Harkitsen, onko kellään kokemusta? Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä. Ikää on yli 50.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tein taustatutkimusta muutama vuosi sitten ja vaikutti hyvältä ja pätevältä. Koronan vuoksi tein toimenpiteen täällä Suomessa kun matkustus Viroon oli hankalaa. Itse menisin kyllä hänelle ja on ainoa Virossa kenelle menisin.
- Anonyymi
Ko. plastiikkakirurgista kuullut sinänsä vain hyvää ja kuulen mieluusti lisää kokemuksia. Itseä toimenpide Virossa mietityttää. Esim. mitä jos jokin menee pieleen, tulee komplikaatioita tai muuta, miten potilasvakuutusasiat ym sitten menee...
- Anonyymi
Suomen potilasvakuutus ei kata Virossa tehdyn leikkauksen vahinkoja. Siellä on mahdollisesti vastaava, tai lääkäri takaa itse vahinkojen korjauksen.
Potilasvakuutus ei korvaa komplikaatioita jos leikkaus on suoritettu asianmukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381471Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421004- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686