Milloin ainoana syntien tekemisen puolustusta loppuu ???

Meitä on kutsuttuu Pyhittymään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Room. 6:22

Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.

Hepr. 12:14

Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli haluatko sinä Savis sanoa, ettet sinä itse ole näkevä Herraa ?

Sitäkö sinä TAAS haluat sanoa ja painottaa ?

Siis kun et itse ole pyhittynyt yhtään mihinkään, vaan pikemmin pahentunut vain !

• Tarkoitatko Rakas ????

Että ihminen kuin minä en julistaa pyhitymistä ja kehotan etsimään pyhitystä olisi pahennusta ???

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tarkoitatko Rakas ????

Että ihminen kuin minä en julistaa pyhitymistä ja kehotan etsimään pyhitystä olisi pahennusta ???

Voi sinua Savis raukkaa !

Oletko sinä oikeasti näin tyhmä, vai heittäännytkö nyt vain tyhmäksi ?

Ei se sinun pelkkä oma julistamisesi sinua itseäsi mihinkään mihinkään pelasta !

Siinä sanotaan vain, että jos SINÄ ITSE ET PYHITY, niin et ole näkevä Herraa !

Ei siinä puhuttu siis mitään julistuksen pelastavasta vaikutuksesta, vaan pyhittymisen välttämättömyydestä !

Joten kun SINÄ ITSE ET selvästikkään mihinkään pyhity, niin lainauksesi mukaan et ole itse näkevä Herraa !

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua Savis raukkaa !

Oletko sinä oikeasti näin tyhmä, vai heittäännytkö nyt vain tyhmäksi ?

Ei se sinun pelkkä oma julistamisesi sinua itseäsi mihinkään mihinkään pelasta !

Siinä sanotaan vain, että jos SINÄ ITSE ET PYHITY, niin et ole näkevä Herraa !

Ei siinä puhuttu siis mitään julistuksen pelastavasta vaikutuksesta, vaan pyhittymisen välttämättömyydestä !

Joten kun SINÄ ITSE ET selvästikkään mihinkään pyhity, niin lainauksesi mukaan et ole itse näkevä Herraa !

No olisit vaan rakas vihollinen huolissaan itsestä ja omasta pyhityksestä josta ei näy sun elämässä. Kun hyökkäät ja kehotat minua olla kehottamatta ihmisiä hakemaan Pyhitys ja Puhdistusta että he joskus sitten näkisivät Herra.. Oletko ............???

• Anonyymi

Jo otsikko on hyvin outo. Oikeinkirjoitus on sinulla aivan metsässä. Taas kerran aloitetehtaaltasi hyvin kummallinen aloitus. Opettele ensiksi suomenkieli.

• Ja rakas kielirasisti yrittää viedä huomio muualle ...

• Anonyymi

"Milloin ainoana syntien tekemisen puolustusta loppuu ???"

Mitä tämä tarkoittaa suomenkielellä?

"Meitä on kutsuttuu Pyhittymään"

Kerropas mitä se pyhitys käytännössä oikein Raamatun mukaan tarkoittaa.

• Se tarkoittaa >> "Milloin jatkuva syntien tekemisen puolustusta loppuu ???" ??

• Rakas !!

>> Kerropas mitä se pyhitys käytännössä oikein Raamatun mukaan tarkoittaa.<<

No se tarkoittaa siis ettei ole vääryys elämässä koska emme ole kustsuttu saastaisuuteen...

• Anonyymi

No ei TODELLAKAAN tarkoita!

Opettele käyttämään vastaus-toimintoa.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei TODELLAKAAN tarkoita!

Opettele käyttämään vastaus-toimintoa.

No kysy Jumalalta Rakas jos et usko minua !!!

• Anonyymi

Onko vääryys sinusta saastaisuutta ?? Uhraa pari 🐑🐑🐑

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No kysy Jumalalta Rakas jos et usko minua !!!

Ei tarvitse kysyä. Jumala on kertonut minulle mitä pyhityselämä on eikä se ole sitä, mitä sinä väität sen olevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kysyä. Jumala on kertonut minulle mitä pyhityselämä on eikä se ole sitä, mitä sinä väität sen olevan.

No huh sentään rakas .. Mitä minä väitän sen oleva ??

• Anonyymi

Elättekö rauhassa muiden kanssa ?

• Anonyymi

Hebrealaisten pyrkii rauhaan kaikkien kanssa heti kun poika Jeesus löytyy.

• Anonyymi

Raamatun mukaan Jumala vain voi pyhittää ihmisen pesemällä kasteessa synnit pois ja liittämällä puhdistamansa ihmisen sielun kasteessa Kristuksen pyhään ikuisesti elävään ruumiiseen.

1. Kor. 12:13

Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita,
      ON KASTETTU YHDEKSI RUUMIIKSI. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

Gal. 3:27

Kaikki te, jotka olette Kristukseen kastettuja, olette pukeneet Kristuksen yllenne.

"Nyt ei ole mitään kadotustuomiota niillä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat."

• Anonyymi

Eikä ihminen voi omilla konsteilla sitä uskoakaan lisätä piiruakaan.

Room. 12:3

Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.

Raamatun mukaan pelkkä Jumalan olemassaoloon uskominen riittää pelastumiseen taivaaseen.

Hepr. 11:6

Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.

Raamatun uskonsankarit uskoivatluonnostaan Jumalaan ja tottelivat Jumalan käskyjä ja ohjeita kyselemättä sen kummempia. Ei he mitään uskontunnustuksia opetelleet.

Jumala käski ja Aabrahan totteli ja lähti liikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan pelkkä Jumalan olemassaoloon uskominen riittää pelastumiseen taivaaseen.

Hepr. 11:6

Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.

Raamatun uskonsankarit uskoivatluonnostaan Jumalaan ja tottelivat Jumalan käskyjä ja ohjeita kyselemättä sen kummempia. Ei he mitään uskontunnustuksia opetelleet.

Jumala käski ja Aabrahan totteli ja lähti liikkeelle.

4. Moos. 9:18

Herran käskyn mukaan israelilaiset lähtivät liikkeelle...

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4. Moos. 9:18

Herran käskyn mukaan israelilaiset lähtivät liikkeelle...

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

Aabrahan ei edes aina uskonut Jumalan puheita todeksi, mutta silti totteli käskyjä.

1. Moos. 17:17

Aabraham lankesi kasvoillensa ja naurahti, sillä hän ajatteli sydämessään: "Voiko satavuotiaalle syntyä poika, ja voiko Saara, joka on yhdeksänkymmenen vuoden vanha, vielä synnyttää?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aabrahan ei edes aina uskonut Jumalan puheita todeksi, mutta silti totteli käskyjä.

1. Moos. 17:17

Aabraham lankesi kasvoillensa ja naurahti, sillä hän ajatteli sydämessään: "Voiko satavuotiaalle syntyä poika, ja voiko Saara, joka on yhdeksänkymmenen vuoden vanha, vielä synnyttää?"

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Niin Rakas!!! Siinä on se iso mutta ketkä ovat Kristuksen kastettuja Pyhässä Hengessä ja Tulessa koska se ei Tapahtuu h2o kanssa vaikka upottaa niin että ei löydä sitä ihmistä enää.. Vaan se Oikea kaste saa jokainen joka Helluntai kaste saa. Mutta ehkä sä tämänAp.t. 2 Taphtuman tarkoititkin ???

• Anonyymi kirjoitti:

No ei voi rakas !!! Ei omiin voimiin vaan Hengellä Jumalaan !!

https://www.youtube.com/watch?v=oPerroU6txk

• Anonyymi kirjoitti:

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Aivan näin Rakas !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin Rakas!!! Siinä on se iso mutta ketkä ovat Kristuksen kastettuja Pyhässä Hengessä ja Tulessa koska se ei Tapahtuu h2o kanssa vaikka upottaa niin että ei löydä sitä ihmistä enää.. Vaan se Oikea kaste saa jokainen joka Helluntai kaste saa. Mutta ehkä sä tämänAp.t. 2 Taphtuman tarkoititkin ???

Älä sotke asioita keskenään.

Helluntain kieli-ihme ei ollut mikään kaste.

Kaste tapahtui vedestä ja Hengestä kun 3000 ihmistä kastettiin Pietarin puheen jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sotke asioita keskenään.

Helluntain kieli-ihme ei ollut mikään kaste.

Kaste tapahtui vedestä ja Hengestä kun 3000 ihmistä kastettiin Pietarin puheen jälkeen.

Et ole Rakas nyt tutkinut Pyhä Raamattua kun se puhu näin vesikastetuille >>

Ap.t. 1
        5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."

Et pysty millään kumoamaan Pyhä Raamattua sun rakas vesikasten takia . Joka meidän tulis kyllä kunnioittaa , mutta ei palvoa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      2658
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1457
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1330
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      80
      1225
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1206
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      140
      1106
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1032
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      920
    9. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      35
      914
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      820
    Aihe