Dethleffsissäni on pelkäävän penkin alla asunto-osan sulakkeet yms härpäkettä. Kotelon naamataulussa kaksipiikkiselle pistokkeelle paikka ja yllä lukee SOLAR.
Onko tuo pistoke aurinkokennoa varten?
Oikosulkuasentaja kysyy
10
302
Vastaukset
- Anonyymi
Olikin kolmelle pinnille tuo liitin. Selvisi että tarkoitettu aurinkokennolle.
- Anonyymi
Seuraavan kerran, kun kaipaat sähkömiestä, kannatta ehdottomasti kysyä oikosulkuasentajaa.
- Anonyymi
Kyllä Palstavahti Joksun niksinurkka pian neuvoo . Hänellä vuosien kokemus Elnakin korjauksista.
- Anonyymi
On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa , huolettomin on ollut Rellu .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa , huolettomin on ollut Rellu .
Minulla on paras tuntuma Elnakkiin ja Fiuun. On tarkka kirjanpito Fiatin vioistakin tullut tehtyä. Palstavahti yötä päivää Joksu
- Anonyymi
Kaikki fiiatit ja foortit on loppujen lopuksi elnakkeja.
- Anonyymi
Sitä en tiedä, mutta sinun on Elnakki. Pakettiauton hytillä.
Et sitten vielä Uuvahtanut viinasta??
- Anonyymi
Olisiko rumatikin pistokkeita. Minullä sökähti rumatikki. Palstavahti Joksu
- Anonyymi
Eiks se Orivedellä jurittanut huoltoaseman pitäjä. Kun olit karpaloita poimimassa
- Anonyymi
Ei kannata liialti hönkäillä sitä pakokaasua,nimittäin Dieselöljy kyllä varmasti palaessaan kehittää häkää, sun muita epätervellisiä kaasuja, ja pienhiukkasia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787