Palstan "sotilasasiantuntijat ja strategit"

Anonyymi

Eli todellisuudessa persaukisia työttömiä, ja yksinäisiä tyyppejä. Joilla ei mitään korkeampaa koulutusta.

20

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja avaaja on siitä hyvä esimerkki.

• Anonyymi

Itsehän sinä oman tilanteesi parhaiten tiedät.

• Anonyymi

Totuus sattuu, jotkut vielä kehuu Venäjää

• Anonyymi

Itsellä YO todistus ja Tekun mutta en silti mene tähän korkeasti koulutettu halpaan. Koska se millainen mieli on ihmisellä on tärkeitä. Mielen pimeämpi puoli saattaa olla vaikka kuinka hirmuinen ……

• Anonyymi

Kyl MÄÄKI olen opistoinsinööri

• Anonyymi

Mikä on toi yo todistus

• Anonyymi

Sulla sitten on karkeampi koulutus

• Anonyymi

Medioit mitä medioit.Ei puukaan yksin pala eivätkä ihmisetkään yksin riitele.Happea ja erilaista asianomaksuntaan niihinkin tarvitaan.

• Anonyymi

... tai Venäjän trolleja.

• Anonyymi

Väsynyttä vääntää jotain ryssän trollia se on natohaukkojen päiväunia kun järki kieltää totuuden?🤦🤦🤦

• Anonyymi

Eli nää "asiantuntijat" ovat trolleja tai persuja.

• Anonyymi

Ei vaan vasemmistosta tulee.

• Anonyymi

Sitäpä juuri.

• Anonyymi

Nämä strategit päivästä toiseen käyvät munaamaassa, tälläkin palstalla itsensä. Eikö koskaan, niinku hävetä?

• Anonyymi

Ukraina on niin hävinny. Venäjä suorittaa hyökkäys on paras puolustus strategiaa. Venäjää on uhkailtu pakotteilla.

• Anonyymi

Pitäiskö suomen tehdä yllätyshyökkäys? Hyökkäys on paras puolustus niin varman päälle paras.

• Anonyymi

Hei maailma, miksi ette hyökkää venäjälle vaan istutte kotona kakat housussa, pelottaako?

• Anonyymi

Kun on sosiaalipummi, niin on aivan sama vaikka olisi koulutettu itse jeesukseksi. Joku muu joka tapauksessa elättää.

• Anonyymi

Sodan pelossa mieleltä kiihoittuneina kirjottelvat yle pradan jokaista sanaan kalupia uskovia vihervasemisto punikkien talutus nuorassa nykäistävissä mukaan mihin vain kehoittavat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe