Palstan "sotilasasiantuntijat ja strategit"

Anonyymi

Eli todellisuudessa persaukisia työttömiä, ja yksinäisiä tyyppejä. Joilla ei mitään korkeampaa koulutusta.

20

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja avaaja on siitä hyvä esimerkki.

• Anonyymi

Itsehän sinä oman tilanteesi parhaiten tiedät.

• Anonyymi

Totuus sattuu, jotkut vielä kehuu Venäjää

• Anonyymi

Itsellä YO todistus ja Tekun mutta en silti mene tähän korkeasti koulutettu halpaan. Koska se millainen mieli on ihmisellä on tärkeitä. Mielen pimeämpi puoli saattaa olla vaikka kuinka hirmuinen ……

• Anonyymi

Kyl MÄÄKI olen opistoinsinööri

• Anonyymi

Mikä on toi yo todistus

• Anonyymi

Sulla sitten on karkeampi koulutus

• Anonyymi

Medioit mitä medioit.Ei puukaan yksin pala eivätkä ihmisetkään yksin riitele.Happea ja erilaista asianomaksuntaan niihinkin tarvitaan.

• Anonyymi

... tai Venäjän trolleja.

• Anonyymi

Väsynyttä vääntää jotain ryssän trollia se on natohaukkojen päiväunia kun järki kieltää totuuden?🤦🤦🤦

• Anonyymi

Eli nää "asiantuntijat" ovat trolleja tai persuja.

• Anonyymi

Ei vaan vasemmistosta tulee.

• Anonyymi

Sitäpä juuri.

• Anonyymi

Nämä strategit päivästä toiseen käyvät munaamaassa, tälläkin palstalla itsensä. Eikö koskaan, niinku hävetä?

• Anonyymi

Ukraina on niin hävinny. Venäjä suorittaa hyökkäys on paras puolustus strategiaa. Venäjää on uhkailtu pakotteilla.

• Anonyymi

Pitäiskö suomen tehdä yllätyshyökkäys? Hyökkäys on paras puolustus niin varman päälle paras.

• Anonyymi

Hei maailma, miksi ette hyökkää venäjälle vaan istutte kotona kakat housussa, pelottaako?

• Anonyymi

Kun on sosiaalipummi, niin on aivan sama vaikka olisi koulutettu itse jeesukseksi. Joku muu joka tapauksessa elättää.

• Anonyymi

Sodan pelossa mieleltä kiihoittuneina kirjottelvat yle pradan jokaista sanaan kalupia uskovia vihervasemisto punikkien talutus nuorassa nykäistävissä mukaan mihin vain kehoittavat.