Keksikää uusia ongelmia, tää on puuduttavaa jauhaa menneitä asioita. Onko elämässänne mitään positiivista?
Keskustelu
16
200
Vastaukset
- Anonyymi
" Onko elämässänne mitään positiivista?"
Ehkä alkuperäisellä postaajalla on? - Anonyymi
Keksikää uusia ongelmia...
Onko Kuhmoisten ongelmat keksittyjä? Itse aiheutettuja ainakin ovat!- Anonyymi
Paremmin ei asiaa voi ilmaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin ei asiaa voi ilmaista
"Paremmin ei asiaa voi ilmaista"
Minäkin olen omasta mielestäni kirjoittanut aika hyviä kommentteja.
- Anonyymi
Kuntalan matot puolen metrin korkeudessa, kun kaikki lakaistu niiden alle, mutta ei huolta, eija siivoo ja laulaja arpoo....
- Anonyymi
Eilisen ongelmat ovat tämän päivän ja vielä huomisenkin ongelmia kunnes niihin on saatu joku järkeenkäypä selitys ja ratkasu.
- Anonyymi
Kunnan hallinnon peittely ongelmista on pitkäaikaista ja herättää paljon kysymyksiä.
- Anonyymi
Sinä päivänä kun henkilö lakkaa syyttämästä TOISIA paksukalloisiksi, katsoo peiliin ja toteaa että MINÄ olen ITSE syypää siihen, että museoirtain on haihtunut taivaan tuuliin, alkaa MUUTOS.
- Anonyymi
Positiivista. Hm. Kakka tuli huokeasti eikä ollu rapula.
- Anonyymi
Mielenterveysongelmat ja kirjoittamistiheys suomi24 -sivustolle on väitetty korreloivan keskenään. Oletteko havainneet?
- Anonyymi
Olemme kyllä havainneet tämän että kun arvostelee päätöksentekoa tai päättäjiä, on itsessä vikaavikaavikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme kyllä havainneet tämän että kun arvostelee päätöksentekoa tai päättäjiä, on itsessä vikaavikaavikaa.
Niin tai sitten jotkut sekopäät kuvittelee, että tämä palsta on keino ajaa asiaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai sitten jotkut sekopäät kuvittelee, että tämä palsta on keino ajaa asiaansa.
Näitä sekopäitä näyttää täällä riittävän.
- Anonyymi
Ehkä tuo pätee heissä, jotka ovat täällä kirjoittelemassa itseään koskevista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tuo pätee heissä, jotka ovat täällä kirjoittelemassa itseään koskevista asioista.
Tekojensa sileäksi selittäjät.
- Anonyymi
Juuri tätä olen koittanut aina sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28226796
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472265- 1991596
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1501518- 321264
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien331124- 122998
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex85838Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82796