Heräsin just äitin vierestä ja nyt atrialle.
On niin kivaa olla perus s
Hyvää huomenta
18
1574
Vastaukset
- Anonyymi
Ooksä Itikalla töis?
- Anonyymi
Onhan se siellä hommis, jos ei oo saanu potkuja!
- Anonyymi
Jääny pois tammikuun 2022 alussa.
- Anonyymi
No nyt on aikaa hulluttaa.
- Anonyymi
Häh, eikö siellä kaikki ookkaa punikkeja?
- Anonyymi
Flikat lähettelöö lento muikkuja kun ohi menöö
- Anonyymi
Rahat loppu mistä röökii. Kirjaston natsat oli siivottu pois
- Anonyymi
Huomenta vaan, heräsin justiinsa uuninpankolta. Maanviljelijällä ei oo kiirusta.
- Anonyymi
Kannattaako hakea postille töihin
- Anonyymi
Uuninpankolla on mukavampaa maata, veli hoitaa tilan. Äiti laittaa kystä kyllin.
Tukiaiset juoksee.
- Anonyymi
Kyllä auton kylkeen pitää Z laittaa vai mitä
- Anonyymi
Mä laitan ZEPU kun mun isänikin laittoi ja koko suku. Kolmannes poloves on kantatilaa viljelty, kyllä me ollhan kovia tukijusseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä laitan ZEPU kun mun isänikin laittoi ja koko suku. Kolmannes poloves on kantatilaa viljelty, kyllä me ollhan kovia tukijusseja.
parikymppisenä rupee vaan oireilee se etelä-pohjanmaan kansantauti kun kokolailla kaikki ollaan sukua toisillemme eikä haluta lähteä lakeuksilta pois...rupee viheltää pääs
- Anonyymi
Joo, se on etelä-pohjanmaan synti, naidaan naapurista ettei peltolohko kapene...
Sairasta - Anonyymi
Ja pahimmillaan syntyy suvun kesken kolloomoloja!
- Anonyymi
Sain koskea naista tänään
- Anonyymi
Huomenna taas tienaamaan t; atrialainen
- Anonyymi
Mahtava sunnuntai ja nyt pellolle töihin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851828- 821670
- 501339
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471265Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161140
- 39935
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23932Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59922Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903