aiheuttajalle vaadittiin kostoa.
        Kun verivirrat huuhtoivat kansoja, kuulin väkevänä itkun ja valituksen keskeltä pyhien kiitosta ja ylistystä, sillä he ymmärsivät Jeesuksen tulemuksen olevan edessä. Mutta sirppi ja vasara sekä "islamin miekka" valuivat verta niin, että verivirrat huuhtoivat noiden hetken vapaudestaan huokailleiden kansojen ylitse.
        Kesken kaiken järkytyksen kuulin voimallisen huudon: "Työpäivänne on lyhyt mutta siunattu. Täyttykää Hengellä! Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä, mitä edessä on. Katso, minä tulen pian, sanoo Herra."
        (Ihmeitä läpi elämän. Sivut 95-96.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukka Rokka ja ukraina (27.1.2014 17:04) Sallinette minun kertovan, mitä näin, koin ja kuulin. Näky annettiin minulle kolme kertaa; eilen, tänään aamupäivällä ja nyt kolmannen kerran. Näin tuolle harmaalle seinälle ilmestyvän entisen Neuvostoliiton eri osiin pirstoutuneiden kansojen kartan; nuo kansat korostuivat kartalta kuin verisin rajoin. Mutta niiden kansojen ylle laskeutui valoisa siunausten pilvi. Kuulin kaikkialta valtavaa kiitosta ja ylistystä. Se merkitsee, että Herra on laskeva väkevän herätyksen noiden kansojen keskuuteen. Mutta tuota siunausten aikaa ei kestä kauan.
        Kansojen karttaa katsellessani näin entisen Neuvostoliiton symbolin - sirppi ja vasara - kuin reväistynä kahtia. Sirppi heilui Moskovan yllä, mutta vasara jossain Ukrainan alueella. Yhtäkkiä näin leveäteräisen verta valuvan "islamin miekan" iskevän jostain Lähi-Idän suunnalta kohti Ukrainaa ja muita irti reväistyjä kansoja. Sitten nuo irrallaan olleet sirppi ja vasara alkoivat lähestyä toisiaan tihkuen verta: vainotuiksi joutuneiden juutalaisten ja kristittyjen verta. Yhdyttyään entiseen asentoonsa sirppi ja vasara laskeutuivat punaiselle vaatteelle, joka vähitellen muuttui verivirraksi. Kaikkialta alkoi kuulua itkua ja valitusta. Vainottujen itku ja vihaisten kansanjoukkojen kiroilu sekoittuivat toisiinsa. Vihaiset nyrkit kohottautuivat kohti taivasta ja hallitusta - kaiken pahan aiheuttajalle vaadittiin kostoa.
        Kun verivirrat huuhtoivat kansoja, kuulin väkevänä itkun ja valituksen keskeltä pyhien kiitosta ja ylistystä, sillä he ymmärsivät Jeesuksen tulemuksen olevan edessä. Mutta sirppi ja vasara sekä "islamin miekka" valuivat verta niin, että verivirrat huuhtoivat noiden hetken vapaudestaan huokailleiden kansojen ylitse.
        Kesken kaiken järkytyksen kuulin voimallisen huudon: "Työpäivänne on lyhyt mutta siunattu. Täyttykää Hengellä! Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä, mitä edessä on. Katso, minä tulen pian, sanoo Herra."
        (Ihmeitä läpi elämän. Sivut 95-96.)

        Tässä Rauno Helppi val ottaa asiaa tarkemmin kohdassa 20,6
        https://www.youtube.com/watch?v=23Ep5fFms4o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä Rauno Helppi val ottaa asiaa tarkemmin kohdassa 20,6
        https://www.youtube.com/watch?v=23Ep5fFms4o

        Suomi on valinnut itselleen parhaan mahdollisen Jeesuksen Jumalan Pojan Jumalakseen
        1.Korint. 15:24
        Sillä hänen pitää hallitseman
        "siihen asti,
        kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle."
        Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
        Sillä:
        "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle."
        Mutta kun hän sanoo:
        "kaikki on alistettu",
        niin ei tietenkään ole alistettu se,
        joka on alistanut kaiken hänen allensa.
        sitten tulee loppu,
        kun hän antaa valtakunnan Jumalan
        ja Isän haltuun,
        kukistettuaan kaiken hallituksen
        ja kaiken vallan
        ja voiman.


    • Anonyymi

      Kuinkas siellä internationali laulussa taas sanottiinkaan , Niin huomispäivän kansat ovat veljet keskenään, Eipä tuo oikein pätenyt Putinin vallassa olon aikana. Vai auttoiko ortodoksi kirkko ideoimaan tämän verisen rapsodian eurooppaan.

      • Anonyymi

        Vai saiko Putin Valamon saaren Stalinin Suomelta ryöstämän Ortodoksen luostarin ajatushautamossa tuon Ukrainan operaationkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai saiko Putin Valamon saaren Stalinin Suomelta ryöstämän Ortodoksen luostarin ajatushautamossa tuon Ukrainan operaationkin?

        KR 1933/-38, Hes 3:18-
        Jos minä sanon jumalattomalle:
        sinun on kuolemalla kuoltava,
        mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä,
        että pelastaisit hänen henkensä,
        niin jumalaton kuolee synnissänsä,
        mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

        TS Jumala tulee vaatimaan kaikkien kuolleiden Ukrainalaisten veren nyt Ortodoksi kirkon papeilta ja piispa Kirililtä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe