"Jokaisen rehellisen ihmisen on pakko iloita kun venäläiset sotilaat kuolevat ja toivoa, että heitä kuolisi mahdollisimman paljon".
-Halla-aho on kauempana kristillisyydestä kuin V. Putin. Raamattu kieltää iloitsemasta kun viholliselle käy huonosti. En pysty iloitsemaan kun nuoret miehet kuolevat ja jos Kristus ei ole ollut heille kaikki kaikessa on lopputulos huono. En nauti jos jumalaton pilkkaajani joutuu tai on joutunut helvettiin. Venäläinen sotilas, olihan hän lapsi äitinsä ja isänsä poika, jolta ei kysytty mitään vaan lähetettiin kuolemaan. Minusta tätä voisi verrata pienen lapsen kuolemaan. Sotasyylliset, väärät tuomarit, ja kaikki joilla on valta "tapettuansa" lähimmäisiään, vaikka henkisesti esimerkkinä kuten sosiaalilautakunta, päiväkodin johtaja tekevät yhdessä niin halutessaan. Heillä on helppo pääsy valtakoneistoon ja oikeuslaitos joka suomessa on tunnettu vääristä tuomioistaan, tuomitsee ne miehet joita ovat syyttäneet ottamatta selvää heidän syyllisyydestään. He eivät tule pääsemään rangaistuksetta ei varsinkaan täällä suomessa, jossa naiset saavat rahallista etua valehdellessaan ja johdattamalla pahuudellaan miehensä, ja monia muita miehiään oikeuden eteen. Olenko nauranut ja iloinnut siitä tiedosta että väärä tuomarini menetti lähes henkensä ja että rukoukseni oli kuultu siitä kiitos Herralle kaikkein korkeimmalle tuomarille. No en ole nauranut, mutta saattaa olla että olen ajatellut onko Jumala tehnyt jonkin virheen kun ei saanut väärää tuomaria hengiltä?
Sisäinen J. Halla-aho.
Anonyymi
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652