Dissaajat exän saappaannuolijoita

Anonyymi

Ajatella miten monta mielistelijää ja ajattelukyvytöntä sieltä exän lähipiiristä löytyy mustamaalaa, siitäkin huolimatta että oon kekkurinkadulla tunnettu ja sitäkin ennen kauniaisten akatemiassa tykittäny huolella ja muutenkin ansainnu korkeakoulutustutkintoa kolme ja neljäs meneillään!! Kaikki tämä ajassa kun nämä meikästä juoruujat on vaan liputtanu kaljaa ja marissu kuinka elämä on kurjaa eikä hurjaa kuten tosimiehellä!! ETTÄ KUINKAS MONESTA ON SAMAAN!! ETTE USKALLA KOHDATA MUA KOSKA TIIÄTTE MITEN TYHMÄKSI ITTENNE TUNTISITTE JA PYYTÄISITTE ANTEEKSI. YKSIKÄÄN KLOPPI EI OO TULLU MUA VASTAAN EI KEKKURINKADULLE EIKÄ MISSÄÄN LOHJALLA.

Mä en ollu se, joka kusetti rahoja "vuokraan", mun exä se kusetti mua ja mä uskoin pelkkää hyvää niin en tiedä mihin käytti!! Se on väittänyt että mä oisin se joka olisi kusettanu sitä. Ja ne jutut että mä oisin asuntolassa koonnu pizzalaatikoitta on shaibaa. Mä olin se joka yritti pitää järjestystä ja mun läsnäolo oli semmonen, että moni koki että oli pakko kunnioittaa väkisinkin. Mun läsnäolo oli ainoo syy miksei asuntola ollu saasteisempi. Mä kävin jatkuvasti salilla enkä vetäny pisaraakaan alkoholia! Olin malli-ihminen ja oon malli-ihminen, moni teistä ei osaa eikä jaksa ottaa mallia niin siks dissailette mua. Mä saisin jo tuijotettua teidät kaikki pelkoa täyteen!!!

Ei kukaan teistä dissaajista pärjää edelleen oikeelle fiinille miehelle, sen oon tienny jo aikoja. Te ette ole mitään.

Nää autoja potkivat kakaralaumatkin saa vetelät kun näkee mut, juoksee karkuun, tunnistaa mikä on oikee kova tyyppi.

30

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kaikki tämä pitää kertoa suomi-kaksneljässä.

      • Anonyymi

        SÄkin oot varmaan näitä exän palkallisia saapaannuolijoita, dissaat mua kaikkialla, väität että mä oon kauniaisasuntolassa levittäny pizzalaatikoita nurkkaan ja sit toilailu olusissa jossain salilla, MÄ OLIN SE JOTA YRITETTIIN KUSETTAA. Exä valehtelee!!! Mä en yrittäny huijalta siltä sentin senttiä!! Se oli se, jota halus niitä aineita, sehän niitä koko ajan metsästelee, en mä. Oon kunnon mies ja meikän kaltaselle tosimiehelle ei vedä vertoja kukaan. Jos tulisit päin naamaa pätee, tajuisitte pyytää anteeksi kun tajuisitte mitä idiootteja ootte olleet!!! Mä oon jo penskasta asti rulettanu kaikessa urheilussa, muijajutuissa, peleissä, seuraleikeissä, harvoin kun juon mä juon jopa 20v mua vanhemmat köriläät pöydän alle!! Mn kaveri- ja tuttavapiirit kunnioittaa mua ja mä oon seurustellu ainakin 20 kertaa ja kaikki mun exät puhuu musta pelkkiä taivaallisia kiitoksia, koska kukaan muu mies pysty olee semmonen TOSIMIES kuin meikä!! MÄ VOITAN TEIDÄN KAIKKI!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SÄkin oot varmaan näitä exän palkallisia saapaannuolijoita, dissaat mua kaikkialla, väität että mä oon kauniaisasuntolassa levittäny pizzalaatikoita nurkkaan ja sit toilailu olusissa jossain salilla, MÄ OLIN SE JOTA YRITETTIIN KUSETTAA. Exä valehtelee!!! Mä en yrittäny huijalta siltä sentin senttiä!! Se oli se, jota halus niitä aineita, sehän niitä koko ajan metsästelee, en mä. Oon kunnon mies ja meikän kaltaselle tosimiehelle ei vedä vertoja kukaan. Jos tulisit päin naamaa pätee, tajuisitte pyytää anteeksi kun tajuisitte mitä idiootteja ootte olleet!!! Mä oon jo penskasta asti rulettanu kaikessa urheilussa, muijajutuissa, peleissä, seuraleikeissä, harvoin kun juon mä juon jopa 20v mua vanhemmat köriläät pöydän alle!! Mn kaveri- ja tuttavapiirit kunnioittaa mua ja mä oon seurustellu ainakin 20 kertaa ja kaikki mun exät puhuu musta pelkkiä taivaallisia kiitoksia, koska kukaan muu mies pysty olee semmonen TOSIMIES kuin meikä!! MÄ VOITAN TEIDÄN KAIKKI!!!

        Täällä taistelu voi päättyä kurjasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taistelu voi päättyä kurjasti...

        Sä p###e et Kekkurinkadun tosimiehelle pärjäis p#####kaan, oisit heti itkemässä kun näkisit mut. Kaikki mun työnantajat on kehunu mua maasta taivaisiin ja mä oon jopa tehny armeijasssa uraa!!!!! Mun exän saappaannuolijat väittää, että mut on potkittu armeijasta ulos koska mä oon muka se jolla pollassa viiraa, mutta nää on mun exän valeita. Se valehteli et se tarvii rahaa lääkkeisiin ja mä uskoin!! Yritti senkin jälkeen mut mä sain tietää sen kaverilta, että se veti kokaa ja ties mitä niin ei kun yritti kusettaa lisää. Mä en pystyny maksaa vuokrii j###lauta 3 KK:een!!!!! Mut onneks vuokraisäntä tajus ja ties mistä kiikasti, se tajus että mun exä oli kusettanu mua. Se on valehdellu et mä oisin käyttäny ties mitä kun en oo päihteisiin koskenu ikin äees yläasteella toisin kuin monet näistä saappaannuolijoista.

        Mä en oo polttanu ruohoo enkä vedelly lunta, mä oon nauttinu pelkkää ihmisten ruokaa, mä oon tykittäny KOLME TUTKINTOA ja suoritan neljättä, mul on laaja kaveripiiri ja ne kaikki kunnioittaa mua koska ne tietää että mä oon paljon parempi kuin tää mun exä ja sen mielistelijät.

        Sekin on valetta että mä oisin jossain kauniaisasuntolaassa kasannu pizzalaatikoita nurkkaan. Mulla oli siellä auktoriteettii ja mä käskin kaikki lopettaa sen pinoilun, mua toteltiin sentään, mut mä en voinu olla siel 24/7 ja monet muut mun kerroksesta koko ajan tilas pizzataksii. Mun exä ja sen kaverit väittää et tää ois ollu mun vika. Mun exä palailee aina sen exän luokse ja kusettaa sitä kun ne ei vaan vedä ranttaliks ja vedä kaiken maailman kamaa, näkisittepä mitä kaikkee tää exä ja sen exä kasailee nurkkiin!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä p###e et Kekkurinkadun tosimiehelle pärjäis p#####kaan, oisit heti itkemässä kun näkisit mut. Kaikki mun työnantajat on kehunu mua maasta taivaisiin ja mä oon jopa tehny armeijasssa uraa!!!!! Mun exän saappaannuolijat väittää, että mut on potkittu armeijasta ulos koska mä oon muka se jolla pollassa viiraa, mutta nää on mun exän valeita. Se valehteli et se tarvii rahaa lääkkeisiin ja mä uskoin!! Yritti senkin jälkeen mut mä sain tietää sen kaverilta, että se veti kokaa ja ties mitä niin ei kun yritti kusettaa lisää. Mä en pystyny maksaa vuokrii j###lauta 3 KK:een!!!!! Mut onneks vuokraisäntä tajus ja ties mistä kiikasti, se tajus että mun exä oli kusettanu mua. Se on valehdellu et mä oisin käyttäny ties mitä kun en oo päihteisiin koskenu ikin äees yläasteella toisin kuin monet näistä saappaannuolijoista.

        Mä en oo polttanu ruohoo enkä vedelly lunta, mä oon nauttinu pelkkää ihmisten ruokaa, mä oon tykittäny KOLME TUTKINTOA ja suoritan neljättä, mul on laaja kaveripiiri ja ne kaikki kunnioittaa mua koska ne tietää että mä oon paljon parempi kuin tää mun exä ja sen mielistelijät.

        Sekin on valetta että mä oisin jossain kauniaisasuntolaassa kasannu pizzalaatikoita nurkkaan. Mulla oli siellä auktoriteettii ja mä käskin kaikki lopettaa sen pinoilun, mua toteltiin sentään, mut mä en voinu olla siel 24/7 ja monet muut mun kerroksesta koko ajan tilas pizzataksii. Mun exä ja sen kaverit väittää et tää ois ollu mun vika. Mun exä palailee aina sen exän luokse ja kusettaa sitä kun ne ei vaan vedä ranttaliks ja vedä kaiken maailman kamaa, näkisittepä mitä kaikkee tää exä ja sen exä kasailee nurkkiin!!!!!!

        Mistä sä tiedät mitä sun exä ja..... sen exä on kasaillu niiden nurkkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä p###e et Kekkurinkadun tosimiehelle pärjäis p#####kaan, oisit heti itkemässä kun näkisit mut. Kaikki mun työnantajat on kehunu mua maasta taivaisiin ja mä oon jopa tehny armeijasssa uraa!!!!! Mun exän saappaannuolijat väittää, että mut on potkittu armeijasta ulos koska mä oon muka se jolla pollassa viiraa, mutta nää on mun exän valeita. Se valehteli et se tarvii rahaa lääkkeisiin ja mä uskoin!! Yritti senkin jälkeen mut mä sain tietää sen kaverilta, että se veti kokaa ja ties mitä niin ei kun yritti kusettaa lisää. Mä en pystyny maksaa vuokrii j###lauta 3 KK:een!!!!! Mut onneks vuokraisäntä tajus ja ties mistä kiikasti, se tajus että mun exä oli kusettanu mua. Se on valehdellu et mä oisin käyttäny ties mitä kun en oo päihteisiin koskenu ikin äees yläasteella toisin kuin monet näistä saappaannuolijoista.

        Mä en oo polttanu ruohoo enkä vedelly lunta, mä oon nauttinu pelkkää ihmisten ruokaa, mä oon tykittäny KOLME TUTKINTOA ja suoritan neljättä, mul on laaja kaveripiiri ja ne kaikki kunnioittaa mua koska ne tietää että mä oon paljon parempi kuin tää mun exä ja sen mielistelijät.

        Sekin on valetta että mä oisin jossain kauniaisasuntolaassa kasannu pizzalaatikoita nurkkaan. Mulla oli siellä auktoriteettii ja mä käskin kaikki lopettaa sen pinoilun, mua toteltiin sentään, mut mä en voinu olla siel 24/7 ja monet muut mun kerroksesta koko ajan tilas pizzataksii. Mun exä ja sen kaverit väittää et tää ois ollu mun vika. Mun exä palailee aina sen exän luokse ja kusettaa sitä kun ne ei vaan vedä ranttaliks ja vedä kaiken maailman kamaa, näkisittepä mitä kaikkee tää exä ja sen exä kasailee nurkkiin!!!!!!

        "Mut onneks vuokraisäntä tajus ja ties mistä kiikasti, se tajus että mun exä oli kusettanu mua. Se on valehdellu et mä oisin käyttäny ties mitä kun en oo päihteisiin koskenu ikin äees yläasteella toisin kuin monet näistä saappaannuolijoista."

        .......a-HA? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiedät mitä sun exä ja..... sen exä on kasaillu niiden nurkkiin?

        Kutsunu tosimiehen kylään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsunu tosimiehen kylään?

        Mä kuule leipoisin niitä sata-nolla jos ne tulis mulle uhkailee, niilllä tulee tu vetelät aina kun ne ees näkee mut, aivan kuten näille exän saappaannuolijoille!! Jumalauta mun exä jopa häseltää sen exän kaa jota se kusettaa koko ajan ja ne vetää vaikka mitä, se koko ajan nyhtää siltä rahaa!!!


    • Anonyymi

      Klassinen markus finerus, "mä annan teille kaikille turpaan", mutta sit katotaankin olan yli joka kulmassa ja tarkastellaan jokainen varjo huolella, ettei vain kukaan palaa kummittelemaan.

      • Anonyymi

        Sä mäkättäjä et tosimiestä oo nähnykään, zip your lips, et oo exää fiksumpi. Mä näytin sille kaapin paikan, mä en kusettanu sitä se kusetti mua, mut mul onkin enemmän tu rahaa ku sillä, niin itkee kaljan ääressä jotta sais omalta exältään vähän workoutii.


      • Anonyymi

        OOho, mikä on??!! EIKÖ SUU SOI??!! HÄHÄHÄÄ!!!!! OOn paras ja KINGI, te pällit ette tosimiehelle pärjää, ette kekkurinkadulla ette missään!!!! Tykitin armeijassa ja leivoin kaikki sata-nolla, mulle ei pärjää kukaaN!!!!


      • Anonyymi

        OON KUNINGAS JA KUKAAN TEISTÄ DISSAAJISTA EI PÄRJÄÄ MULLE!!! TE KAIKKI JÄNISTÄTTE KUN NÄÄTTE MUT, MÄ OON KAIKKIA PAREMPI MÄ VEDÄN KYBÄLLLÄ!!!! NELJÄ TUTKINTOO VYÖN ALLA, viides meneillään, KAIKKI KUNNIOITTAA MUA JOTKA ON P SK NKAAAN ARVOSIA HAHAHAA!!!! OON ESIMERKILLISIN IHMINEN KOKO MAAILMASSA JA KUKAAN TEISTÄ EI IKINÄ VETÄISI VERTAA!!!


      • Anonyymi

        NO MIKÄ ON YKSINÄISET???? LOPPUIKO DISSAILUN AIHEET!!!!!!????????!!!!!!!


      • Anonyymi

        Oho, mikäs on, yksinäsiet, kun ei uskallakaan enää dissailla!! Tajusitteko millainen on TOSIMIES!! Ette pystyt samaan ja tiiätte sen HAHAA!!!


    • Anonyymi

      Nuolisin vaikka saappaiden väliä jos saisin.

      • Anonyymi

        SINÄ YKSINÄINEN ET OSAA KU -KÖHHÖHHÖH- ANIMETYTTÖJEN KUVIA HAHAHAA HOHOHOO HIHIHII HEHEHEE!!!!! MÄ FIILAAN OIKEITA KUNNON KUUMIA NAISIA JA NE JUMALOI MUA. MÄ en oo ikinä sekaantunu alaikäsiin, mun exä väittää noin kun se on antanu alkoholia alaikäsille ja varastanu sen omalta äidiltä rahaa. TÄä exä ja sen psykopaattiexä, mitä ne ei käytä pirinvetoon ne käyttää nettipokeriin tai ostaa seksipalveluita yläasteikäsiltä, NIILLÄ EI OO MITÄÄN KARISMAA EIKÄ KUMPIKAAN NIISTÄ PYSTYYIS PYÖRITTÄÄ KUNTOSALII KUTEN MEITSI.


    • Anonyymi

      Ihme ihmiset haluu uskoo pahaa kun en oo ollu mitään muuta kuin esimerkillinen.... ja halunnu uskoo pelkkää hyvää, kunnes se exä valehteli ja käytti kaikki rahat kokaan ja ties mihin! Nyt tekee samaa sen oman exän kaa, mut en tiiä tajuuks se vai haittaaks sitä ees, niilläkin ihme touhuu koko ajan, näkisitte mitä ne kasailee niiden nurkkiin. Mutta että mä olisin jossain asuntolan nurkassa kasaillu pizzalaatikoita, se on exän valetta, se tajus että se ei ansaitse mua mutta kun sillä ei ole itsekunnioitusta niin sen pitää kusettaa ja valehdella.

      MAksaako se teille juoruilusta vai meettekö te ilmaiseksi mukaan sen juttuihin kuten tän exän exä???? SIllähän niitä päihdekontakteja vasta onkin. Ehkä sen takii tää exä palas sen luokse - tai sit se tajus että se ei voi enää kusettaa mua. Mun vuokraisäntäkin tajus että sen jutut on hevonkusta vaik se yrittämällä yritti.

      Se nähtiin kuka oli kunnollinen ja kuka ei!!!

      • Anonyymi

        Sun kaverit ja sua jumaloivat exät ei oikaise juoruja vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kaverit ja sua jumaloivat exät ei oikaise juoruja vai?

        Mä en oo kuule käyttäny tukia siihen etttä pizzataxi kulkee kaks viikkoo ja sit ruinannu mun kavereilta ja äiskältä ja tutuilta kahvii maitoo röökii kaljaa ja sekoilllu päälle mielikuvitusolioiden kaa!!!!!! Exä on vähän avannu sen exälle, ei oo tarvinnu ees hirveesti puhuu ympäri, sen exä menee sen juttuihin mukaan ja niiden saappaannuolijoiden kauttaa dissailee mua tosimiestä. Mul on ollu paljon enemmän deittimenestystä ja muutenkin oon kunnioitettu naisten keskuudessa kuin mun exällä on koskaan onnistanu sen suhteissa, se mokaa kaiken, siks se vetää koko ajan sen exän kaa, se on jopa tarjonnu alkoholia lapsille!!!


    • Anonyymi

      Ilmakuvissa kekkurinkadulla oli 5 jättitrampoliinia. Mikä niistä on sun äitisi talo?

      • Anonyymi

        Hei sulle pälli tiedoks, exä vetää koko ajan tu pirii ja ties mitä johdannaisii, se on sekasin, se kusettaa jopa sen exää et se saa lisää huumeita!!! Se tietää että mä olin liian hyvä sille niin mä löylyttäisin vaikka sen exän.


      • Anonyymi

        MIKÄ ON, EXÄN SAAPPAANNUOLIJA LUIKKI KARKUUN!!! HAAA!!!! Meikä onkin paras tykittäjä pääällä maan, vedin tu armeijassa kybällä. Mul on V###U NELJÄ
        TUTKINTOO JA VIIDES MENEILLÄÄN HAHAHAA!!!!!!

        Ja tääkin juttu että tukien tultua pizzataxi kulkis pari viikkoo ja sitt mä biletän milloin mun kavereiden kaa jotka muka jotain huumeenkäyttäjiä, sossuluukku-ryyppäreitä ja jotain vankilassa istuneita mukamas (exän juoruja, se sama joka kusettaa sen exää ja vetää pirii koko ajan!!!!!!!) ja loput ajasta joidenkin mielikuvitusolioiden kaa mileikuvitusbileitä, MUN EXÄ ON KATKERA MULLE KUN SE EI PYSTYNYT KUSETTAA MULTA ENEMPÄÄ RAHAA KUIN NE MITÄS 600 EUROA SE OLI JA KUN MUN VUOKRAISÄNTÄ USKO MUA EI SITÄ!!!!

        Ja että kun raha ei riitä enää pizzataxiin niin mä kiusaisin mun kavereita ja sukulaisii ja kailottaisin puhelimeen kui pitäs saada maitoo ja tupakkaa, MÄ EN VEDÄ EES KAHVIA, Mä oon pärjänny ilman sitä paljon paremmin enkä oo koukussa mihinkään eikä mulla oo ongelmia alkoholin kaa, toisin ku tällä mun exällä, joka ei kestä sen pirilaskuja. Sen exäkin antaa sille välillä vaikka mitä shaissee, kun itekään ei haluu sitä kaikkee vetää, jotain kristalliikin oli. Mä en oo ikinä käyttäny huumeita eikä mulla oo alkoholi-ongelmaa.

        Mä en oo kiusannu mun kavereita ja ruinannu niillä kahvia ja röökiä ja kaljaa, mä oon kunnnioitettu mun kaveripiirissä ja kaikki mun exätkin jumaloi mua, ne tietää että mä oon TOSIMIES ja KINGI!!!! Mulla on sellanen olemus että kaikki kumartaa mua ja mä oon MAAILMAN HUIPULLA!!!! TE EXÄN SAAPPAANNUOLIJAT SAATTE VETELÄT KUN EES NÄÄTTE MUA HAHAHAA!!!

        TÄäkin juttu että mä oon hävinny yhelle näistä saappaannuolijoista on shaissee jota exä taivutti sen exän levittelee kun vähän anto sille!!!!! Se antaa kaikille!!!!

        MÄ oon tosimies, ETTE PÄRJÄÄ MULLE ;SAATTE VETELÄT!!! HAHAHAHAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Moderointi trollaa. Asialliset viestit poistetaan.

      Tosimies on itse joku ylläpidosta.

      • Anonyymi

        Taidat olla niitä tosimiehen exän saappaannuolijoita, jaat alkoholia lapsille, kasaat pizzalaatikoita nurkkaan ja vetelet kaikkee maan ja taivaan väliltä TOISIN KUIN ITSE TOSIMIES. SE EI NIIN TEE. KOSKA SE ON TOSIMIES!!!! KUULETKO!!!!!


    • Anonyymi

      OHO, EXÄN SAAPPAANNUOLIJAT MENI HILJASEKS!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Asuntolan, heh heh. vai sellanen tapaus

      • Anonyymi

        ootko sä yksinäinen saanu exältä paljonkin massii?????? TAi ehkä sä oot niitä yläasteikäsiä jolta se ja sen psykoexä on ostellu!


      • Anonyymi

        Kato läpinäkyvä saappaannuolija vaikeni, tajushan koko dille mikä keijo on kun näkee sokeakin läpi miten on tän exän jutuissa mukana. Tänäänkin exä kävi vetämässä vähän exänsä luona piriä ja kokaa, tietty osa siitä oli vielä sen exän exän pikkuveljen ostamaa, se pikkuveli on siis ALAIKÄINEN ja tää exä sai jauheet vaihtokaupassa parista viinapullosta. Eli tää exä on antanut alkoholia alaikäiselle kakaralle!!! Siitä ja sen exästä on tehty vaikka mitä rikosilmotuksii mutta poliisi ei tee mitään!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Tää jätkä heittää kyllä pakostakin kohta veivinsä, jos ei muuten niin kompastuu omaan näppäryyteensä.

      • Anonyymi

        Sä yksinäinen meet pakostakin vellipöksyks kun tajuut miltä tosimies näyttää, sä luikit pakostakin karkuun tai pyydät anteeksi!! Niin te yksinäiset aina!! Ette ookaan niin "shmöö shmöö shmimerusta" enää hähhähhää, ette tiiä tu muutenkaan mistään mitään! Paljon te yksinäiset saatte fyrkkaa KUUSSA!!! 0 euroo???? 50???? 100???? 500???? TOnnia ette ainakaan, mä oon ollu asuntolassa joka oli kommariaatteellisten kansanopisto, hirveetä skeidaa, pizzalaatikoita koottiin nurkkaan ja mä näytin tyypeille kaapin paikan...!!!!! MULLA ON VIIDES TUTKINTO MENEILLLÄ!!! REPIKÄÄ SIITÄ!!!!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe