Kohta ollaan "hiprakassa"!
Euroopan lääkevirasto on aloittanut nopeutetun käsittelyn uuden, Hipra-nimisen rokotteen myyntiluvan myöntämiseksi.
Tämä on perinteisellä menetelmällä kehitetty ja
annettaisiin vain tehosteena nykyisen täyden rokotesarjan saaneille.
Eikö nämä hienot mrna-piikit sitten auttaneetkaan koronan torjunnassa?
Ainakin kuolleisuus räjähtänyt käsiin moneen kertaan piikitettyjen ikäihmisten tilastossa.
Lisää infoa www.fimea.fi
Uusi rokote tulossa
Anonyymi
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää siis piikkiproteiinia tehosteeksi kuolemaa jouduttamaan 👍
- Anonyymi
Virus lisää tarttumakäsiään uusilla varianteilla sitä mukaa kun se huomaa että tulee uusi rokote, heti tulee uusi variantti :)
- Anonyymi
noi kolmasti piikitetyt sairastuu koronaan !!! itse ole piikittämätön ja kohta näkee sairastuuko ?
- Anonyymi
Mikä on kùn kaikki tuntemani koronaan sairastuneet ovat kaksi tai kolme kertaa rokotettuja.Yhtään rokottamatonta,joka olisi sairastunut en tunne. Väittääkö joku vielä,että koronarokote tehokas tapa torjua tautia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754116Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92161Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1551396
- 1161217
- 1121188
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721099Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81066- 601004
- 35926