Seinäjoella on aloittanut uusi kiinteistönvälittäjä jonka kaikki myyjät näyttävät olevan pahamaineisen Kotijoukkueen väkeä. Onko nimi vain vaihdettu? Liiketilakin taitaa olla sama kuin Kotijoukkueella.
Onko Vendo uusi Kotijoukkue?
25
2529
Vastaukset
- Anonyymi
Op koti on uusi kotijoukkue.
- Anonyymi
Op- Kodin välittäjät kertovat rehellisesti kaikki tulevat remontitkin myynti ilmoituksissaan. Se siitä epärehellisyydestä.
- Anonyymi
Kotijoukkue nimenä muistuttavan vanhoista otsikoista siksi uusittu mutta onko unohdettu ?
- Anonyymi
Tämä mietityttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mietityttää.
Ei oo unohdettu.
- Anonyymi
Asunnonkunto hyvä mutta todellisuudessa täys paska. Perus settiä
- Anonyymi
Yrittävät pestä mustaa valkoiseksi. Taas huijaamalla, tietty. Toimintatavat entiset.
- Anonyymi
Joo Kotijoukkue on vaihtanut nimensä Vendoksi
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
FinCap Vuokrauspalvelu Oy/Vendo ei ilmoita asuntoilmoituksistaan ollenkaan tulevia remontteja. Ilmoituksissa lukee vain: Tiedossa ei ole merkittäviä korjauksia tai hankintoja.
- Anonyymi
Ei kukaan ostaisi Vendolta asuntoja jos ne tulevat remontit kertoisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ostaisi Vendolta asuntoja jos ne tulevat remontit kertoisivat.
Ei.
- Anonyymi
Ei oo samat tilat vendo on Torikeskuksessa.
- Anonyymi
Torikeskuksessa oli ihan samassa tilassa Kotijoukkuekin loppuaikanaan.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torikeskuksessa oli ihan samassa tilassa Kotijoukkuekin loppuaikanaan.
Apteekki on nyt torin vieressä vanhoissa kotijoukkueen tiloissa.
- Anonyymi
Tässä on Kotijoukkueen yhteystiedot tammikuulta kun oli hiljan muuttanut Torikeskukseen:
------------------------------------------------------------------------
Yhteystiedot
Seinäjoen Kotijoukkue Oy
Seinäjoen Torikeskus, Kauppatori 1-3, 60100 Seinäjoki
ma-pe 9.30-16.30
040 714 6684
[email protected]
Y-tunnus 2653815-9
---------------------------------------------------
Muutti sinne kai joskus viime vuoden lopulla ja tämän vuoden alkupuolella vaihtoi nimensä Vendoksi. - Anonyymi
Toimari näyttää olevan nyt kaverillaan Raimolla Gapcon Oy:ssä.
Con on slangia ja tarkoittaa
[Myös VERB substantiivi] Synonyymit: huijata, huijata, huijata, ryöstää [slangi]
Huijaus on temppu, jossa joku huijaa sinua kertomalla sinulle jotain, mikä ei ole totta. - Anonyymi
conman = huijari
- Anonyymi
No sä opit kielen ja ja..
- Anonyymi
Kotijoukkue toimii nykyään myös Asuntokanava nimellä.
Kumman usen joutuvat nimeään vaihtamaan. - Anonyymi
Siivotaan, Siivotaan...
- Anonyymi
Samaa sakkia kaikki.
- Anonyymi
Aika luonnollista, että samalla alalla toimivissa.yrityksissä on samoja työntekijöitä,.mitä oli jossain toisessa.saman alan firmassa ennen!
- Anonyymi
Varsinkin kun kyseessä on vain nimenvaihdos. Samat työntekijät ja samat johtajat jatkaneet samaa firmaa eri nimellä.
Entinen Kotijoukkue myynti (Sarajärven omat toimistot) = Vendo
Entinen Kotijoukkue vuokraus > Gap vuokraus > Asuntokanava
Ja kaikki Raimo Sarajärven puuhaa, nimet vain vaihtuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401