Eli todellisuudessa persaukisia työttömiä, ja yksinäisiä tyyppejä. Joilla ei mitään korkeampaa koulutusta.
Palstan "sotilasasiantuntijat ja strategit"
20
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ja avaaja on siitä hyvä esimerkki.
- Anonyymi
Itsehän sinä oman tilanteesi parhaiten tiedät.
- Anonyymi
Totuus sattuu, jotkut vielä kehuu Venäjää
- Anonyymi
Itsellä YO todistus ja Tekun mutta en silti mene tähän korkeasti koulutettu halpaan. Koska se millainen mieli on ihmisellä on tärkeitä. Mielen pimeämpi puoli saattaa olla vaikka kuinka hirmuinen ……
- Anonyymi
Kyl MÄÄKI olen opistoinsinööri
- Anonyymi
Mikä on toi yo todistus
- Anonyymi
Sulla sitten on karkeampi koulutus
- Anonyymi
Medioit mitä medioit.Ei puukaan yksin pala eivätkä ihmisetkään yksin riitele.Happea ja erilaista asianomaksuntaan niihinkin tarvitaan.
- Anonyymi
... tai Venäjän trolleja.
- Anonyymi
Väsynyttä vääntää jotain ryssän trollia se on natohaukkojen päiväunia kun järki kieltää totuuden?🤦🤦🤦
- Anonyymi
Eli nää "asiantuntijat" ovat trolleja tai persuja.
- Anonyymi
Ei vaan vasemmistosta tulee.
- Anonyymi
Sitäpä juuri.
- Anonyymi
Nämä strategit päivästä toiseen käyvät munaamaassa, tälläkin palstalla itsensä. Eikö koskaan, niinku hävetä?
- Anonyymi
Ukraina on niin hävinny. Venäjä suorittaa hyökkäys on paras puolustus strategiaa. Venäjää on uhkailtu pakotteilla.
- Anonyymi
Pitäiskö suomen tehdä yllätyshyökkäys? Hyökkäys on paras puolustus niin varman päälle paras.
- Anonyymi
Hei maailma, miksi ette hyökkää venäjälle vaan istutte kotona kakat housussa, pelottaako?
- Anonyymi
Kun on sosiaalipummi, niin on aivan sama vaikka olisi koulutettu itse jeesukseksi. Joku muu joka tapauksessa elättää.
- Anonyymi
Sodan pelossa mieleltä kiihoittuneina kirjottelvat yle pradan jokaista sanaan kalupia uskovia vihervasemisto punikkien talutus nuorassa nykäistävissä mukaan mihin vain kehoittavat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut