Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Joka ei ole meitä vastaan, on meidän puolellamme.

Anonyymi

Tämä Jeesuksen sanoma pääsee helposti unohtumaan, etenkin kun ihmisten käsissä Raamattu taipuu yhtä moneen lahkoon kuin on tulkitsijoita. Lahkot ovat pääasiassa kylmiä ulkopuolisia kohtaan.
Onko minulla täydellinen oppi? Ei suinkaan. Erehdyn monissa asioissa, en tarkoituksella, vaan koska Raamattu on Jumalan sanaa ja minä ihmisenä yritän toisinaan ymmärtää sitä omalla järjellä koska en ole täydelliseksi tullut.

Jeesuksen viesti on selvä: joka ei vastusta totista evankeliumia, on tietämättään kristitty. Monet tykkäävät ajatella että kristitty on joku joka tunnustaa Jeesusta, on kastettu ja käy seurakunnan kokouksissa. Usko ilman tekoja on kuollut, siksi tällaiset itseltäänkin piilokristityt voivat olla lähempänä Jeesusta kuin monet meistä jotka Kristusta tunnustamme. Puu tunnetaan hedelmistään. He elävät Jeesukselle itse sitä käsittämättään, ja tulevat sen ymmärtämään myöhemmin. Jumala antaa vanhurskauden.

Sakkeus on hyvä esimerkki. Hän teki parannuksen vaikka ei varsinaisesti tunnustanut Jeesusta eikä ottanut kasteita jne. Kuitenkin Jeesus sanoi kun Sakkeus lupasi parantaa tapansa:"Tänään on pelastus tullut tälle huoneelle."

Jumalassa ei ole muutosta, ei siis Jeesuksessa Kristuksessakaan:

Miika 6:8
"Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvä on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?"

Kaikki eivät vain vielä tunne Vapahtajaansa. Perkeleen lapset, ne jotka sellaisina pysyvät, ovat väkivaltaisia, valehtelijoita, julmia, rakkaudettomia loppuun asti.

4

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkennus: Joka ei siis vastusta sitä sanomaa että Jeesus on Jumalan Poika, kuoli sovittaakseen meidän syntimme ja nousi kuolleista, että hänessä on anteeksiantamus synneistä, ja joka ei tahdo meille pahaa, se on meidän puolellamme jotka tähän uskomme. Mutta Jumalan armo ulottuu niihinkin jotka vastustavat, jos tulevat mielenmuutokseen.

    • Anonyymi

      Matt.25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. >> Jakeen lisätiedot
      26:18 Niin hän sanoi: "Menkää kaupunkiin sen ja sen luo ja sanokaa hänelle: 'Opettaja sanoo: Minun aikani on lähellä; sinun luonasi minä syön pääsiäisaterian opetuslasteni kanssa.'"
      27:65 Niin Pilatus sanoi heille: "Tuossa on vartijaväkeä, menkää, vartioikaa niin hyvin kuin taidatte."
      28:7 Ja menkää kiiruusti ja sanokaa hänen opetuslapsillensa, että hän on noussut kuolleista. Ja katso, hän menee teidän edellänne Galileaan; siellä te saatte hänet nähdä. Katso, minä olen sen teille sanonut."
      28:10 Silloin Jeesus sanoi heille: "Älkää peljätkö; menkää ja viekää sana minun veljilleni, että he menisivät Galileaan: siellä he saavat minut nähdä."
      -
      Tätä käskyä ei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus antanut kristityille eikä lähettänyt heitä esiintymään Heidän Nimiin laittomuuksia tekemään:
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
      sekä "Älä tapa" Lain vastaiset rikokset, lapsiakin uhreina:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
      -
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      https://www.rt.com/news/536615-veil-of-silence-france-catholic-abuse/
      Meanwhile the USA government that cares so much about its people say NOTHING about the 800,000 children & 600,000 women that go missing EVERY YEAR just in the USA alone.
      Shhhhhhhh!!!!#
      Käännös: https://www.bing.com/translator/
      #Samaan aikaan Yhdysvaltain hallitus, joka välittää niin paljon kansastaan, ei sano mitään 800 000 lapsesta - 600 000 naisesta, jotka katoavat joka vuosi vain Yhdysvalloissa.
      Shhhhhhh!

    • Anonyymi

      valehtelijat paljastuvat aina jossain vaiheessa , haitte jeesuksen yöllä haudasta , jos edes eli !!!

    • Kyllähän Jeesus itse sanoi että joka antaa edes lasillisen vettä heille jotka ovat Jeesuksen omia siksi koska ovat Jeesuksen omia, eivät jää palkatta.

      Kuitenkin on kysyttävä, onko sellaisia ihmisiä edes olemassa jotka pysyvät maallikkoina mutta jotka ovat olisivat valmiit auttamaan kristittyjä vain siksi koska ovat kristittyjä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe