Onko kenelläkään kokemusta desirett 75mg minipillereistä? Olisin alottelemassa tota merkkiä.
minipillerit
3
5015
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ei kannata nyt kuukauden aikana ollu neljä kertaa menkat
- Anonyymi
Toi on ihan normaalia. Alussa kroppa vähän sekoilee mutta sitte tasaantuu 👍
- Anonyymi
mulla on cerazette minipillerit olleet käytössä 12 vuotta ja pitää vuodot poissa.Kerran vuodessa saattaa tulla veristä vuotoa muutama päivä. Tosin viimeksi on tullut veristä vuotoa noin kaksi vuotta sitten. Ja tiputteluvuotoakaan ei ole tullut pitkiin aikoihin. Tosin mulla on jo ikää 46 vuotta mutta en usko että vaihdevuodet olis alkaneet koska ei ole mitään vaihdevuosioireita.Mutta cerazette pitänyt vuodot pois ,mikä on erittäin hyvä asia.Nuorena sain kärsiä runsaista vuodoista joten 35 vuotiaana kun alotin e-pillerit niin vuodot loppui. Täytyy sanoa etten syö enää ehkäisyä varten e-pillereitä vaan just että vuodot jää tulematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213561- 162402
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3761990Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371884- 271601
- 311587
- 321559
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141167
- 121051