Syynä oli se että hän oli valehdellut ja solvannut törkeästi Venäjän asevoimia sekä sen operaatioita.
Tällaista vihapuhetta YouTube ei tule sallimaan jatkossakaan.
Operaatiokeskuksen Klasu sai bannia JuuTuupista!
11
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ei voi mitenkään johtua siitä että vaikkapa Poliisi tutkii rahankeräysrikoksia yms?
- Anonyymi
Hyvä että Klasukin saa kokea bannia. Itse himobannaajansa Hakalan kanssa ovat bannanneet kai satoja, hähä hähä häääää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että Klasukin saa kokea bannia. Itse himobannaajansa Hakalan kanssa ovat bannanneet kai satoja, hähä hähä häääää....
Jos oikein ymmärsin niin tuossa ei Klasua bannittu jonkun kanavalta, vaan Tube banni hänet "globaalisti" alustalta. (tosin koskee vain kirjautumista, tuskin estää uuden tunnuksen tekoa jos käyttää eri emailia ja VPN:ää)
Mies itse kavereineen ei pysty ketään alustalta poistamaan, ainoastaan omalta kanavaltaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikein ymmärsin niin tuossa ei Klasua bannittu jonkun kanavalta, vaan Tube banni hänet "globaalisti" alustalta. (tosin koskee vain kirjautumista, tuskin estää uuden tunnuksen tekoa jos käyttää eri emailia ja VPN:ää)
Mies itse kavereineen ei pysty ketään alustalta poistamaan, ainoastaan omalta kanavaltaan.Bannit ovat banneja häh?
- Anonyymi
Loistavaa ja aivan oikein pallopää Klasulle. Itsehän Ollin avulla vanninut kaikki väärät mielipiteet kanavaltaan. Esimerkiksi litteästä maasta tai ydinvoimasta ei näillä kanavilla ole saanut edes keskustella.
- Anonyymi
Inhottaa Klasun Venäjän viha. En tiedä mistä sellainen kumpuaa, olisiko jotakin kaunaa bisnesten kanssa?
- Anonyymi
Venäläisten omilla tekemisillään mm. Ukrainassa ei liene asian kanssa tietenkään mitää tekemistä?
En minäkään vihaisi pedofiilejä jos he eivät hyväksikäyttäisi lapsia… - Anonyymi
Jos se on pohojalaasia? Sidottava puuhun kiinni?
Mutta nimestä päätellen voisi olla Munsalan soutajien jälkeläinen?
- Anonyymi
Klasu kertoi muuttaneensa 4:n vuoden aikana seitsemän kertaa. Onkohan velkojat perässä?
Nyt muutti juuri karmeaan kämyiseen kämpään jossa keittiön virkaa toimittaa sinkkivati. Sijainti jossain helvetin kolossa Pohjois-Thaimaassa Laosin rajalla.- Anonyymi
Nazista on kehittynyt melkoinen taitaja itsensä kanssa keskustelemisesta. Monella yksinäisellä lapsellakin on tutkijoiden mukaan sivukaveri tai mielikuvituskaveri jonka kanssa tämä keskustelee. Se alkaa yksinpuhelusta aj sitten se kehittyy siihen tasoon, että kuviteltu kaveri onkin oikea. Taitolaji tämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nazista on kehittynyt melkoinen taitaja itsensä kanssa keskustelemisesta. Monella yksinäisellä lapsellakin on tutkijoiden mukaan sivukaveri tai mielikuvituskaveri jonka kanssa tämä keskustelee. Se alkaa yksinpuhelusta aj sitten se kehittyy siihen tasoon, että kuviteltu kaveri onkin oikea. Taitolaji tämä on.
Klasu on poistanut videon missä esitteli luukkuaan. Häpesi sitä kai itekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973