Eihän Venäjä ole mitään muuta tiedottanut että Ukrainan sota johtuu mistään muusta , kun Ukrainan pyrkimys Natoon ja ei olis muuten alkanut jos eivät olisivat pussanneet Natoa , niinkuin Suomi tekee ja vetää viha meidän päälle .
Saatte nähdä sen Vihan vielä .
Se on varma asia koska Putin sanoi että Ukraina. Luovu Natosta ,, muuten hyökkämme . Ja miten kävi `?
Sanoottin että eihän Venäjä hyökkää vaikka Ukraina liittyyvät Natoon.
Nyt sanotaan eihän Venäjä Hyökkää vaikka liitytään Natoon.
Näette kaikki merki että niin tapahtuu koska Jumala teki meidän päättäjät sokeaksi Natohimossa .
Talvessa oli ennätysmäärä lunta ja kevät pitkittyy kylmänä. Ja kylmä tulee idässä kun karhu nousee takajalalla ja karjuu. Sano minun sanoneensa, että Jumala on niin sanonut. !!
On aika rukoilla . Herra säästä Suomea !!!
Hölmöt siis luulee, että Venäjä ei hyökkäisi tänne, jos me kuulutaan Natoon?
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
En enää jaksa ajatella mitä tapahtuu Suomessa.Elämää paljon jo takana 69v ja vähän edessä.
Silloin olis aika miettiä rakas mitä tapahtuu kuoleman jälkeen koska tuleva sota tulee niittämään paljon ja harva on jotka on menossa Taivaaseen kun Jumalan Tuomio kohtaa syntistä kansa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566