Kohta ollaan "hiprakassa"!
Euroopan lääkevirasto on aloittanut nopeutetun käsittelyn uuden, Hipra-nimisen rokotteen myyntiluvan myöntämiseksi.
Tämä on perinteisellä menetelmällä kehitetty ja
annettaisiin vain tehosteena nykyisen täyden rokotesarjan saaneille.
Eikö nämä hienot mrna-piikit sitten auttaneetkaan koronan torjunnassa?
Ainakin kuolleisuus räjähtänyt käsiin moneen kertaan piikitettyjen ikäihmisten tilastossa.
Lisää infoa www.fimea.fi
Uusi rokote tulossa
Anonyymi
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää siis piikkiproteiinia tehosteeksi kuolemaa jouduttamaan 👍
- Anonyymi
Virus lisää tarttumakäsiään uusilla varianteilla sitä mukaa kun se huomaa että tulee uusi rokote, heti tulee uusi variantti :)
- Anonyymi
noi kolmasti piikitetyt sairastuu koronaan !!! itse ole piikittämätön ja kohta näkee sairastuuko ?
- Anonyymi
Mikä on kùn kaikki tuntemani koronaan sairastuneet ovat kaksi tai kolme kertaa rokotettuja.Yhtään rokottamatonta,joka olisi sairastunut en tunne. Väittääkö joku vielä,että koronarokote tehokas tapa torjua tautia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882